INSPEKTOR Płock oferta pracy Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa organów Spółki,- Realizacja zaleceń pokontrolnych,- Opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, umów,- Prowadzenie newslettera prawnego,
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 28, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa organów Spółki,- Realizacja zaleceń pokontrolnych,- Opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, umów,- Prowadzenie newslettera prawnego,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo, administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów prawa, dobra organizacjas pracy
Nazwa pracodawcy: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 28, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: usługi zdrowotne i promocja zdrowia
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na budowie
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie i wprowadzanie faktur rozliczeniowych do systemu, kontrola poziomu nalezności i zobowiązań klientów, nadzór nad procesem rozliczeń z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów i faktur niezbędnych do rozliczeń z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administarcyjnych) oraz ubezpieczenia zdowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Słupsk (pomorskie)
Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach szpitalnych
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Zabrze (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA NA KASIE STACJONARNEJ I SAMOOBSŁUGOWEJ, DBAŁOŚĆ O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY, DBAŁOŚĆ O EKSPOZYCJE TOWARÓW PRZYKASOWYCH, TOWAROWANIE, OBSŁUGA KLIENTA NA HALI SPRZEDAŻY
TESCO /Polska/ Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Głogów (dolnośląskie)
dostawa sprzętu RTV i AGD do klientów naszej firmy, montaż sprzętu u klientów, wykonywanie usług dodatkowych tj. zdjęcie blokad transportowych, poziomowanie urządzeń, kontrola towaru pod względem ilościowym i jakościowym, dbanie o powierzony samochód, sprzęt i wyposażenie
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze umieszczonym w BIP; wynagrodzenie ok. 3000 zł brutto
Starostwo Powiatowe - 2018-07-26 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie ksiąg księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola systemów magazynowych, przyjęć , rozłożenia, kompletacji, pakowania oraz wysyłki; obsługa reklamacji i zwrotów; przygotowania raportów i analiz pracy magazynu; obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w codziennej pracy magazynu.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Ołtarzew (mazowieckie)
Nadzór nad utrzymaniem obiektów szkoleniowych na terenie kompleksów wojskowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
Organizacja miejsca pracy, odpowiedzialność, obsługa maszyn produkcyjnych, montaż wyrobów na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentacji odbiorowej i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie nowych partnerów biznesowych, spotkania z klientami, podpisywanie umów, częste wyjazdy na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
GEORGBUD Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego jako organu I instancji. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie www.pinb.pila.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-04-14 - Piła (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; opracowywanie wniosków; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; sporządzanie planów inwestycjiGodziny pracy: od 8.00 do 12.00 lub od 12.00 do 16.00
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-06-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca przy obsłudze prasowarki
Falcon24 Sp. z o.o - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,3) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością zatrudnienia na dalszy okres. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),7) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) powinien posiadać umiejętność pracy pod presją czasu oraz cechować się bardzo dobrą organizacją pracy i samodyscypliną,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego.Dodatkowe atuty:1) ugruntowana wiedza z zakresu kadr, praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, w szczególności w zakresie czasu pracy,2) doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym w zakresie wyjaśniania tematów kadrowych i prawa pracy,3) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (SAP-ZSRK).
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-24 - Ustka (pomorskie)
wykształcenie policealne/ pomaturalne rolnicze lub pokrewne wymagane, doświadczenie bez znaczenia, obsługa programu word, excel (bardzo dobra), obsługa komputera, kreatywność, komunikatywnośćZakres obowiązków: obsługa biura, kontakt z klientami
AGRO BAUER Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Kuklinów (wielkopolskie)
-
INVENTUS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn i nadzór pracy maszyn.
HANKE TISSUE Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
PRACE FRYZJERSKIE
A-Z DWOJAK S.C. - 2017-12-14 - Polkowice (dolnośląskie)
PRZEBUDOWA DZIAŁU W SKLEPIE Z WYPOSAŻENIEM WNĘTRZ, PRZESUWANIE MEBLI, PROSTE SKRĘCANIE MEBLI
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Gdynia (pomorskie)
udział w przeglądach technicznych, nadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontowymi, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie rocznych planów w zakresie remontów, prowadzenie rejestru zgłoszeń w zakresie napraw
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace związane z budową dróg
Usługi komunalno-transportowe AMAR, Mariusz Rudnik - 2016-04-12 - Lichnowy (pomorskie)
bieżąca i drobna naprawa aparatury i sprzętu medycznego, ocena stanu technicznego aparatury i sprzętu medycznego, współpraca z dozorem technicznym w zakresie przeglądów i odbiorów urządzeń dozorowych,okresowa ocena stopnia wykorzystania i zużycia aparatury, prowadzenie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości dotyczącej posiadanego sprzętu i aparatury
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2019-02-08 - Oświęcim (małopolskie)