INSPEKTOR DO SPRAW KADR Bolesławiec oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Załatwianie spraw dotyczących szkoleń, kursów oraz sporządzanie umów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; załatwianie spraw związanych ze specjalizacjami lekarzy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe, bieżąca kontrola terminów ważności; comiesięczne terminowe rozliczanie dyżurów lekarskich oraz terminowe przekazywanie do płac; sporządzanie list obecności dla wszystkich pracowników ZOZ-u; sporządzanie ewidencji czasu pracy; sporządzanie umów na ryczałty samochodowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; wypisywanie delegacji służbowych; prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych oraz nanoszenie do programu kadrowo--płacowego; sporządzanie planów urlopów, kontrola prawidłowości ich wykorzystania zgodnie z planem oraz przekazywanie na bieżąco informacji o urlopach zaległych kierownikom oddziałów szpitalnych i kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych; ustalanie wg obowiązujących przepisów staży pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego. Plamowany termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2019 r.
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Załatwianie spraw dotyczących szkoleń, kursów oraz sporządzanie umów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; załatwianie spraw związanych ze specjalizacjami lekarzy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe, bieżąca kontrola terminów ważności; comiesięczne terminowe rozliczanie dyżurów lekarskich oraz terminowe przekazywanie do płac; sporządzanie list obecności dla wszystkich pracowników ZOZ-u; sporządzanie ewidencji czasu pracy; sporządzanie umów na ryczałty samochodowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; wypisywanie delegacji służbowych; prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych oraz nanoszenie do programu kadrowo--płacowego; sporządzanie planów urlopów, kontrola prawidłowości ich wykorzystania zgodnie z planem oraz przekazywanie na bieżąco informacji o urlopach zaległych kierownikom oddziałów szpitalnych i kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych; ustalanie wg obowiązujących przepisów staży pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego. Plamowany termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2019 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie lub wyższe o odpowiednim kierunku; staż pracy: 3 lata w zakresie kadr; znajomość programu kadrowego, programów z pakietu Microsoft Office (w szczególności znajomość MS Excel) i obsługi urządzeń biurowych, znajomość Kodeksu Pracy oraz aktów prawnych dotyczących służby zdrowia; kreatywność, zaangażowanie, skrupulatność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy; umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej; terminowość i dokładność w realizacji zadań; komunikatywność i otwartość interpersonalna; odporność na stre.s i umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: - życiorys - Curriculum Vitae,- list motywacyjny, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie świadectw pracy.Termin składania ofert do dnia 12.11.2019r. do godz. 12:00. Dokumenty kandydatów zainteresowanych pracą, należy składać pisemnie na adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec (sekretariat) z adnotacją: Oferta pracy na stanowisko: Inspektor DS. KADR . Za termin wpłynięcia dokumentów przyjmuje się datę i godzinę dostarczenia/przesłania ich do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. Kontakt telefoniczny: 75 738-02-23
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Jeleniogórska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 12.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b7a32511ad2d37d48b95932a6e0bfe8
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, proponowanie produktów bankowych, wykonywanie kontaktów telefonicznych
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Lubuskie Centrum Korporacyjne - 2017-10-09 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
m
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Białystok (podlaskie)
Zbijanie korpusów do mebli tapicerowanych.Praca na montażu początkowym bądź końcowym.
MC MAGDALENA CIERNIEWSKA NIDZICA - 2019-08-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Kontakty z agencjami zatrudnienia w krajach byłego ZSRR, zasiedlanie cudzoziemców do hotelu, rozwiązywanie problemów z zakwaterowaniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Głowno (łódzkie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
roboty ziemne
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wola Batorska (małopolskie)
Szlifowanie, wiercenie, prace pomocnicze przy wykonywaniu lekkich konstrukcji stalowych.
