INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1043) Inowrocław oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU
Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1043)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141
Data publikacji: 2018-03-23
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 133a, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie według kategorii zaszeregowania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1043)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe;co najmniej trzyletni staż pracy,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,nieposzlakowania opinia,Znajomość ustaw:- o ochronie informacji niejawnych;- o ochronie danych osobowych;- o zarządzaniu kryzysowym;- o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej;- o pracownikach samorządowych;- o samorządzie powiatowym;- Kodeks postępowania administracyjnego;Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej;jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne,upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne;przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW albo SKW, a także prze byłe Wojskowe Służby Informacjne, potwierdzone zaświadczeniem;samodzielność, dokładność, odpowiedzialność;-umiejętność pracy pod presją czasu;komunikatywnośc;dobra umiejętność obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Prezydenta Franklina Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny;2) życiorys-curriculum vitae;3) kwestionariusz osobowy;4) kserokopie dyplomów potwierdzajacych wykształcenie;5) kserokopie swiadectw pracy lub zaswiadczeń potwierdzające wymagany staz pracy;6) oświadczenia:a) o zapoznaniu się z regulaminem naboru,b) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,c)o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestepstwo skarbowe oraz pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,d) o stanie zdrowia pozwalajacym na podjecie pracy na stanowisku objetym naborem,&) Informacja o kontaktowym numerze telefonicznymKandydat może dodatkowo przedłożyc kserokopie:1) zaswiadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;2) referencji,3) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław (Kancelaria Ogólna p. 144) lub przesłać drogą pocztową w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru nr 6/2018 na stanowiako inspektora"Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 4 kwietnia 2018 r. o godzinie 15.00Dokumenty, które wpłyna do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane.Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń pobrać można osobiście p. 136 lub 135 a Starostwo Powiatowe w Inowroclawiu, ul. P.F. Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław lub ze strony internetowej (www.bip.inowroclaw.powiat.pl).O miejscu, czasie i procedurze selekcji, kandydatów Pracodawca powiadomi indywidualnie drogą telefoniczną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Prezydenta Franklina Roosevelta
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.03.2018
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 04.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wołów (dolnośląskie)
Inspektor BHP w miejscu budowy instalacji chłodniczej
"GRUPROFIL" WIESŁAWA CYBULSKA - 2017-03-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Układanie towaru.2. Praca przy komputerze.3. Instalacji hydrauliki (pomoc przy montażu).4. Wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Łęczyca (łódzkie)
Sprzedaż leków
Paweł Drwalewski - 2016-10-07 - Poddębice (łódzkie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących w zakładzie, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, realizacja wytycznych w zakresie BHP z uwzględnieniem specyfiku rynku skandynawskiego wg standardów NORSOK, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów BHP zgodnie z regulacjami prawnymi, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-03-31 - Chojnice (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
produkcja zestawów tapicerskich
STOLTAP PPUH - 2018-01-10 - Września (wielkopolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymagań jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz. od 06.00-14.00,14.00-22.00,22.00-06.00.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
administracja, aktualizacja oferty, obsługa klienta internetowego, kontrola nad www
P.H.U. MEBLOPOL S.C. - 2016-07-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych zewnątrznych i wewnętrznych. Praca w godzinach 7-15 na budowach w Łodzi.
HENRYK GROCHALA ZAKŁAD USŁUG ELEKTROINSTALACYJNYCH I POMIAROWYCH - 2017-08-09 - Łódź (łódzkie)
bieżące utrzymanie czystości, pranie wykładzin
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2016-12-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Obsługa klienta i sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Nowy Targ (małopolskie)
Jazda na terenie całego kraju od poniedziałku do piątku.
FHU BLUE-X Janusz Tyrański - 2016-07-28 - Lubzina (podkarpackie)
- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z czharakterystyką pracy
PRYWATNY ŻŁOBEK TUPTUŚ - 2017-08-11 - Pleszew (wielkopolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie nadzoru budowy
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, odbiór i wysyłanie korespondencji.
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-02-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym, uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych, przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych, przekazywanie wykonawcy robót placu budowy, organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski, nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej, opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów, kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych, ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów, opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada, przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami, opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania, udział w pracach komisji przetargowej odbiór dokumentacji z biur projektowych, Umowa od 6 do 18 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30. Więcej informacji: www.bip.slowinskipn.pl/
Słowiński Park Narodowy - 2018-05-07 - Smołdzino (pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Bangladeszu , budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Bangladeszu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
spawanie, szlifowanie, cięcie, wiercenie, gwintowanie
PEKABEX PREF Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
Promowanie i sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i depozytowych), praca w godz. 7.30-15.30
Bank Spółdzielczy w Malborku - 2016-06-16 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa pacjenta zgodnie ze standardami firmy, kontrola i realizacja recept, wykonywanie leków receptowanych, monitorowanie stanu magazynu
Arkadia Sp. z o. o. - 2016-10-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
Rozkładanie towaru, obsługa klienta
BONWIT SP. Z O.O. - 2018-12-07 - Grójec (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacja i utrzymaniem nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu eksploatacji nieruchomości, sporządzanie analiz realizacji rzeczowego i finansowego planu remontów i konserwacji nieruchomości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)