INSPEKTOR Łódź oferta pracy Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Wystawianie faktur Vat dotyczących sprzedaży usług wszystkich pracowni Biura,Analiza i kontrola poprawności otrzymywanych faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych,Księgowanie faktur w rejestrach,Kontrola terminowości dokonywania wpłat,Sporządzanie poleceń przelewów,Prowadzenie rejestru bankowego dla rachunku bieżącego,Wystawianie not korygujących.

Data publikacji: 2020-09-07

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solna 14, 91-423 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur Vat dotyczących sprzedaży usług wszystkich pracowni Biura,Analiza i kontrola poprawności otrzymywanych faktur, rachunków lub innych dokumentów księgowych,Księgowanie faktur w rejestrach,Kontrola terminowości dokonywania wpłat,Sporządzanie poleceń przelewów,Prowadzenie rejestru bankowego dla rachunku bieżącego,Wystawianie not korygujących.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi

danePracodawcy_nip: 7252026698

danePracodawcy_regon: 100881486

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Solna 14, 91-423 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: Solna

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 07.09.2020

Oferta pracy ważna do: 25.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d22634c03a9884b747eb99ea25e4d03d

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. RUSZTOWAŃ - do 2 500 PLN

Stały controling bezpieczeństwa wybudowanych rusztowań, wykonywanie protokołów zdarzeń, zgłoszeń, nadzór nad jakością realizowanych przez pracowników zadań, zgłaszanie nieprawidłowości oraz pilnowanie czasu dokonywania napraw przez pracowników, controling bezpieczeństwa prowadzonych prac zgodnie z wytycznymi BHiP.
Rusztowania - Jonas Scaffolding Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, nadzór nad pracownikami
NOVA UA Sp.z o.o. - 2016-04-08 - Doruchów (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów oraz sporządzanie szczegółowych raportów i rejestrowanie towarów znajdujących się w magazynie, kontakt i współpraca z osobami wietnamskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Jabłonowo (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 3 700 PLN

Rozpatrywanie wnioskówPrzeprowadzanie kontroliProwadzenie spraw związanych z zaświadczeniami o ukończeniu budowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mrągowie - 2019-09-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA/EKSPEDIENT - 1 033,7 PLN

wg programu stażu, sprzedaż odzieżymiejsce wykonywania stażu: Zawiercie ul. Marszałkowska 26praca w godz. 10 - 18
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Zawiercie (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - od 4 000 PLN

nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2020-07-29 - Świdnik (lubelskie)

INSPEKTOR DS. EKONOMICZNYCH - od 2 700 PLN

Sporządzanie analiz kwartalnych. Przygotowywanie planów rocznych. Praca w zastępstwie: 14.11.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-10-28 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR - od 3 223 PLN

Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem gospodarki komunalnej przez Wojskowe Oddziały Gospodarcze (administratorów) na obszarze RZI.Oorganizowanie i nadzorowanie działań zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania mediami i usługami komunalnymi.Weryfikowanie zgłoszonych przez administratorów potrzeb rzeczowo - finansowych w zakresie zakupu wody, usług komunalnych (w tym zrzutu ścieków), zakupu usług i materiałów do utrzymania czystości pomieszczeń, dróg, chodników i terenów zieleni.Sprawdzenie opracowań zbiorczych rocznych planów gospodarki komunalnej (RPGK) za RZI w Olsztynie w zakresie mediów i usług komunalnych.Sprawdzenie zbiorczych zestawień rocznych kosztów eksploatacji kompleksów wojskowych w zakresie gospodarki komunalnej za RZI w Olsztynie.Weryfikacja opracowanych przez administratorów rocznych planów gospodarki komunalnej i ich aktualizacji w zakresie mediów i usług komunalnych.Analizowanie wielkości zużycia poszczególnych mediów, ponoszonych wydatków, wielkości podstaw naliczania i korygowania limitów oraz przyczyn ponadnormatywnego zużycia mediów.Godziny pracy: 7.00-15.00
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2020-07-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 000 PLN

Kierowanie autobusem, znajomość kasy fiskalnej, orientacja w ternie.
PKS Mrągowo sp. z o.o. - 2016-08-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH - od 2 250 PLN

