SPECJALISTA DS. ANALIZ I CONTROLLINGU Szczecinek oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZ I CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Udział w tworzeniu planów finansowych i monitoring ich realizacji, w sporządzaniu kalkulacji świadczonych usług, w procesie analizy sprzedaży ilościowej, przychodów i kosztów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, prowadzenie rozliczeń kosztów wynikających z realizacji zleceń zewn., współpraca z innymi działami w zakresie analizy danych i monitoringu ich budżetów
Data publikacji: 2018-10-12
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bugno 2, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w tworzeniu planów finansowych i monitoring ich realizacji, w sporządzaniu kalkulacji świadczonych usług, w procesie analizy sprzedaży ilościowej, przychodów i kosztów, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, prowadzenie rozliczeń kosztów wynikających z realizacji zleceń zewn., współpraca z innymi działami w zakresie analizy danych i monitoringu ich budżetów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZ I CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Bugno 2, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: Bugno
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna i mailowa obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowychprowadzenie rozmów i negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leszno (wielkopolskie)
Budowa domów w technologii "naturalny dom"
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Węgierska Górka (śląskie)
skup i sprzedaż artykułów elektronicznych i biżuterii w lombardzie
Fraxx Paulina Bełziuk Spółka Jawna - 2017-02-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie deklaracji podatkowych, naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Góra (dolnośląskie)
obsługa urządzeń do obróbki termicznej przygotowanych mięs - przygotowywanie produktów i obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kiczyce (śląskie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa systemów ubezpieczeniowych, szkolenia, ofertowanie, rozmowy telefoniczne z klientem, obsługa klienta, wystawianie polis.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chinskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, wyceny
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Prabuty (pomorskie)
Wykonywanie analiz metodami instrumentalnymi, opracowywanie nowych produktów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych,prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychbieżąca kontrola zapisów księgowychsporządzanie przelewówksięgowanie wyciągów bankowychrozliczanie delegacjisporządzanie sprawozdań do GUSwystawianie i wysyłka not korygującychmonitorowanie spływu zaległych należności oraz monitorowanie zobowiązańsporządzanie sprawozdań okresowych oraz udział wtworzeniu rocznego sprawozdania finansowego
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie dokumentacji technicznej 2D,kalkulacja i optymalizacja kosztów wytworzenia produktow,wspieranie procesu produkcyjnego
Przedsiębiorstwo Remontowo Montażowe Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Skierniewice (łódzkie)
- Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. - Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka tureckiego).- Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.- Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, sprawozdania do GUSprtaca w godz. 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- prowadzenie badań laboratoryjnych- opracowywanie i wdrażanie nowych produktów- prowadzenie dokumentacji badań
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Fidor (świętokrzyskie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
Analizowanie i konsultowaniewymagań dotyczących utzrymania oraz rozowju oprogramowania systemu informatycznego. prowadzenie dokumentacji oprogramowania systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, metkowanie towaru, obsługa klienta, naliczanie cen, segregacja
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Pińczów (świętokrzyskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z klientami, nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Wołomin (mazowieckie)
Różnego typu prace zlecone w zależności od branży i specyfikacji pracy np. rozładunek i załadunek towaru, prace magazynowe, prace na linii produkcyjnej, pakowanie, prace porządkowe, obsługa wózka widłowego.Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Produkcja ciast w piekarni przemysłowej. Praca na terenie ZABRZA.- Wynagrodzenie: 11,71 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe lub doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku ciastkarza. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:30-15:30) (Tel. 32-441-67-99, 609-670-720, 609-263-665) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: katowice (at) dkpartner.pl
"AGENCJA ZATRUDNIENIA DK PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Zabrze (śląskie)