INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH Dęblin oferta pracy MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - comiesięczne naliczanie i księgowanie należnych opłat i wymiarów za lokale dla właścicieli wspólnot mieszkaniowycyh- dokonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz wymiarów opłat wnoszonych przez właścicieli- regularne wystawianie i wysyłanie upomnień do osób zalegających z opłatami, a także informacji o bieżących opłatach
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TOWAROWA 2D, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- comiesięczne naliczanie i księgowanie należnych opłat i wymiarów za lokale dla właścicieli wspólnot mieszkaniowycyh- dokonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz wymiarów opłat wnoszonych przez właścicieli- regularne wystawianie i wysyłanie upomnień do osób zalegających z opłatami, a także informacji o bieżących opłatach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość i finanse
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów w zakresie ekonomii. rachunkowości, finasów, podatków, zarządzania nieruchomościamiSkładanie dokumentów w siedzibie firmy do 01.07.2019 do godziny 10.00
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
TOWAROWA 2D, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty potwierdzające wykształcenie, klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych dla celów rekrutacyjnych, oświadczenie o niekaralności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Dęblin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dęblin
Ulica pracodawcy: TOWAROWA
Numer budynku pracodawcy: 2D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2fe1fe9e40851a118802fe8ccb29700
Podobne oferty pracy
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli. Właściwe i terminowe prowadzenie przekazywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej kontroli. Uczestniczenie w spotkaniach na linii. W przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
Randstad Polska - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
merytoryczny nadzór nad prawidlową eksploatacją urządzeń i instalacji na terenie jednostki ,bieżąca analiza w celu utzymania obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ichwartości użytkowej,opracowanie sprawozdań i analiz w zakresieTUN,wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości,okresowych przeglądowinstalacji i urządzeń elekrtycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązujacymi przepisami,udział w przygotawaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zleceniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wew.uregulowaniami jednostki,nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujetych w RPKIR I RPRN
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-11-22 - Powidz (wielkopolskie)
prace dorywcze ogólne
Zakład Usług Tapicersko-Krawieckich KOVER Jarosław Choroszewski - 2016-11-18 - Augustów (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radom (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Broniszewice (wielkopolskie)
Obsługa konserwacji oraz naprawa urządzeń elektrycznych , prace porządkowe
Pralnia Hevelius Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo DRO-SAB Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EXALUS TR7 SP.Z.O.O. SP.K. - 2017-01-09 - Kuchary (wielkopolskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-01 - Kartoszyno (pomorskie)
Praca przy produkcji pokryć dachowych i maszyn rolniczych oraz ogrodniczych.
SOLAN T.CZECH, Ł.CZECH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-09 - Turka (lubelskie)
-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych,-prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową,-prowadzenie samochodu służbowego,-załadunek i wyładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych moraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
poszukiwnaie kontrahentów handlowych w krajach wschodnich w tym na Białorusi, Rosji i Kazachstanu (podczas wyjazdu lub prez internet), obłsuga klientów w lokalu; przyjmownaie i realizacja zamówień hurtowych firm prowadzonych przez przedsiębiorców z białorusi; przygotowywanie ofert handlowych w jezyku rosyjskim;
3Z Polska sp. z o.o. - 2017-04-03 - Niemodlin (opolskie)
praca kierowcy
FOKUS S.C. PAWEŁ KOŁODZIEJSKI I TOMASZ BERTRAND - 2016-01-22 - Godętowo (pomorskie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
serwowanie potraw i napojów gościom i klientom lokalu, dbanie o czystość na stolikach, przygotowywanie deserów lodowych i drobnych przekąsek
