INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO S艂upsk oferta pracy Development Design Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Wynagrodzenie: od 1聽340 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: praca na terenie inwestycji; okres zatrudnienia 12 m-cy; godz. pracy do uzgodnienia
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: S艂upsk (pomorskie)
Pracodawca: Development Design Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Tuwima 9/2, 76-200 S艂upsk, powiat: m. S艂upsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
praca na terenie inwestycji; okres zatrudnienia 12 m-cy; godz. pracy do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽340 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: S艂upsk
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. S艂upsk
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: S艂upsk
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽340 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
[Uprawnienie ] : uprawnienia bez ogranicze艅 w specjalno艣ci elektrycznej
Nazwa pracodawcy: Development Design Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Adres pracodawcy:
Tuwima 9/2, 76-200 S艂upsk, powiat: m. S艂upsk, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. S艂upsk
Gmina pracodawcy: S艂upsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: S艂upsk
Ulica pracodawcy: Tuwima
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w S艂upsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.03.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowanie bazy potencjalnych Klient贸w, budowanie i podtrzymywanie d艂ugofalowych relacji z klientami, bezpo艣redni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowi膮zuj膮cych w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsy艂anie informacji handlowych, wsp贸艂praca z Dzia艂em Marketingu, udzia艂 w spotkaniach Marketingowych, d膮偶enie do realizacji za艂o偶onego planu kontakt贸w z klientem i planu sprzeda偶y, raportowanie wynik贸w sprzeda偶y.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 z艂 brutto.Pracodawca oferuje: Ciekaw膮 prac臋 z mo偶liwo艣ci膮 realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o prac臋), prac臋 w firmie z ugruntowan膮 pozycj膮 na rynku, mo偶liwo艣膰 szkole艅 bran偶owych oraz zdobycie warto艣ciowego do艣wiadczenia.
Zamek Kliczk贸w Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Kliczk贸w (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie i nadzorowanie ca艂okszta艂tu spraw w zakresie nadzoru budowlanego a w szczeg贸lno艣ci nadzorowanie eksploatacji i remont贸w prowadzonych w budynkach Sp贸艂dzielni.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Ruczaj-Zaborze" - 2017-07-07 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca przy inwentaryzacjach w sklepach i hipermarketach w Bia艂ymstoku i w wojew贸dztwie podlaskim
kontakt przez OHP - 2016-10-25 - Bia艂ystok (podlaskie)
Przygotowywanie oraz dokonywanie wyp艂at wynagrodze艅 dla jednostek obs艂ugiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodze艅 pracownik贸w obs艂ugiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu 艣wiadcze艅 socjalnych w obs艂ugiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasi艂k贸w.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH POWIATU P艁OCKIEGO - 2016-06-02 - P艂ock (mazowieckie)
obs艂uga klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Niedrzwica Ko艣cielna (lubelskie)
prowadzenie ewidencji okres贸w podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu rolnik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin,ewidencjonowanie sk艂adek,ustalanie obowi膮zku ubezpieczenia,rozliczenia z p艂atnikami sk艂adek,wystawianie za艣wiadcze艅 o okresach podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Bydgoszczy - 2015-12-29 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)
szczeg贸艂y w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarz膮d Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku - 2017-05-31 - S艂upsk (pomorskie)
- Prowadzenie pisemnej i elektronicznej ewidencji aparatury medycznej b臋d膮cej na wyposa偶eniu przychodni - Przygotowywanie i przekazywanie do przychodni u偶ytkuj膮cych aparatur臋 medyczn膮 paszport贸w technicznych aparat贸w - Prowadzenie pisemnej i elektronicznej ewidencji paszport贸w technicznych aparatury medycznej w przychodniach - Sporz膮dzanie i ewidencja zlece艅 na przegl膮dy okresowe oraz naprawy aparatury medycznej - Opracowywanie rocznego planu przeprowadzania przegl膮d贸w technicznych aparatury medycznej - Przygotowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia przy przetargach na zakup aparatury medycznej - Przygotowanie opisu przedmiotu zam贸wienia i wniosk贸w o wszcz臋cie post臋powania przetargowego w zakresie przegl膮d贸w technicznych aparatury medycznej - Bezpo艣redni nadz贸r nad wykonywanymi przez serwisy zewn臋trzne przegl膮dami technicznymi i naprawami aparatury medycznej - Weryfikacja otrzymanych od serwis贸w faktur za przegl膮dy techniczne i naprawy aparatury medycznej pod wzgl臋dem ich zgodno艣ci ze zleceniami i umowami - Nadz贸r i kontrola utrzymania termin贸w wykonywania okresowych przegl膮d贸w technicznych aparatury medycznej - Prowadzenie rejestru koszt贸w przegl膮d贸w i napraw aparatury medycznej - Przeprowadzanie analiz op艂acalno艣ci napraw aparatury medycznej - Uczestnictwo i nadz贸r w odbiorach nowej aparatury medycznej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESP脫艁 ZAK艁AD脫W LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-呕OLIBORZ - 2019-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie i udzia艂 w konstruowaniu projekt贸w rocznych i wieloletnich plan贸w inwestycyjnych i remontowych,- zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiekt贸w budowlanych,- opracowywanie opisu przedmiotu zam贸wienia, projekt贸w um贸w, szacowanie warto艣ci zam贸wienia oraz innych niezb臋dnych dokument贸w dotycz膮cych przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅,- za艂atwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remont贸w w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na u偶ytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiekt贸w,- nadz贸r nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodno艣ci rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacj膮 techniczn膮, pozwoleniem na budow臋 oraz obowi膮zuj膮cym prawem i sztuk膮 budowlan膮,- udzia艂 w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do u偶ytku obiekt贸w,- merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokument贸w odbiorowych,- udzia艂 w okresowych kontrolach stanu technicznego obiekt贸w.
