INSPEKTOR DS ROZLICZEŃ USŁUGI PRZEWOZOWEJ Opole oferta pracy MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR DS ROZLICZEŃ USŁUGI PRZEWOZOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja kart pracy, miesięcznych oraz dziennych harmonogramów pracy w zakresie dotyczącym rozliczania czasu pracy i innych parametrów związanych z rozliczeniem usługi przewozowej;analizowanie, rozliczanie i sporządzanie kadrowo – płacowej ewidencji czasu przepracowanego i nieobecności w pracy oraz sporządzanie wymaganej w tym zakresie dokumentacji pracowniczej;prowadzenie rozliczeń i opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie wykonanych wozokilometrów, zużycia paliw i innych materiałów eksploatacyjnych związanych ze świadczeniem usługi przewozowej;sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Luboszycka 19, 45-215 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja kart pracy, miesięcznych oraz dziennych harmonogramów pracy w zakresie dotyczącym rozliczania czasu pracy i innych parametrów związanych z rozliczeniem usługi przewozowej;analizowanie, rozliczanie i sporządzanie kadrowo – płacowej ewidencji czasu przepracowanego i nieobecności w pracy oraz sporządzanie wymaganej w tym zakresie dokumentacji pracowniczej;prowadzenie rozliczeń i opracowywanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie wykonanych wozokilometrów, zużycia paliw i innych materiałów eksploatacyjnych związanych ze świadczeniem usługi przewozowej;sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS ROZLICZEŃ USŁUGI PRZEWOZOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kontroler rozliczeń pieniężnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność organizacji na stanowisku pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa parcy z zakresu planowania, rozliczania i ewidencjonowania czasu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Luboszycka 19, 45-215 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Luboszycka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń pieniężnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.11.2019
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 10.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?908c89dda3450bac9144779aa9a52efd
Podobne oferty pracy
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca jako kelner/ka-pomoc kuchenna.
"Bravo" Spółka Jawna R. Kurzidem & W. Graca - 2017-05-02 - Tworków (śląskie)
- - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie, monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych, szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń, pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 4000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w szczególności RODO, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w placówce, sprzedaż produktów bankowości detalicznych
Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna - 2019-03-11 - Biłgoraj (lubelskie)
Usuwanie usterek i awarii na instalacji wod.- kan.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Sieradz (łódzkie)
Obsługa sekretariatu.Prowadzenie rejestrów, pism okólnych i innych dokumentów.Przygotowywanie analiz, zestawień.Sporządzanie kalkulacji.
MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW w ŁODZI - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Praca w Niemczech.
EUROPAJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Sprzątanie obiektu gastronomicznego w trakcie i po godzinach pracy, pomoc kucharzom w przygotowywaniu potraw, obsługa skomlikowanych urządzeń gastronomicznych,
GREEN & BARREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-18 - Gdańsk (pomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie programów do obróbki CNC-tworzenie dokumentacji technologicznej-opracowanie procesów obróbki
Zakład Mechanizacji i Narzędzi "FOR-MECH" Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa organów Spółki,- Realizacja zaleceń pokontrolnych,- Opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, umów,- Prowadzenie newslettera prawnego,
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. - 2019-03-13 - Płock (mazowieckie)
- prowadzenie procesu przygotowania inwestycji;- przygotowanie zadań inwestycyjnych, polegających na zlecaniu opracowań dokumentacji projektowej i jej weryfikacji wraz z wymaganymi uzgodnienia i uzyskaniem pozwolenia na budowę;- przygotowanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na opracowywanie dokumentacji;- realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;- zawieranie niezbędnych umów na opracowanie dokumentacji projektowych, realizację zadań inwestycyjnych, prowadzenie nadzorów inwestorskich i obsługę geodezyjną;- koordynowanie realizowanych procesów inwestycyjnych na terenie gminy, współdziałanie w tym zakresie z inwestorami zastępczymi.Oferta konkursowa. Szczegóły: http://godow.bip.net.pl/?a=19471
Urząd Gminy Godów - 2019-10-28 - Godów (śląskie)
obsługa maszyn do cięcia płytki ceramicznej, kontrola jakości, przygotowanie materiału do cięcia, sortowanie materiału
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa i serwisowanie urządzeń medycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2017-07-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- koordynacja prac biurowych- kontakt z kontrahentami w tym ukraińsko-języcznymi- umowa zlecenie na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie lokalku gastronomicznego
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kluczbork (opolskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kierowanie działaniami związanymi z przestrzeganiem przepisów ochrony środowiska w użytkowanych kompleksach wojskowych.
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-10-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
współtworzenie i obsługa platformy internet.zawierającej m.in. działy edukacyjne, umieszczanie i aktualizowanie materiałów ze szkoleń i spotkań oraz narzędzi metodycznych, prawnych, organizacyjnych, efektów pracy projektowej;obsługa forum dyskusyjnego oraz klienta FTP współpr. z plat.inter.;wspomaganie procesów rejestracji uczestników projektu na plat. inter.– rozwiązywanie problemów z tym związanych;opracow., przygotow.. i prowadzenie działań edukacyjnych i szkoleniowych za pośrednictwem plat.inter., zgodnie z działami edukacyjnymi i metodyką uczenia się dorosłych;konsultowanie zamieszczanie treści edukacyjnych z Ekspertami oraz uczestnikami projektu;wsparcie w indywidualnej ścieżce e-edukacji podmiotów i uczestników Projektu;doradztwo dla podmiotów; udział w spotkaniach wyjazdowych.
REGIONALNY OSRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W RZESZOWIE - 2019-08-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa w zakresie technicznym Wspólnot Mieszkaniowych
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2019-10-02 - Legnica (dolnośląskie)
Realizowanie zadań w zakresie zamówień, w tym zamówień publicznych.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2017-10-20 - Gorzyce (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem; dbanie o porządek w miejsu pracy
Gabinet Kosmetyczny Doris - 2018-01-08 - Włoszakowice (wielkopolskie)
Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- znajomość pakietu Office,
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-19 - Lubin (dolnośląskie)
Prace tokarskie i ślusarskie
ACTIO HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Malbork (pomorskie)
- szlifowanie szlifierką kątową;- ogólne prace ślusarskie,- przygotowywanie blach do ciecia za pomocą palnika tlenowego,- kontrola wypalanych detali,- wypa;anie elementow z blachy na wypalarce gazowej CNC
Żelmet Spółka z o.o. - 2019-11-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)