INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 0877) Grudziądz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Stanowisko: INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 0877)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, - prowadzenie postępowań powypadkowych, - analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie, - upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, - organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z zasadami bhp w rolnictwie, - prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych, - prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.

Data publikacji: 2019-02-14

Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, - prowadzenie postępowań powypadkowych, - analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie, - upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, - organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z zasadami bhp w rolnictwie, - prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych, - prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 0877)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie: wyższe (preferowane: rolnicze, administracyjne),- znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, - znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, - znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, - wysoka kultura osobista, - umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, - umiejętność sporządzania pism i notatek,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność,- pozytywne podejście do interesanta prawo jazdy kat. B. Wymagania pożądane: - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, - kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. kopia świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o odbyciu stażu absolwenckiego itp.),- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru. Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/. Kwestionariusz osobowy dlaosoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Informacja o metodach i technikach naboru: - weryfikacja formalna dokumentów,- sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, - rozmowa kwalifikacyjna. Termin składania dokumentów: 01.03.2019 r. Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 509 85-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.2.2019 Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty pracy bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341 52 61 wew. 172 lub adresem e-mail: bydgoszcz (at) krus.gov.plKlauzula informacyjna dla kandydatów do pracy o zbieraniu ich danych osobowych:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 190, kod pocztowy 00-608, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod (at) krus.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; 4) Pani/Pana oferta pracy przechowywana będzie przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Natomiast dane osobowe wymagane przepisami ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników przechowywane będą przez okres 5 lat poczynając od dnia 01 stycznia roku następnego od daty zakończenia procesu rekrutacyjnego; 5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; 6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak udziału w procesie rekrutacji; 8) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie zespół ds. rekrutacji oraz pracodawca lub osoba upoważniona przez pracodawcę do wykonywania czynności w zakresie prawa pracy; 9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 190

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 14.02.2019

Oferta pracy ważna do: 01.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK WARSZTATU SZKOLENIOWEGO - 2 500 - 3 000 PLN

-przygotowywanie makiet i stanowisk szkoleniowych,-przygotowywanie próbek marketingowych, -kompletowanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych,-dbanie o ład i porządek na terenie Warsztatu Szkoleniowego,-utrzymywanie w właściwym stanie technicznym narzędzi przynależnych do Warszatu Szkoelniowego,-pakowanie i wysyłka paczek,-nadzór nad magazynem marketingowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR TERENOWY - od 1 850 PLN

Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Impel Security Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SZKLARZ BUDOWLANY - od 2 250 PLN

OBRABIANIE SZKŁA, CIĘCIE, WIERCENIE, SZLIFOWANIE, MATOWIENIE, MONTOWANIE SZYBY POJEDYNCZEJ LUB ZESPOLONEJ W PROFIL PCV, DREWNIANY, METALOWY, USZCZELNIANIE KITEM, SILIKONEM I LISTWAMI W PROFILACHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO I OBSŁUGI MASZYN DO OBRÓBKI SZKŁA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, ANGIELSKIEGO, UKRAIŃSKIEGOPRACA W GODZINACH: 06:00-22:00
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH - od 2 800 PLN

Zawieranie umów i prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie towarów do magazynu,sporządzanie dokumentacji,wydawanie towarów,utrzymanie porządku w magazynie,przestrzeganie zasad bhp i p.poż
IWMAR MAREK KWIATKOWSKI - 2017-10-09 - Pacółtowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. KADR I SZKOLENIA - od 3 000 PLN

Ogłoszenie (bliższe szczegóły) o naborze znajduje sie na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora ds. kadr i szkolenia: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych ,kontrolnych oraz badań psychologicznych, nadzór nad przeprowadzeniem terminowych szkoleń bhp i p.poż., terminowe realizowanie zgłoszeń do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników i ich rodzin, współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, prowadzenie ewidencji legitymacji i upoważnień służbowych dla pracowników, sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego w zakresie spraw zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji, w zastępstwie - obsługa kasy zgodnie z instrukcją kasową wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-12-06 - Legnica (dolnośląskie)

MONTER WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - 997,4 PLN

Monter wyrobów z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW NADZORU FITOSANITARNEGO - od 2 100 PLN

- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-04-12 - Mońki (podlaskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 9,5 PLN

pracownik obsługi klienta - praca fizycznawynagrodzenie 9,5 zł/h
AMERICAN RESTAURANTS SP. Z O.O. - 2016-03-01 - Rzgów (łódzkie)