Poczta Polska S.A. - 2017-08-23 - Bia艂ystok (podlaskie)
- Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpo偶arowej raz w miesi膮cu, kontrolowanie przestrzegania przepis贸w przeciwpo偶arowych i techniczno-budowlanych, szkolenie 偶o艂nierzy zawodowych i pracownik贸w RON w zakresie ochrony przeciwpo偶arowej; udzielanie instrukta偶u dow贸dcom pododdzia艂贸w do szkolenia przeciwpo偶arowego podleg艂ego stanu osobowego; uczestniczenie w okresowych przegl膮dach budynk贸w, urz膮dze艅, instalacji itp.; opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej oraz dokumentacji praktycznych przedsi臋wzi臋膰 szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpo偶arowej; opracowywanie analiz stanu ochrony przeciwpo偶arowej w jednostce wojskowej; sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpo偶arowym prac niebezpiecznych pod wzgl臋dem po偶arowym, zgodnie z przyj臋tymi procedurami i wydanymi dokumentami. W zakresie bhp: prowadzenie szkole艅 wst臋pnych, wsp贸艂uczestniczenie w wydawaniu skierowa艅 na badania lekarskie.- Wynagrodzenie: 2530 z艂 brutto +10% premii + dodatek za wys艂ug臋. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek okres pr贸bny do 3 miesi臋cy. Docelowo praca na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Praca od poniedzia艂ku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:30, w pi膮tki od godz. 7:00 do godz. 13:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie, mile widziane wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe przy wykszta艂ceniu 艣rednim minimum 3 lata, przy wykszta艂ceniu wy偶szem min. 1 rok. Wymagane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpo偶arowej. Wymagana bieg艂a obs艂uga komputera i program贸w z pakietu Office, Windows. Mile widziane wykszta艂cenie z zakresu BHP, w tym: zaw贸d technika bhp lub zaw贸d technika bhp oraz co najmniej 3-letni sta偶 pracy w s艂u偶bie bhp. Kontakt wy艂膮cznie e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-07-18 - Katowice (艣l膮skie)
Wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Maciejowice (mazowieckie)
Przejmowanie towar贸w do magazynu, wydawanie towar贸w, prowadzenie dokumentacji magazynowej, utrzymanie porz膮dku i czysto艣ci na placu i magazynie.
