SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Prabuty oferta pracy ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, wyceny
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Prabuty (pomorskie)
Pracodawca: ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 18 B, 82-550 Prabuty, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klientów, wyceny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Prabuty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Prabuty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa arkusza kalkulacyjnego EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych
Nazwa pracodawcy:
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 18 B, 82-550 Prabuty, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Prabuty
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Prabuty
Adres strony pracodawcy: http://www.orbitone.se
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 18 B
Profil działalności pracodawcy:
Firma ORBI ONE sp. z o.o. świadczy usługi elektroniczne produkcji dla elektroniki i elektromechaniki.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 02.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera, strony internetowej, rozmowa z klientami, sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Lędziny (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie klientów.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Wdrożenia systemów informatycznych. Obsługa systemów informatycznych u klientów firmy.- Firma oferuje ciekawą pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4500 do 7000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe Informatyczne lub Elektroniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane certyfikaty branżowe (np. Microsoft, CISCO, LINUX, itp.). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-99-50) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Pawła Chromika 5 A, 40-238 Katowice) lub e-mail: awachocki (at) login.net.pl
LOGIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wydawanie narzędzi,monitorowanie produkcji pod względem dostępności materiałów, kontrola produktu i wykonanej pracy, kontrola list obecności.Możliwośc pracy na 1/2 etatu lub w pełnym wymiarze.
Przedsiębiorstwo Wyrobów Metalowych CYNKMET Bytom Odrzański Zbigniew Stępień - 2018-01-29 - Bytom Odrzański (lubuskie)
Biegła obsługa pragramów Treko , 1C. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2017-01-17 - Gdańsk (pomorskie)
-
MW DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
administracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych ( tworzenie ról i profili kandydatów ), organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego w tym rozmów videokonferencyjnych, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe; 2-3 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość j. angielskiego; znajomość ISO/TS; znajomość systemów/ standardów jakościowych; tworzenie specyfikacji, certyfikatów, etykiet; prowadzenie kontroli jakości surowców i wyrobów gotowych; obsługa reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)
wsparcie klientów telefoniczne, mailowe oraz za pośrednictwem czatu
Sitel Polska Sp.zo.o. - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
RAN-FLEX Sp. z o.o. Kraków - 2018-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa komputera, współpraca z kontrahentami z Niemiec - biegła znajomość języka niemieckiego
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-01-27 - Piaski (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:Nadzorowanie realizacji prac projektowych branży architektoniczno-budowlanej pod kątem zgodności z harmonogramu i wymagania kontraktuAnaliza, kontrola i opiniowanie dokumentacji wykonawczej w branży architektoniczno-budowlanejKoordynacja międzybranżowa projektów wykonawczych.Wsparcie dla działu realizacji w zakresie zapytań dotyczących projektów wykonawczych i zawartych w nich rozwiązań technicznychUzgadnianie z biurem projektowym rozwiązań zamiennych wprowadzanych w trakcie realizacji prac na budowieWsparcie dla działu zakupów w zakresie opracowania specyfikacji technicznych w branży architektoniczno-budowlanej
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Jaworzno (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych;
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Osiek (dolnośląskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa klientów spółki w tym: przyjmowanie zamówień, współpraca przy planowaniu produkcji, współpraca przy realizacji dostaw do klientów.
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie zamówień na pasze, udzielanie informacji klientom dotyczącej sprzedaży pasz
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie zawodowe; biegła znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego w mowie i piśmie; znajomość ww. rynków w zakresie zapotrzebowania na części do maszyn budowlanych; dyspozycyjność; częste wyjazdy: Ukraina, Białoruś, Rosja; Zakres obowiązków: tworzenie bazy danych klientów z Ukrainy, Rosji, Białorusi; praca z dokumentami eksportowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad realizacją dostaw artykułów spożywczych. Miejsce pracy: siedziba spółki + delegacje do magazynów organizacji partnerskich.-rozpoczęcia zatrudnienia 15.03.18 - 31.03.18
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie zleceń, spoorzadzanie umów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Zabrze (śląskie)