- comiesięczne naliczanie i księgowanie należnych opłat i wymiarów za lokale dla właścicieli wspólnot mieszkaniowycyh- dokonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz wymiarów opłat wnoszonych przez właścicieli- regularne wystawianie i wysyłanie upomnień do osób zalegających z opłatami, a także informacji o bieżących opłatach
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ - 2019-06-26 - Dęblin (lubelskie)

INSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/112/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) w Urzędzie Miasta Katowice oraz jednost-kach organizacyjnych miasta,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-20 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Sprawy dotyczące remontów budynków oraz lokali zarządzanych przez Spółkę, nadzór inwestorski, sprawy projektowow - kosztorysowe, ogólnobudowlane.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

Przygotowywanie potraw
P. W. PRYZMAT sp. z o. o. sp. k. - 2019-07-31 - Hrubieszów (lubelskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO - od 2 100 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu technik rachunkowowści lub opiekun medyczny lub technik turystyki wiejskiej.
Fundacja Inicjatyw na rzecz Edukacji - 2018-09-06 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Łosiów (opolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I P.POŻ - od 3 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczność wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych zgodnie z wymogami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami, przygotowywanie dokumentów, GUS, raportów, prezentacji w zakresie m.in. BHP, PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP oraz szkoleń dla podwykonawców, prowadzenie kampanii prewencji wypadkowych, wsparcie w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-14 - Czyżew (podlaskie)

INSPEKTOR K/M - 3 000 - 3 500 PLN

jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR W DZIALE GOSPODARCZYM I ZAOPATRZENIA - od 2 250 PLN

prowadzenie rozpoznań cenowych, organizowanie zakupów zgodnie z potrzebami, przyjmowanie i sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2019-04-16 - Wadowice (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - do 15 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie zakładów totolotka, obsługa kolektury lotto
"TOTOLOTEK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN - od 1 850 PLN

OBSŁUGA MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MSDW - 2016-06-21 - Bełchów (łódzkie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 100 PLN

Przygotowywanie posiłków, obsługa gości przy stanowisku kasowym, sprzątanie obiektu wewnątrz i na zewnątrz. Wynagrodzenie ze stawką godzinową. Istnieje możliwość pracy na pełen etat i na część etatu- do uzgodnienia. Podobnie jest możliwe elastyczne ustalanie godzin pracy. Restauracja działa w godzinach od 6 do 24. Potrzebne są osoby dyspozycyjne w weekendy (co najmniej co drugi weekend).
McDonald's Polska Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Małopole (mazowieckie)

DYSPONENT-KASJER - od 2 100 PLN

Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie działalności oszczędnościowo-rozliczeniowej tj. otwieranie, prowadzenie, likwidacja rachunku oraz powiązanych z nimi usług, zakładanie i likwidacja lokat terminowych, ROR oraz obsługa kasowa klientów. Szczegółowy zakres czynności pracownik otrzyma po podpisaniu umowy.
BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBICHOWIE - 2018-07-17 - Lubichowo (pomorskie)

INSPEKTOR (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 370 PLN

-bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,-bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,-prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,-bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,-opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,-sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-12-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 6 000 PLN

Transport rzeczy na terenie UE.
Usługi Transportowe Czadowski Paweł - 2017-05-23 - Sarzyna (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 2 800 PLN

Obsługa klientów,obsługa kasy fiskalnej,przyjmowanie i wykladanie towarów.
BORT-WIMAR SPÓŁKA JAWNA - 2020-03-09 - Grodków (opolskie)

KURIER - od 2 100 PLN

dostarczanie przesyłek klientom
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN ZWIERZĄT - od 2 600 PLN

Czyszczenie i mycie boksów, karmienie i pojenie zwierząt, opieka weterynaryjna nad zwierzętami
GREEN HOUSE Mateusz Oblacewicz - 2019-10-24 - Krzeczkowo (podlaskie)

INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 0877) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, - prowadzenie postępowań powypadkowych, - analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie, - upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, - organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z zasadami bhp w rolnictwie, - prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych, - prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)