MDM POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-25 - Bobr贸wka (podkarpackie)
wg stanowiska
ZAK艁AD ODLEWNICZO-MECHANICZNO-HANDLOWY NORBERT W脫JCIK - 2018-05-08 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Sprzeda偶, wydzier偶awianie, wynajmowanie nieruchomo艣ci wchodz膮cych w sk艂ad powiatowego zasobu nieruchomo艣ci, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwa艂y zarz膮d i stwierdzanie wyga艣ni臋cia trwa艂ego zarz膮du do nieruchomo艣ci zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wyw艂aszczanie nieruchomo艣ci i ustalanie odszkodowa艅, wydawanie zezwole艅 na czasowe zaj臋cie nieruchomo艣ci, ustalanie op艂at za korzystanie z nieruchomo艣ci zasobu, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych oraz archiwizacja akt post臋powa艅 administracyjnych. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7:30-15:30 w Ko艂obrzegu. Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w kancelarii og贸lnej (Plac Ratuszowy 1 - pok贸j nr 3) lub poczt膮 na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomo艣ciami ".Dodatkowe informacj臋: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Ko艂obrzegu - 2017-03-10 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepis贸w o ochronie 艣rodowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony w贸d, uwalniania do w贸d organizm贸w genetycznie zmodyfikowanych, preparat贸w biob贸jczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawoz贸w oraz sprawdzanie prawid艂owo艣ci prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony 艣rodowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia w贸d oraz opracowywanie wynik贸w rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielko艣ci przekrocze艅.Opracowywanie projekt贸w wyst膮pie艅 pokontrolnych, zawiadomie艅 o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunk贸w odprowadzania 艣ciek贸w i poboru wody oraz wniosk贸w o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepis贸w o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji, a tak偶e wyst膮pie艅 do S膮du lub Prokuratury oraz wsp贸艂praca z organami samorz膮dowymi i rz膮dowymi w zakresie ochrony w贸d w celu oceny prawid艂owo艣ci funkcjonowania przepis贸w ochrony 艣rodowiska.Sprawdzanie poprawno艣ci decyzji udzielaj膮cych pozwole艅 wodnoprawnych i pozwole艅 zintegrowanych w ramach kontroli podmiot贸w korzystaj膮cych ze 艣rodowiska w celu wyeliminowania niezgodno艣ci z przepisami prawa.Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w tym: projekt贸w decyzji nak艂adaj膮cych kary pieni臋偶ne za nieprzestrzeganie warunk贸w korzystania ze 艣rodowiska oraz dotycz膮cych koszt贸w kontroli, prowadzenie post臋powa艅 odwo艂awczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosk贸w do s膮d贸w rejonowych oraz organ贸w prokuratury w zakresie ochrony w贸d w celu prowadzenia egzekucji nale偶no艣ci przez s艂u偶by finansowe WIO艢.Weryfikacja rocznych raport贸w uwalniania i transferu zanieczyszcze艅 (PRTR) oraz prowadzenie post臋powania administracyjnego w tym zakresie na艂o偶onego na WIO艢 oraz administrowanie baz膮 PRTR w celu sprawdzenia ich poprawno艣ci. Przygotowywanie danych do sporz膮dzania sprawozdawczo艣ci z wykonania zada艅, podzada艅 oraz miernik贸w dla uk艂adu zadaniowego bud偶etu oraz do plan贸w kontroli Wydzia艂u Inspekcji w celu realizacji wytycznych okre艣lonych przez GIO艢 oraz realizacji zada艅 z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony 艣rodowiska.
WYDZIA艁 WOJEW脫DZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY 艢RODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Obs艂uga kasy,klient贸w,praca na sali sprzeda偶y,praca na stoisku mi臋snym, wyk艂adanie towaru
Dino - 2019-06-17 - Mierzyce (艂贸dzkie)
Bie偶膮ce utrzymanie sprawno艣ci technicznej budynk贸w i obiekt贸w budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obs艂uga zasob贸w mieszkalnych, przygotowanie zlece艅 przetarg贸w. Praca w pon. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, 艣r., czw.,pt w godz. 7-14.
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-01-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
farbowanie, upi臋cia, strzy偶enie damsko- m臋skie
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny "NATALIA" Natalia Cyrulska - 2017-02-01 - Andrespol (艂贸dzkie)
jw.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa BR脫DNO - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie: nadzorowa艂a i odbiera艂a roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowa艂a obmiary i kosztorysy wykonawc贸w,dokonywa艂a rozlicze艅 finansowych z wykonawcami rob贸t,dokonywa艂a typowania rob贸t, przedmiarowania i wykonywania kosztorys贸w przygotowywa艂a za艂o偶enia do zam贸wie艅 dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obs艂ugiwane jednostki o艣wiatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 z艂/brutto (p艂aca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wys艂uga lat). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na czas okre艣lony do sze艣ciu miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: po rozstrzygni臋ciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie techniczne lub wy偶sze techniczne o kierunku budownictwo og贸lne, uprawnienia budowlane w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych. Przy 艣rednim wykszta艂ceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wy偶szym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiej臋tno艣膰 kosztorysowania rob贸t budowlanych, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomo艣膰 ustawy prawo-budowlane, ustawa zam贸wie艅 publicznych, kodeks cywilny w zakresie rob贸t budowlanych.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2018-04-05 - Katowice (艣l膮skie)
