INSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/112/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) w Urzędzie Miasta Katowice oraz jednost-kach organizacyjnych miasta,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Data publikacji: 2019-09-20
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 7, 40-096 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/112/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) w Urzędzie Miasta Katowice oraz jednost-kach organizacyjnych miasta,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - od zaraz do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE KONTROLI W WYDZIALE AUDYTU I KONTROLI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych w jednostkach sektora finansów publicznych, administracji samorządowej lub rządowej,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,- dobra znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym,- podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,- biegła umiejętność obsługi programów MS Office (Word i Excel), Open Office oraz Internetu.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego,- doświadczenie w kontroli wewnętrznej lub audycie wewnętrznym,- doświadczenie w księgowości i sprawozdawczości budżetowej,- umiejętność sporządzania pism,- samodzielność w podejmowaniu decyzji,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych w jednostkach sektora finansów publicznych, administracji samorządowej lub rządowej /przez doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie w ramach stosunku pracy, realizowanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie działalności gospodarczej albo praktyki i staże/, - osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samo-rządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnospraw-ność.Oferty wraz z dokumentami należy składać:w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/112/2019 na stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4 od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 października 2019 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W sierpniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 02.10.2019 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2019
Data dodania oferty pracy: 20.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c41e46744157c03cb9177f8231a644f
Podobne oferty pracy
Proste prace przy konserwacji urządzeń melioracji
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sierpc (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)
według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)
- opieka nad dziećmi- nauka
Przedszkole Niepubliczne im. Jana Brzechwy w Pucku - 2019-07-31 - Puck (pomorskie)
Kontrola procesu produkcyjnego, montaż i kompletowanie elementów produkcyjnych.
Negotrust Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca z dziećmi do lat 3
UNIPERFEKT - MONIKA KANDULSKA - 2019-10-07 - Poznań (wielkopolskie)
- Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, - Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, - Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, - Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, - Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, - Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, - Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, - Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, - Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
prace ślusarskie, mechaniczne,oraz dźwiganie możliwe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Urząd Miasta Ustroń - 2018-01-26 - Ustroń (śląskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z stanowiskiem; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową; atrakcyjne zarobki ( stawka podstawowa 11,00 zł/ h + premia ); pracę w systemie trzyzmianowym
TEAMVIKAREN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-01-20 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie surowców; produkcja wyrobów cukierniczych: ciast, ciasteczek, tortów
CUKIERNICTWO SPÓŁKA BRACI MIŚ S.C. JERZY MIŚ, MIŚ WŁODZIMIERZ - 2018-03-06 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie ewidencji czasu pracy, sporządzanie bilansów strumieni odpadów, sporządzanie dokumentacji ewidencji odpadów, sprzedaż surowców wtórnych dla recyklerów oraz sprzedaż paliwa alternatywnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
Pracownik fizyczny
kontakt przez OHP - 2016-07-25 - Obrębiec (mazowieckie)
udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego rolnikow i świadczeń przysługujących z tego ubezpieczenia oraz w sprawach ubezpieczenia społecznego,przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,przyjmowanie i kompletowanie wnioskow o świadczenie pieniężne/rmerytalno-rentowe/.przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji i przekazywanie jej do dalszego załatwienia,prowadzenie spraw związanych z orzecznictwem
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
inspektor ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni,- potwierdzanie wykonania robót oraz weryfikacja ich kosztów wykonania (kosztorysów),- udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów,- opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali lub budynków,- przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót budowlanych;okres zatrudnienia 1 rok; godz. pracy: pon. 8-16, wt.-pt. 7-15
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Prace naprawcze na terenie zakładu produkcyjnego.Miejsce pracy - Marszowice
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Marszowice (małopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie rysunków technicznych, praca w biurze oraz w terenie.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie i rozliczanie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych Zarządu w Bydgoszczy CBŚP. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oznaczone wszystkimi kaluzulami tajności oraz techniczne nośniki informacji niejawnych, rozkliczanie z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska zgodnie z obowiązującymi proceduramiopracowywanie zapotrzebowania określające wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych,opracowywanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu i sprawdzanie zgodności i rozliczanie z posiadanego wyposażenia policjantów przenoszonych i zwalnianych,organizowanie czynności związanych z przekazywaniem do archiwum Policji dokumentów niejawnych, oraz ocenianie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii BC",dokonywanie zmiany, zniesienia klauzul, tajności z określonych dokumentów,kontrolowanie terminów ważności poświadczenia bezpieczeństwa, dbanie o terminowe i poprawne złożenie ankiet bezpieczeństwa oraz oświadczeń majątkowych,dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu,aktualizowanie zbiorów obowiązujących niejawnych aktów prawnych oraz zapoznawanie policjantów i pracowników w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji.
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2017-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
więcej informacji: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/gostyn/inspektor-weterynaryjny,14151
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-25 - Gostyń (wielkopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.tarnowskiegory.pl-oferty pracy
GMINA TARNOWSKIE GÓRY - 2016-06-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw
PLATFORMA USŁUG Jerzy Piechowiak - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca administracyjno-biurowaJedna zmiana 7:30-15:30, pon-ptMiejsce stażu: Wydział Spraw Terenowych I, Elbląg ul. Wojska Polskiego 1
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie, prowadzenie, odbiór i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa maszyn (pleciarek) do wyplatania sznurów izolacyjnych.
"Europolit" Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wykonywanie prac remontowo-budowlanych. Wykształcenie min. zas. zawowode, wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy, prawo jazdy kat. B - wskazane. Praca na terenie Śląska.
P.W. Kanbex Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Mysłowice (śląskie)
Przygotowywanie posiłków w restauracji a'la carte. Przygotowywanie posiłków bankietowych. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Znajomość procedur BHP i HACCP.
Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Zegrze (mazowieckie)