INSPEKTOR DS INWESTYCJI - 2 500 - 2 700 PLN

praca biurowa+ wyjazdy w teren wg potrzeby, analiza dokumentacji związanej z prowadzeniem inwestycji w rodzinnych ogrodach działkowych (głównie sieci energetycznych i wodociągowych oraz remonty świetlic), dokonywanie wizji w terenie, kompletowanie i opiniowanie wniosków o przyznanie dotacji, sporządzanie pisemnych informacji dot. spraw inwestycyjnych do Jednostki Krajowej PZD
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2018-03-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MURARZ- 852 - 2 268 - 2 856 PLN

prace ogólnobudowlane na terenie Zakładu, murowanie pieców ceramicznych.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O. - 2017-06-07 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA (SPRZĄTANIE POBUDOWLANE) - do 1 400 PLN

SPRZĄTANIE POBUDOWLANE, MYCIE OKIEN, ODKURZANIE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRZĄTANIA, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE; PRACA W GODZINACH: 08.00-12.00 (20 GODZIN TYGODNIOWO) RÓWNIEŻ W WOLNE;
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - PUCHAŁY - od 2 500 PLN

praca na magazynie, rozładunek i załadunek samochodu oraz sortowanie surowców wtórnych - makulatura, folia, karton, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
ECOTRASH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Puchały (mazowieckie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 1 000 PLN

Wykonywanie podstwowych robót ciesielskich, ślusarskich, przygotowywanie podłoża do rodzaju termoizolacji, docieplenie zewnętrzne ścian budynków, konserowawanie, naprawianie, remontowanie i demontowanie systemów dociepleń.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Częstochowa (śląskie)

KUCHARKA KUCHNI POŁTAWSKIEJ - od 3 000 PLN

WŁAŚCIWA ORGANIZACJA PRACY PERSONELU KUCHENNEGO, PLANOWANIE JADŁOSPISÓW I PRZYGOTOWYWANIE WEDŁUG NICH POSIŁKÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI RACJONALNEGO ŻYWIENIA, TROSKA O NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ, SMAK I ESTETYKĘ WYDAWANYCH POSIŁKÓW, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH KUCHENNYCH, UTRZYMYWANIE W STANIE UŻYWALNOŚCI POWIERZONEGO SPRZĘTU KUCHENNEGO;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA JADŁOSPISÓW ORAZ PRZYGOTOWYWANIE WEDŁUG NICH POSIŁKÓW, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADZCZENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - od 2 250 PLN

Prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

TOKARZ - do 2 489 PLN

Tokarz
EC Engineering Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

Prace biurowe związane ze wsparciem działu handlowego.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2018-07-31 - Świnna Poręba (małopolskie)

ELEKTROMONTER - od 3 000 PLN

Praca na produkcji wiazek kablowych, indywidualne stanowisko pracy, cięcie przewodów, montowanie złącz kablowych,lutowanie , montaż komponentów elektrycznych.
AKS Cables Sp z o.o. - 2017-09-15 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI DRZEWNEJ - od 2 000 PLN

pracownik produkcji drzewnejskładanie desek, cięcie desek
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Zalesie (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY BUDOWY - od 2 250 PLN

Praca przy budowie dróg, chodników, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Sokołowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - 3 040 - 3 300 PLN

1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-01-09 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI LOKALOWEJ (OFERTA KONKURSOWA) - 1 850 - 5 350 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.12.2016r. w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 4, pokój nr 12 w zamkniętej kopercie
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2016-12-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR - od 3 600 PLN

Monitoring sytuacji kredytowej klientów i zarządzanie portfelem klientów
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2019-02-05 - Santok (lubuskie)

INSPEKTOR NADZORU W ADMINISTRACJI NR 2 - od 3 600 PLN

Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków znajdujących się w zasobach BSM;Współudział w sporządzaniu rzeczowo - finansowego planu przedsięwzięć remontowych na podstawie realizowanych kontroli okresowych obiektów; Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach zlecanych robót remontowych;Sporządzanie dokumentacji przetargowej do prowadzonych przez Spółdzielnię postępowań w celu wyłonienia wykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych; Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami i komórkami w biurze zarządu w zakresie objętym zakresem czynności i odpowiedzialności;Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)

INSPEKTOR REJONU - od 2 250 PLN

dozorowanie dozorców, przeglądy techniczne budynków, wpisy do książek obiektów, odpisywanie na pisma, obsługa lokatorów
Sosnowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-01-10 - Sosnowiec (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Mońki (podlaskie)

PRACOWNIK ZAKŁADU POGRZEBOWEGO - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
SOLUTIONS-WORK S.C - 2017-05-22 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTOR BHP M/K - od 1 400 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat