INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1043) Inowrocław oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU

Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1043)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: -wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141

Data publikacji: 2018-03-23

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 133a, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie według kategorii zaszeregowania

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1043)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe;co najmniej trzyletni staż pracy,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,nieposzlakowania opinia,Znajomość ustaw:- o ochronie informacji niejawnych;- o ochronie danych osobowych;- o zarządzaniu kryzysowym;- o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej;- o pracownikach samorządowych;- o samorządzie powiatowym;- Kodeks postępowania administracyjnego;Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej;jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne,upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne;przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW albo SKW, a także prze byłe Wojskowe Służby Informacjne, potwierdzone zaświadczeniem;samodzielność, dokładność, odpowiedzialność;-umiejętność pracy pod presją czasu;komunikatywnośc;dobra umiejętność obsługi komputera

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Prezydenta Franklina Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny;2) życiorys-curriculum vitae;3) kwestionariusz osobowy;4) kserokopie dyplomów potwierdzajacych wykształcenie;5) kserokopie swiadectw pracy lub zaswiadczeń potwierdzające wymagany staz pracy;6) oświadczenia:a) o zapoznaniu się z regulaminem naboru,b) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,c)o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestepstwo skarbowe oraz pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,d) o stanie zdrowia pozwalajacym na podjecie pracy na stanowisku objetym naborem,&) Informacja o kontaktowym numerze telefonicznymKandydat może dodatkowo przedłożyc kserokopie:1) zaswiadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;2) referencji,3) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław (Kancelaria Ogólna p. 144) lub przesłać drogą pocztową w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru nr 6/2018 na stanowiako inspektora"Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 4 kwietnia 2018 r. o godzinie 15.00Dokumenty, które wpłyna do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane.Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń pobrać można osobiście p. 136 lub 135 a Starostwo Powiatowe w Inowroclawiu, ul. P.F. Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław lub ze strony internetowej (www.bip.inowroclaw.powiat.pl).O miejscu, czasie i procedurze selekcji, kandydatów Pracodawca powiadomi indywidualnie drogą telefoniczną

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Prezydenta Franklina Roosevelta

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.03.2018

Data dodania oferty pracy: 23.03.2018

Oferta pracy ważna do: 04.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wołów (dolnośląskie)

INSPEKTOR BHP - 3 000 - 3 500 PLN

Inspektor BHP w miejscu budowy instalacji chłodniczej
"GRUPROFIL" WIESŁAWA CYBULSKA - 2017-03-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA-INSTALATOR - 997,4 PLN

1. Układanie towaru.2. Praca przy komputerze.3. Instalacji hydrauliki (pomoc przy montażu).4. Wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Łęczyca (łódzkie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 1 850 PLN

Sprzedaż leków
Paweł Drwalewski - 2016-10-07 - Poddębice (łódzkie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 600 PLN

realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących w zakładzie, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, realizacja wytycznych w zakresie BHP z uwzględnieniem specyfiku rynku skandynawskiego wg standardów NORSOK, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów BHP zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-03-31 - Chojnice (pomorskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

TAPICER MEBLOWY - od 3 000 PLN

produkcja zestawów tapicerskich
STOLTAP PPUH - 2018-01-10 - Września (wielkopolskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości wyrobów gotowych, współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymagań jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz. od 06.00-14.00,14.00-22.00,22.00-06.00.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)

OBSŁUGA WITRYNY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

administracja, aktualizacja oferty, obsługa klienta internetowego, kontrola nad www
P.H.U. MEBLOPOL S.C. - 2016-07-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POMOC ELEKTRYKA - od 2 800 PLN

Pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych zewnątrznych i wewnętrznych. Praca w godzinach 7-15 na budowach w Łodzi.
HENRYK GROCHALA ZAKŁAD USŁUG ELEKTROINSTALACYJNYCH I POMIAROWYCH - 2017-08-09 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI/DOPOSAŻENIE/17/3940 - od 2 000 PLN

bieżące utrzymanie czystości, pranie wykładzin
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2425) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 200 PLN

1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2016-12-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta i sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Nowy Targ (małopolskie)

KIEROWCA C +E - od 4 200 PLN

Jazda na terenie całego kraju od poniedziałku do piątku.
FHU BLUE-X Janusz Tyrański - 2016-07-28 - Lubzina (podkarpackie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI - do 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Gliwice (śląskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

zgodnie z czharakterystyką pracy
PRYWATNY ŻŁOBEK TUPTUŚ - 2017-08-11 - Pleszew (wielkopolskie)

INSPEKTOR K/M - 3 000 - 3 500 PLN

jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR W SEKRETARIACIE - OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatu, odbiór i wysyłanie korespondencji.
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-02-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 1 837 PLN

nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym, uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych, przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych, przekazywanie wykonawcy robót placu budowy, organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski, nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej, opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów, kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych, ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów, opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada, przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami, opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania, udział w pracach komisji przetargowej odbiór dokumentacji z biur projektowych, Umowa od 6 do 18 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30. Więcej informacji: www.bip.slowinskipn.pl/
Słowiński Park Narodowy - 2018-05-07 - Smołdzino (pomorskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Bangladeszu , budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Bangladeszu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR DZIAŁU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 1 850 - 2 000 PLN

Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 2 016 PLN

spawanie, szlifowanie, cięcie, wiercenie, gwintowanie
PEKABEX PREF Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR- KASJER - od 2 200 PLN

Promowanie i sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i depozytowych), praca w godz. 7.30-15.30
Bank Spółdzielczy w Malborku - 2016-06-16 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 3 000 PLN

Obsługa pacjenta zgodnie ze standardami firmy, kontrola i realizacja recept, wykonywanie leków receptowanych, monitorowanie stanu magazynu
Arkadia Sp. z o. o. - 2016-10-24 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Rozkładanie towaru, obsługa klienta
BONWIT SP. Z O.O. - 2018-12-07 - Grójec (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA I EKSPLOATACJI ZASOBÓW - od 2 900 PLN

Wykonywanie czynności związanych z eksploatacja i utrzymaniem nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu eksploatacji nieruchomości, sporządzanie analiz realizacji rzeczowego i finansowego planu remontów i konserwacji nieruchomości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 2 100 - 3 500 PLN

Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)


Wybierz powiat