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
FORMEL D POLSKA SP.ZO.O - 2019-04-30 - Grójec (mazowieckie)
Wynagrodzenie miesięczne brutto od 2880,00 do 3360,00 zł w zależności od wysługi lat.1) przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez, 2) planowanie rocznego kalendarza imprez, 3) współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka, 4) prowadzenie strony internetowej OSiR, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR do Urzędu Miasta Ustka, 5) obsługa Kompleksu Sportowego "Moje boisko ORLIK 2012", 6) pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-09-26 - Ustka (pomorskie)
Przestrzeganie przepisów ustawy o Rodzinnych Ogrodach Działkowych z dnia 13 grudnia 2013 r., Statutu Polskiego Związku Działkowców oraz ogólnie obowiązujących uregulowań prawnych i przepisów związkowych. Prowadzenie spraw związanych z regulacją i aktualizacją stanu prawnego gruntów w RodzinnychOgrodach Działkowych Polskiego Związku Działkowców. Prowadzenie spraw o nabycie, zbycie i obciążenie praw do gruntów. Ocena dokumentów i decyzji organów w zakresie podziałów geodezyjnych działek. Prowadzenie sprawzwiązanych z likwidacją i czasowym zajęciem termu ogrodu. Przygotowanie dokumentów do prowadzenie przez radcę prawnego spraw sądowych iadministracyjnych związanych z gruntami. Pozyskiwanie środków w zewnątrz na realizację inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych PZD. Wykonywanieinnych zadań powierzonych przez kierownictwo Okręgowego Zarządu PZD w Opolu.Praca w godz.7-15
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Opolski - 2017-10-02 - Opole (opolskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowejhttp://www.elblag.po.gov.pl w dziale "Praca"oferta pracy ma charakter konkursu termin naboru do 07.09.2018r. rozpoczęcie zatrudnienia po zakończeniu procedury konkursowejPraca na 1/2 etatu w godz.8-12Miejsce pracy Prokuratura Okręgowa w Elblągu oraz doraźnie w jednostkach okręgu elbląskiego ( w ramach jednodniowych wyjazdów słuzbowych z kierowcą )Umowa na okres próbny z perspektywą zatrudnienia na czas nieokreślonyWynagrodzenie 1100 zł brutto -1/2 etatu
Prokuratura Okręgowa w Elblągu - 2018-08-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i ocena jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych na rynku wewnętrznym i sprowadzanych z zagranicy oraz wywożonych za granicę w celu zapewnienia ich właściwej jakości, kontrola w zakresie jakości handlowej oraz warunków składowania i transportu w celu wyeliminowania z obrotu artykułów niespełniających wymagań jakości handlowej, przygotowywanie informacji o wynikach kontroli dla jednostek nadrzędnych oraz w celu przekazania tych informacji jednostkom kontrolowanym oraz organom inspekcji, dokonywanie na wnioske przedsiębiorcy oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych i wydawanie świadect jakości handlowej
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Art. Rolno -Spożywczych - 2017-05-22 - Gdynia (pomorskie)
koordynacja procesu przeprowadzania ryzyka zawodowego, nadzór nad BHP w spółce, przeprowadzania szkoleń, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Wieluń (łódzkie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bielawa (dolnośląskie)
wyrób pizzy
P.H.U. Michał Kiewel - 2016-07-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Ręczny i mechaniczny załadunek i rozładunek towaru,przewożenie wózkiem widłowym towarów.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2018-01-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•przyjmowanie na magazyn i wydawanie z magazynu towarów•prowadzenie dokumentacji magazynowej przychodowej i rozchodowej•bieżąca kontrola stanów magazynowych i terminów przydatności do spożycia towarów•utrzymanie ładu i porządku na magazynie
DRIMPOL Spółka z o.o. - 2017-07-04 - Będzin (śląskie)
ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, sporządzanie raportów, zestawień, okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2017-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
zbieranie informacji na temat potencjalnych klientów, przygotowywanie oferty sprzedaży towarów, planowanie terminów dostaw, sporządzanie okresowego raportu wyników sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-04-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
UDZIAŁ W TWORZENIU, WDROŻENIU, UTRZYMANIU I NADZORZE NAD SYSTEMEM ZAPEWNIENIA PROCESÓW ORAZ PRODUKTÓW USŁUG.
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2016-02-18 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)