CZYNNO艢CI ZWI膭ZANE Z USTAW膭 PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE LUB 艢REDNIE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJ臉TNO艢膯 CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZE艃 BRAN呕Y INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZ膭DZE艃 ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALE呕NO艢膯 DO OKR臉GOWEJ IZBY IN呕YNIER脫W, DO艢WIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIE艃 BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROB脫T TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRAN呕Y TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMO艢膯 USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEG艁A ZNAJOMO艢膯 OBS艁UGI KOMPUTERA, RZETELNO艢膯, ODPOWIEDZIALNO艢膯 I SAMODZIELNO艢膯 KONTAKT Z PRACODAWC膭: TEL 261452256 LUB PRZES艁ANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) ron.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Obs艂uga lokalnej sieci informatycznej - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne do艣wiadczenie zawodowe w obszarze zwi膮zanym ze znajomo艣ci膮 budowy i obs艂ugi urz膮dze艅 komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE 呕yciorys/CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnienia - potwierdzaj膮ce d艂ugo艣膰 i rodzaj do艣wiadczenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWEKopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-30 - Sanok (podkarpackie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - My艣lenice (ma艂opolskie)
segregacja z艂omu
EKO-MAR MARIUSZ SZYMANEK - 2019-02-14 - Ryki (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Gliwice (艣l膮skie)
Zgodnie z og艂oszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Urz膮d Miejski w Tarnowskich G贸rach - 2017-06-09 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
Planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zada艅 inwestycyjnych i remontowych w zakresie: dr贸g, o艣wietlenia ulicznego, gminnych obiekt贸w, wodoci膮g贸w i zaopatrzenia w wod臋, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oczyszczania 艣ciek贸w komunalnych, urz膮dze艅 sportowo-rekreacyjnych, o艣wiaty, ochrony p.po偶. Okre艣lanie rozmiaru inwestycji, wyb贸r w trybie zam贸wie艅 publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalaj膮cych na wykonanie rob贸t. Koordynowanie spraw zwi膮zanych z ocen膮 i zatwierdzeniem projekt贸w technicznych. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udzia艂 w przygotowaniu projektu bud偶etu na dany rok. Dokonywanie wyboru wykonawcy rob贸t w trybie zam贸wie艅 publicznych i realizowanie umowy o wykonanie rob贸t lub wykonanie us艂ug. Przygotowywanie um贸w lub pe艂nomocnictw z zakresu obowi膮zk贸w i odpowiedzialno艣ci dla inspektora nadzoru inwestorskiego. Sporz膮dzanie wniosk贸w o przyznanie pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych na realizacj臋 inwestycji i remont贸w. Wykonywanie funkcji inwestora bezpo艣redniego w stosunku do inwestycji i remont贸w podejmowanych na podstawie uchwa艂y rady i finansowanych z bud偶etu gminy. Koordynowanie dzia艂a艅 zwi膮zanych z przebiegiem rob贸t, o kt贸rych mowa w pkt 8. Przekazywanie do u偶ytku inwestycji i rozliczenie jej koszt贸w poprzez: a) sprawdzenie kalkulacji przedk艂adanych przez wykonawc臋, b) sporz膮dzenie ko艅cowych zestawie艅 koszt贸w realizacji inwestycji remont贸w, c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy nale偶nych odszkodowa艅 lub kar umownych, d) sporz膮dzanie projekt贸w uchwa艂 i zarz膮dze艅 w sprawie przekazania inwestycji do u偶ytkowania, e) organizowanie lub udzia艂 w przegl膮dach gwarancyjnych. Opiniowanie zamierze艅 inwestycyjnych innych inwestor贸w w zakresie zgodno艣ci z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi. Zapewnianie zgodno艣ci przeprowadzania w urz臋dzie przetarg贸w na roboty, us艂ugi i dostawy zgodnie z przepisami o zam贸wieniach publicznych. Sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie prowadzonych spraw. Szczeg贸艂owy zakres zada艅 zostanie okre艣lony w zakresie czynno艣ci pracownika.
Urz膮d Gminy w Klukach - 2019-07-24 - Kluki (艂贸dzkie)
Proste prace manualne przy wyka艅czaniu komponent贸w tapicerowanych dla samochod贸w marek premium. Pracodawca zapewnia pe艂ne szkolenie stanowiskowe. Dodatkowo pracodawca zapewnia bezp艂atny transport do miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykszta艂cenie, do艣wiadczenie bez znaczeniaZakres obowi膮zk贸w: praca przy budowie dr贸gPraca: na terenie wojew贸dztwa wielkopolskiego i dolno艣l膮skiego, codzienny powr贸t, wyjazdy max do 100 km
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2019-07-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Nadz贸r inwestorski rob贸t energetycznych na miejscu budowy, uzgodnienia z wykonawcami, uzgodnienia dokumentacji budowlanej, opiniowanie projekt贸w budowlanych, rozliczanie wykonanych prac remontowo-budowlanych.
12 Terenowy Oddzia艂 Lotniskowy - 2019-04-03 - Warszawa (mazowieckie)