INSPEKTOR TECHNICZNY Świdnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Norma i Ms Excel, mile widziane uprawnienia budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
danePracodawcy_nip: 7130005169
danePracodawcy_regon: 00048670600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0617
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957146
Adres strony pracodawcy: http://www.smswidnik.pl/
Ulica pracodawcy: Aleja Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 29.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?92a216506e23102cda9307677a0a2247
Podobne oferty pracy
obsługa klienta na stacji, tankowanie gazem, dbanie o porządek na stacji, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zawady (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu Zarządu i bieżąca współpraca z Członkami Zarządu; prowadzenie całości spraw związanych z korespondencją przychodzącą zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz obsługa spotkańGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-doradztwo w zakresie administracyjno-prawnych aspektów i procedur koniecznych do usuwania drzew.-przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie-organizowanie i przeprowadzanie akcji edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska-koordynacja zadań z zakresu ochrony wód na terenie miasta-koordynacja zadań z zakresu ochrony powietrza-współpraca przy realizacji Programu Ochrony Środowiska obowiązującym na terenie Miasta-prowadzenie spraw związanych ze zleceniem , koordynacją odbiorem i sprawozdaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej zieleni miejskiej
Urząd Miasta Szczecinek - 2018-07-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Ustawianie narzędzi na prasie, przygotowywanie do procesu tłoczenia
AMVIAN AUTOMATIVE (POLAND) - 2016-11-25 - Grójec (mazowieckie)
sprztąnie pokoi, utrzymanie czystości
AMW Hotele Sp.z o.o. - 2018-04-04 - Sucha (dolnośląskie)
Realizacja założeń programowych na zmianie, sprawdzanie wykonywanych elementów i usuwanie ewentualnych błędów. Kierowanie prawidłowym przebiegiem produkcji w oparciu o dokumentację, uwagi i polecenia mistrza zmianowego. Prawidłowe i systematyczne wypełnianie dokumentów.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Administracja siecią.Monitoring produkcji, utrzymania ruchu.Rozliczanie czasu pracy i planowania produkcji.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2017-03-01 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; zakres obowiązków: wykonywanie stylizacji paznokci, manicure, pedicure; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
SAWALA ANNA STUDIO PIĘKNYCH DŁONI SADE - 2019-02-25 - Pyskowice (śląskie)
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
Szczegółowe informacje można uzyskać w komórce organizacyjnej ds. kadr pod numerem telefonu 134677049 wew. 163Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15:00, na adres: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Zakład Karny w Łupkowie - 2017-06-29 - Nowy Łupków (podkarpackie)
-prace hydrauliczne
TAD-MAX ZAKŁAD INSTALACJI HYDRAULICZNO-GAZOWYCH, ELEKTRYCZNYCH i INNYCH MARIAN WŁODARCZYK - 2016-07-04 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
upowszechnianie kultury i aktywizowanie społeczeństwa do korzystania z jej dóbr, organizowanie życia kulturalnego i procesu dydaktyczno-wychowawczego jak również oświatowego dla potrzeb lokalnej społeczności ...
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Otwock (mazowieckie)
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne budynków, mieszkań, placów zabaw, udział w przetargach, sporządzanie planów remontów, obsługa interesantów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2017-10-09 - Świdnik (lubelskie)
Ogólny zakres obowiązków:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny,- sporządzanie i przedstawianie Dowódcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny.Zatrudnienie dotyczy 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej.Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę na okres próbny 3 mcy z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określony.Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2900 zł, plus premia regulaminowa, plus skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy.Wymiar czasu pracy: pełen etat - praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkolenia.
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, obsługa podczas pobytu i rozliczanie gości ośrodka, obsługa centralki telefonicznej, obsługa programu hotelowego Chart,wystawianie faktur , paragonów i innych dokumentów. Praca w godz. 7-22 równoważny czas pracy (wg grafiku)
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2016-11-22 - Ustka (pomorskie)
obsługa w zakresie BHP jednostki wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów; informowanie klientów o pełnej ofercie banku; pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów banku;
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. I ODDZIAŁ W ZGORZELCU - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kompleksowa realizacja zadań wchodzących w zakres działania służby BHP, okreslonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, a także wdrazanie dobrych praktyk oraz rozwiązań podnoszących świadomosć i odpowiedzialność pracowników w tym zakresie.
OPEC - INEKO Sp.z o.o. - 2020-03-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Śmigiel (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletowanie ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunkówzamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty zpracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminówwykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych przy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń i statystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkami administracji państwowej. 14. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 15. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeńtechnicznych. 16. Sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 17. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 18. Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 19. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 20. Sprawdzenie poprawności wykonaniaprotokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarówelektrycznych w budynkach szpitala. 21. Uczestniczenie wodbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 22. Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 23. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 24. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 25. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzenia techniczne i wyposażenie. 26. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 27. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 28. Aktualizacja wskaźnikówośrodków kosztów działalności podstawowej. 29. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 30. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 31. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 32. Wpisywanieodpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeń itp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 33. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór i kontrola nad eksploatacją instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych. Organizowanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznych oraz realizacja przeglądów okresowych.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
prace brukarskie, prace remontowe
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Karniowice (małopolskie)
prace pomocnicze przy produkcji wyrobów cukierniczych
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja projektów w zakresie dostosowania KCRiO do wymogów RODO. Praca od poniedziałku do piątku (godziny oraz dni do uzgodnienia). Praca ok. 3-5 godz. dziennie. Praca na al. Modrzewiowej oraz zdalna.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ W ZAKRESIE PROJEKTU POWER, OBSŁUGA ADMINISTARCYJNA PROJEKTU POWER, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO, REALIZACJA ZADAŃ INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE Z ZAKRESU ZNAJOMOŚCI FUNDUSZY EUROPEJSKICH, RZETELNOŚC, TERMINOWOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ,
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W SZCZECINIE - 2016-06-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
TYNKOWANIE POMIESZCZEŃ I ELEWACJI ZEWNĘTRZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Skierniewice (łódzkie)
chemia gospodarcza- nakładanie nakrętek, pakowanie, konfekcjonowanie
Global Cosmed S.A. - 2018-08-29 - Świętochłowice (śląskie)
prace malarskie
PBMH MODERN-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-23 - Starokrzepice (śląskie)
Praca na zewnątrz budynku w ogrodzie, roboty porządkowe. Praca na umowę o pracę na okres zastępstwa w godz. 7-15 w Kołobrzegu (Ośrodek Wypoczynkowo- Szkoleniowy Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu).
UNIWERSYTET IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU (Ośrodek Wypoczynkowo – Szkoleniowy Uniwersytetu Adama Mickiewicza) - 2016-05-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)