INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH K/M Warszawa oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa BRÓDNO
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa BRÓDNO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzepichy 1, 03-246 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie powyżej 2250 zł brutto.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: Budowlane/Inżynieria środowiska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kosztorysowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - budownictwo, Inżynieria środowiskowa. Umiejętność kosztorysowania w programie NORMA. Uprawnienia budowlae w specjalności sanitarnej bez ograniczeń. Doświadczenie zawodowe: 1 rok.Obowiązki: obsługa mieszkańców w sprawach związanych z centralnym ogrzewaniem, wodno-kanalizacyjnych i gazowych; prowadzenie dokumentacji technicznej; sporządzanie odpowiedzi na pisma związane z instalacjami sanitarnymi; współpraca z innymi komórkami w spółdzielni oraz firmami zewnętrznymi dokonującymi odczytów, rozliczeń i wymian podzielników, ciepłomierzy i wodomierzy, prowadzącymi konserwacje instalacji sanitarnych budynków Osiedla; aktualizowanie danych i informacji w systemie informatycznym.Zgłoszenia: CV na adres: kadry.podgrodzie (at) smbrodno.pl, tel. 22 510 68 20 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa BRÓDNO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Rzepichy 1, 03-246 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Rzepichy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zatrudnienie: 66 osób
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów, osługa punktów sprzedaży Dziennika Elbląskiego, pozyskiwanie nowych punktów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWALNE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż telefonow i akcesoriów.
MILKOM Paweł Józef Milewski - 2018-02-01 - Kałuszyn (mazowieckie)
utrzymanie porządku w pokojach gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Modlnica (małopolskie)
-księgowanie dochodów urzędu gminy-sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym-ewidencjonowanie i egzekwowanie wpłat-prowadzenie ewidencji podatku VAT i wystawianie faktur-obsługa ZFŚS
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2017-04-21 - Luborzyca (małopolskie)
sprzedaż towarów, przygotowywanie umów handlowych, budowanie sieci sprzedaży, współpraca z wietnamskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Bytom (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie kadr i płac
J.Chodacki. A. Misztal "MEDICA" Sp. Jawna - 2016-08-30 - Lubin (dolnośląskie)
prace górnicze pod ziemią
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-BUDOWLANYCH "PROBUD" Sp. z o.o. - 2018-10-01 - Ruda Śląska (śląskie)
wymieszanie gipsu z wodą, zalanie formy, wyjęcie odlewu z formy
Przedsiębiorstwo Handlowe "MASTER" S.C. - 2016-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków, zarządzanie budżetem na wydatki spożywcze
TURYSTYKA I GASTRONOMIA "MUCZNE" MAŁGORZATA GĄDEK - 2019-01-15 - Muczne (podkarpackie)
Rozliczanie kosztów awarii i remontów przylączy i sieci wodno-kanalizacyjnych; zestawienie robocizny, materiałów i pracy sprzątu,; zamawianie materiałów
ŻAGAŃSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJE Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Żagań (lubuskie)
Organizator imprez, obsługa gości, zamówienia usług cateringowych, dbanie o porządek.
KORPORACJA PP Aleksander Pietrow - 2016-09-30 - Wiązownica-Kolonia (świętokrzyskie)
praca w biurze i w terenie, kontakty z mieszkańcami
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. - 2016-09-30 - Bytom (śląskie)
wprowadzanie i szkolenie pracowników na obiektach ochrony, sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, opieka nad flotą samochodową, doskonalenie form i metod ochrony jednostki,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Przewóz zwierząt żywych [drobiu] z fermy na teren ubojni, dbainie o stan techniczny pojazdu,- Kontakt telefoniczny: 606-214-758, 58-536-67-65
ALKANDIS SP. Z O.O. SP. K. - 2017-03-07 - Gniszewo (pomorskie)
sprzedaż usług turystycznych i biletów promowych, obsługa klientów, monitorowanie rynku konkurencji, uczestniczenie w imprezach wystawienniczych. Praca w godz. 9-17 w Szczecinie.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2018-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
konfekcja i separacja etykiet , klasyfikacja etykiet , sprawdzanie merytoryczne etykiet
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Borzęcin Duży (mazowieckie)
Wspieranie Inspektora Nadzoru w sprawach związanych z przygotowywaniem projektów, odpowiednich na pisma wykonawcy robót, opracowaniem Raportów Konsultanta, rozliczeniem robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót, realizacją umowy pomiędzy Konsultantem a Zamawiającym.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
- szkolenie BHP i ppoż.- przyjmowanie towaru na magazyn - prowadzenie dokumentacji magazynowej - wydawanie towarów i materiałów - udział w spisie inwentaryzacyjnym - utrzymywanie czystości i porządku w magazynie - przestrzeganie terminów ważności i trwałości towarów
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nowa Sól (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Żerków (wielkopolskie)
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanymGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala D
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1) obsługa klientów świadczeń wychowawczych,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie świadczeń wychowawczych,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) sporządzanie zapotrzebowania na środki budżetowe na podstawie decyzji wydanych w sprawach świadczeń wychowawczych, 8) terminowe sporządzanie list wypłat świadczeń wychowawczych,9) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu świadczeń wychowawczych,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2016-11-14 - Kolbudy (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji Spółki w zakresie gospodarki odpadami, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie uzyskiwania pozwoleń, decyzji i innych dokumentów wymaganych przepisami o ochronie środowiska, przygotowanie zbiorczej informacji dotyczącej opłat za korzystanie ze środowiska,opiniowanie wniosków o wydanie warunków technicznych włączenia do sieci Spółki dot.ścieków zawierających substancje szczególnie niebezpieczne dla środowiska, prowadzenie kontroli w zakresie gospodarki wodno-ściekowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Spawanie akcesoriów, podstaw, rur, szlifowanie ręczne, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, praca z narzędziami ręcznymi i elektronarzędziami.
VALMONT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Siedlce (mazowieckie)
obsluga zmywarek przemysłowych, zmywanie naczyń,przygotowywanie półproduktów i potraw,sprzątanie rozładowywanie dostaw, praca na umowe zlecenie, dopuszczalna umowa o prace w okresie późniejszym,praca na dwie zmiany, praca w weekendy, 40 godzin tyg.miejsce wykonywania pracy -Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto na miesiąc 2200 złotych, kontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny ,oferta pracy dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2018-12-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Aktywna promocja i sprzedaż licencji na legalne odtwarzanie muzyki na powierzonym terenie, systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów, dbałość o wizerunek organizacji wśród klientów, prowadzenie negocjacji
Związek Producentów Audio Video - 2016-08-12 - Gdańsk (pomorskie)