INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY Sanok oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY
Wynagrodzenie: od 2 573 PLN
Zakres obowiązków: Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Data publikacji: 2018-11-30
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Witkiewicza 3, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiPosiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 573 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI -ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 573 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymiNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Stanisława Witkiewicza 3, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: Stanisława Witkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 10.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa urządzeń i maszyn do rozdradniania, rozgniatania, rozrywania, rozcierania surowców wtórnych.
OPTIMA RECYKLING SP. Z O.O. - 2017-08-21 - Szydłowiec (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji technicznej nowych produktów; wprowadzanie udoskonaleń i usprawnień konstrukcyjnych; tworzenie dokumentacji 3D i 2D; wykonywanie doborów układów napędowych maszyn; uczestnictwo w montażach i uruchomieniach
Eckert AS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Legnica (dolnośląskie)
prace proste związane z przygotowywaniem posiłków
HEAVEN GROUP Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Pawłowice (śląskie)
pomoc w zakresie wykonywania instalacji: kanalizacyjnych, wodociągowych, gazowych zgodnie z dokumentacją projektową.
FDI inż. Dawid Natkaniec - 2018-06-29 - Bolków (dolnośląskie)
Pomoc kuchenna
P.P.U.H. LAUTERBACH S.C. IWONA LACKOSZ, ADRIAN LACKOSZ - 2016-03-02 - Tarnów (małopolskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru nad higieną żywności pochodzenia zwierzęcego - nadzór nad rolniczym handlem detalicznym,- prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań / postępowania administracyjne, egzekucyjne/,- sporządzanie obowiazujacych sprawozdań i raportów w ramach działalnosci zespołu ds bezpieczeństwa żywności,- pobieranie próbek do badań oraz prowadzenie monitoringu badań kontrolnych,- wykonywanie innych czynności z zakresu zadań Inspekcji Weterynaryjnej wynikających z przepisów prawa weterynaryjnego i prawa UE
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmie - 2018-09-11 - Chełm (lubelskie)
opracowywanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym,opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego wraz z wyborem wykonawcy,przygotowywanie umowy o udzielenie zamówienia publiczne, sporządzanie planu zamówień publicznych w Urzędzie, prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zamówień publicznych. Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-08-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
prace na cmentarzu, transport, kondukty
Usługi Pogrzebowe Adam Pakuła - 2018-11-21 - Kańczuga (podkarpackie)
Sprzedawca w branży metalowej - budowlanej
MAJSTER s.c. Monika Gregorczuk, Mariusz Leśniak - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zawieranie umów, ocena konieczności wykonania remontów, sporządzanie planów remontów, wybory ofert, praca w biurze i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jaworzno (śląskie)
Montaż sieci i przełączy gazowych; prowadzenie pojazdów służbowych
TECHNIGAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Zgierz (łódzkie)
składanie siatek krepowanych na krosnach, cięcie siatek na wymiar, prace gospodarcze i inne zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Studzian (podkarpackie)
nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, przeprowadzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mającychna celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy, prawo jazdy kat. B. Kontakt telefoniczny oraz osobisty z pracodawcą (wcześniejszy kontakt telefoniczny).
KANCELARIA DORADCZA LEGITIME ŚWIERCZEWSKI RAFAŁ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)
ogólny nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Sądzie Rejonowym w Tarnowskich Górach, prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu bhp, prowadzenie spraw bhp i spraw ochrony przeciwpożarowej, planowanie i realizacja zadań związanych z zadaniami obrony cywilnej. Wiecej informacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wydział komunikacji i drogownictwa
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubań (dolnośląskie)
Pomoc przy gotowaniu, sporządzanie posiłków. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 12-20 w Kołobrzegu (Fredro).
Firma Gastronomiczno-Handlowa Eufemia Jerzy Król - 2017-06-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, współpraca z organem nadzorczym ( Prezesem UODO)
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w biurze rachunkowym. Wysokość wynagrodzenia podstawa + premia.
Biuro Rachunkowo-Doradcze "JUGOMA" Jerzy Gołowacz - 2018-04-11 - Wejherowo (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-wzmacnianie komunikacji, integralności pomiędzy personelem jakości, produkcji, utrzymania ruchu, procesu-budowanie zespołów interdyscyplinarnych na poziomie linii-obsługa i wsparcie Inżynierów Jakości w ustalonym obszarze działania tj.:-przestrzeganie i nadzorowanie spełnienia wymagań klienta-realizacja szkoleń dotyczących jakości i specyficznych wymagań klienta dla pracowników produkcji-rozwiązywanie bieżących problemów na linii produkcyjnej-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów procesu-współuczestnictwo lub przeprowadzanie auditów wyrobu-raportowanie wystąpienia niezgodności procesu/wyrobu-tworzenie dokumentacji jakościowej (raporty, wizualizacje)-realizacja kontroli dostaw i zwalnianie komponentów do produkcji-prowadzenie i nadzorowanie rejestrów oceny jakości surowców, materiałów podstawowych i pomocniczych do produkcji-kontrola jakości wyrobu na każdym etapie produkcji-kontrola i zwalnianie wyrobu gotowego przed przekazaniem na magazyn-realizacja pomiarów-pobieranie próbek i wykonywanie analiz laboratoryjnych-nadzorowanie reklamacji z produkcji-inicjowanie i koordynowanie akcji sortujących-blokowanie potencjalnego wadliwego materiału, komponentu, wyrobu-zarządzanie i nadzorowanie materiałem niezgodnym (fizycznie i w systemie)-zarządzanie i nadzorowanie strefy wyrobu niezgodnego-nadzorowanie dokumentacji i zapisów jakości-weryfikacja zgodności kart braków i niezgodnego materiału-wprowadzanie danych z kart braków do systemu-tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Inżyniera i/lub Kierownika Jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacjiWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutem; spostrzegawczość; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełożonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa frezarki, kontrolowanie i korygowanie przebiegu obróbki
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraśnik (lubelskie)
Szycie garniturów męskich
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie projektów umów, przedkładanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zleceń robót budowlano-montażowych, prowadzenie korespondencji dotyczącej inwestycji i remontów, sporządzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie postępowań przetargowych oraz wniosków i kart projektowych dotyczących inwestycji mogących uzyskać dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie zadań zespołu do bezpieczeństwa żywności.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ożarowie Mazowieckim - 2018-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie korzystania z usług. Sprzedaż usług, Prowadzenie spraw kasowo-finansowych, sporządzanie raportów kasowych. Udzielanie informacji o świadczonych usługach. Obsługa kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) Obsługa poczty elektronicznej2) Obsługa urządzeń biurowych3) Sporządzanie pism4) Archiwizacja dokumentów5) Odbieranie telefonów6) Przyjmowanie interesantów7) Wymiana korespondencji pomiedzy szkołą a instytucjami administracji państwowej8) Obsługa programów firmy VULCAN9) Sporządzanie sprawozdań10) Udział w zadaniach Komisji inwentaryzacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kartuzy (pomorskie)
produkcaj zabawek, obsługa wtryskarek i wytłaczarek tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Częstochowa (śląskie)
świadczenie usług opiekuńczych, zaspokajanie codziennych czynności życiowych podopiecznych
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TURKU - 2017-03-24 - Turek (wielkopolskie)