P.P.U. "ALMET" Wacław Łanocha - 2017-10-05 - Brzesko (małopolskie)
obróbka wstępna warzyw, mycie naczyń, utrzymanie porządku, pomoc w przygotowaniu potraw
JACEK ZAJĄC HANDEL , GASTRONOMIA, CATERING - 2019-01-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pomoc mleczarska - ofarta zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych skierowana do zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER). Praca przy produkcji wyrobów mleczarskich, praca stojąca.System pracy zmianowy: 06.00-14.00, 07.00-15.00, 09.00-17.00, 13.00-21.00.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
biegła obsługa programu Excel , rozliczanie czasu pracy kierowców
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Załadunek i rozładunek mebli; pakowanie mebli
P.P.U.H. IWMAR MARCIN BŁAŻEJEWSKI - 2017-03-15 - Biadaszki (wielkopolskie)
j.w.
SADIDA Dariusz Talaga - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-03-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dań z ryb, dań restauracyjnych.
Przedsiębiorstwo Handlu Przetwórstwa Rybnego i Budownictwa RYBOR Zenon Adamczyk - 2019-08-26 - Gręzów (mazowieckie)
Analizowanie stanu aktualnych przepisów o ochronie środowiska, monitorowanie przestrzegania zasad i przepisów ocrony środowiska w Bazie, prowadzenie ilościowej i jakosciowej ewidencji odpadów, prowadzenie aktualnej dokumentacji wymaganej zgodnie z ustawą Prawo Ochrony środowiska, udział w planowaniu i realizacji szkoleń z zakresu ochrony środowiska w ramach szkolenia oraz w czasie instruktaży z kadrą żołnierzami i pracownikami wojska itp..
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2019-05-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sporządzanie projektów umów dla klientów. Prowadzenie rejestru zakupów. Wystawianie faktur. Przyjmowanie interesantów. Obsługa korespondencji. Obsługa rozmów telefonicznych. Prowadzenie bazy danych potencjalnych klientów. Przygotowanie wstępnych ofert handlowych i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
pon. - pt. 7-15
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Chorula (opolskie)
Nadzór nad pracą zespołu housekeepingu, rozliczenie z pralnią, koordynacja i realizacja zamówień działu, ustalanie grafików pracy podległego personelu, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników.
ZDROJOWA HOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pełnienie zadań służby BHP. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) bhpfirma.pl
P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Siemiatycze (podlaskie)
Pracownik biurowy, operator systemu informatycznego. Rejestrowanie danych polisowych w systemie informatycznym. Praca w Płocku w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-02-14 - Płock (mazowieckie)
zapoznanie się zzasadami BHP i charakterem pracy, poznanie towaru, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala, kontakt z klientami, przygotowanie raportów, obsługa i prowadzenie poczty elektronicznej, przyjmowanie i wydawanie towaru, prowadzenie terminarza serwisanta, przyjmowanie zamówień, zapoznanie się z prowadzeniem strony internetowej, sprzedaż produktów, zapoznanie się z wystawianiem aukcji internetowych z częściami komputerowymi, zapoznanie z programemdo wystawiania faktur, SUBIEKT GT, obsługa programu serisowego NTSN, obsługa programu KASIARZ, wystawianie faktur, przygotowanie dokumentacji dla księgowości, prowadzenie dokumentacji serwisowej, obsługa telefoniczna, stały kontakt z kontrahentem, przygotowanie ofert, remenant towaru, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wg stanowiska, praca z dziećmi w Przedszkolu, 10-11 h tygodniowo.Dodatkowo pracodawca dopuszcza możliwość pracy w ramach dodatkowych godzin na innym stanowisku - opieka nad dziećmi w przedszkolu - nauczyciel przedszkola
Przedszkole Samorządowe im. Hansa Christiana Andersena w Tymbarku - 2017-10-20 - Tymbark (małopolskie)
Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.
Sąd Rejonowy w Wałbrzychu - 2018-08-08 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Instalacja, serwis przyłączy abonenckich.
SIGMA-USŁUGI TELEINFORMATYCZNE, B. Dąbrowski, K. Śliż Spółka Cywilna - 2019-09-19 - Jasło (podkarpackie)
inspektor do spraw zamówień publicznych
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-10-08 - Białystok (podlaskie)
zakup materiałów i wyrobów u bengalskich dostawców, wspomaganie pracy bengalskiich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Jabłonowo (mazowieckie)