INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Krosno Odrzańskie oferta pracy 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu do kosztorysowania Norma PRO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (pakiet MS Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : Wpis do Izby Rzemeślniczej[Umiejętność 1] : Praktyczna znajomość procesu realziacji zadań budowlanych[Inne] : Przyjęcie obowiązku wynikającego z art. 59a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej (t.j. Dz.U. 2017.1430 ) tj. pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego. Poddanie się procedurze sprawdzającej. Pracodawca wypłaca dodatek za staż pracy. Wymagane dokumenty : określone na stronie www.44wog (at) wp.mil.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Słubicka 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a. List motywacyjny + CVa. Kwestionariusz osobowy ( wzór na stronie internetowej 44 WOG)b. Dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy, uprawnienia do wglądu w trakcie rozmowy rekrutacyjnej
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Słubicka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: JW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 10.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a10e2ada238511815a58c1837b858db8
Podobne oferty pracy
Wytwarzanie wyrobów włokienniczych za pomocą maszyn, właściwe wykorzystanie surowców, tworzenie wyrobów o jak najwyższej jakości
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Zgodny z wnioskiempraca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 14.00 oraz 14.00 - 21.00
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; przeprowadzanie szkolenia wstępnego ogólnego wszystkich nowozatrudnionych pracowników oraz kadrę zawodową
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-12-02 - Świętoszów (dolnośląskie)
Malowanie / lakierowanie gotowych wyrobów drzewnych
Usługowo Produkcyjny Zaklad Stolarski Krzysztof Potaczała - 2019-02-13 - Wola Zarczycka (podkarpackie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach
PROFISERVIS PÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenach użytkowanych przez jednostkę wojskową;- sporządzanie co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu ochrony środowiska zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ochrony środowiska;- znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych w zakresie ochrony środowiska naturalnego;- prowadzenie dokumentów formalno-prawnych dotyczących korzystania jednostki wojskowej ze środowiska;- współpraca z Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska, Rejonowym Zarządem Infrastruktury oraz SOI 25 WOG w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska;- nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony środowiska naturalnego w toku szkolenia wojsk;- udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących ochrony środowiska;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń (stanowisk) pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu ochrony środowiska;- pracowywanie i przesyłanie sprawozdań, informacji i meldunków zgodnie z wytycznymi przełożonych i planem zasadniczych przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska;
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
naprawa i diagnoza instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Radzymin (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych ze służbą bhp, w tym szkolenia, kontrole, próbne ewakuacje
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących - 2019-10-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kierowanie grupą pracowników działu handlowego, pozyskiwanie nowych odbiorców, współpraca z obecnymi klientami i rozwijanie tej współpracy
Cukiernicza Spółdzielnia "Roksana" - 2018-10-12 - Strzyżów (podkarpackie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bielawa (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.12.2016r. w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 4, pokój nr 12 w zamkniętej kopercie
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2016-12-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przyjmowanie i kwalifikowanie wniosków i korespondencji dot. świadczeń; prawidłowe i terminowe załatwianie spraw; sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemie informatycznym; prowadzenie rejestru wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń; przekazywanie akt na odpowiednie stanowiska merytoryczne; włączanie do akt decyzji i korespondencji; współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
Areszt Śledczy w Warszawie - Białołęce - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w tworzeniu planów finansowych i monitoring ich realizacji, w sporządzaniu kalkulacji świadczonych usług, w procesie analizy sprzedaży ilościowej, przychodów i kosztów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, prowadzenie rozliczeń kosztów wynikających z realizacji zleceń zewn., współpraca z innymi działami w zakresie analizy danych i monitoringu ich budżetów
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prace porządkowe, pomoc przy organizacji imprez odbywających się na terenie OSiRu.
kontakt przez OHP - 2019-07-01 - Bielawa (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentow księgowych do systemu ksiegowego
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Odszywanie modeli produkcyjnych - odzież damska, obsługa stębnówki
Firma Produkcyjno-Projektowa Urszula Odrzywolska - 2016-08-23 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu, naliczanie opłat za lokale, prowadzenie spraw członkowskich, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Przygotowywanie posiłków fast food.
PEDRO Piotr Ząbik - 2019-02-15 - Strzyżów (podkarpackie)
KUCHARZ W PLACÓWCE SZKOLNO WYCHOWAWCZEJ
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie współpracy z dotychczasowoymi klientami, codzienna współpraca i obsługa klienta, monitorowanie realizacji zamówień
AB INWEST SP. Z O.O. STRZELCE OPOLSKIE - 2018-01-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z załącznikiem oferty dostępny na stronie internetowej pod numerem oferty pracy BIP 1000-OP.110.24.2018Godziny pracy 7:15-15:15. Oferta pracy w drodze konkursuadres strony https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku głównego księgowego: a) Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków szkoły;c) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowyc z planem finansowym jednostki; d) Opracowanie budżetu i sprawozdawczości w tym zakresie, dokonywanie wstępnej kontroli, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; e) Nadzorowanie dyscypliny finansów publicznych; f) Sporządzanie list płac;g) Sporządzanie prawidłowo, terminowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami planów i sprawozdań finansowych jednostki i sprawozdań do GUS; h) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowo budżetowych;i) Prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku; j) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora; k) Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Szkoła Podstawowa im. Na Bursztynowym Szlaku w Mikoszewie - 2019-11-22 - Mikoszewo (pomorskie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanowisk pracy oraz archiwizowanie dokumentacji bhp, przeprowadzanie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów bhp, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w jednostce
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2017-02-24 - Wejherowo (pomorskie)
- organizacja zadań z zakresu zakupów, transportu;- administrowanie obiektami i gruntami.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 7:00-14:35.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2019-11-20 - Gorzyce (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień kadrowych, obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych, tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
obsługa rozściełacza asfaltu
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)