INSPEKTOR DS. KSIĘGOWYCH Lubin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, sporządzanie raportów, zestawień, okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
Data publikacji: 2017-10-11
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RZEŹNICZA 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, sporządzanie raportów, zestawień, okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie ekonomiczne (rachunkowość, finanse, ekonomia), min. 3-letnia praca w księgowości oraz chęć dalszego rozwoju w tym obszarze, dobra znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego, dobra znajomość programów księgowych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
RZEŹNICZA 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: RZEŹNICZA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.10.2017
Oferta pracy ważna do: 25.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska pracy
ANNA WÓJCIAK DOM WCZASOWY "ELA", F.H.U. "ELUNA" - 2018-06-11 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
obsługa urządzeń, obsługa klienta, obsługa klienta, obsługa dziennika, korespondencji, karty drogowe
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Domaradz (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami, sporządzanie planów wykorzystania zasobów nieruchomości, zbywanie i nabywanie nieruchomości, współpraca z Wojewodą WielkopolskimOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
jw.
Kolporter Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Santok (lubuskie)
Pracownik hali wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-05-31 - Tychy (śląskie)
rozpatrywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)
nadzorowanie właściwego prowadzenia gier karcianych lub cylindrycznych przez krupierów, prowadzenie gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-10-26 - Rybnik (śląskie)
- Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z pracami w zakresie pomiarów szczegółowych, prac tyczeniowych oraz inwentaryzacyjnych- Sporządzanie operatu pomiarowego oraz map sytuacyjno- wysokościowych i map dla celów projektowych- Nauka związana z pracami w zakresie ustalenia stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczeniami i podziałami nieruchomości- Sporządzanie dokumentacji formalno- prawnej - Współpraca z Powiatowym Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Świebodzin (lubuskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace przygotowawcze do produkcji: detale, komponenty, aktywne wsparcie procesu produkcji - rury stosowane w sektorze ciepłownictwa, obróbka końcowa - zakładanie pianki ciepłowniczej oraz metalowych prętów na rury, kontrola wizualna i jakościowa produkowanych detali
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Żory (śląskie)
Znajomość branży odzieżowej wysokiej klasy, realizowanie i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży odzieży, pozyskiwanie nowych klientów, bardzo dobra orientacja w trendach modowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Sulejówek (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA KASPROWSKI KRZYSZTOF,BOGUMIŁA - 2016-03-10 - Mikołów (śląskie)
PROJEKTOWANIE KONTENERÓW.[Godzina zakończenia pracy] : 14:00
P.P.H.U. "BOŚ-MET" S.C. DOROTA BOŚ I JAROSŁAW BOŚ - 2018-05-14 - Zblewo (pomorskie)
. Praca w godzinach: 08.00-17.00.
FHU Karo-Zadorski Roman - 2016-03-03 - Opole (opolskie)
pełnienie funcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej systemów sygnalizacji pożaru, automatyki, obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. Technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
Ślusarz
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Brzeg (opolskie)
prace wykończeniowe, malowanie
P.H.U. "COMPLEX" Lech Wietrzyk - 2018-03-30 - Żory (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szlifowanie odlewów
UNI - EX Sp. z o .o. Przedsiębiorstwo Techniczno-Usługowe - 2016-11-15 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycyjnych; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków; praca w budynku wyposażonym w windę. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 2200-2500 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-01 - Słupsk (pomorskie)
- przyjmowani i weryfikacja dostaw,- praca w magazynie z dbałością o towar, znajomośc asortymentu- załadunek samochodów - prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej
Iglotex-Łukasz Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Porosły (podlaskie)
programowanie i testowanie aplikacji webowych, desktopowych, mobilnych. Projektowanie i implementowanie rozwiązań zgodnie z wymaganiami klienta. Dokonywanie głębokich analiz złożonych problemów technicznych. Pisanie wewnętrznych instrukcji postępowania i prowadzenie dokumentacji technicznej. Aktywne dzielenie się z członkami zespołu odkryciami, błędami i pomysłami, w celu poprawy i optymalizacji działania aplikacji
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy),naktórych służą (są zatrudnione) kobiety w ciąy lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ycia i zdrowia ołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy orazw opracowywaniuwnioskówwynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze słubą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a take przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą); doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciąliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a take planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badańpomiarówczynnikówszkodliwychdlazdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badańpomiaróworazsposobówochronyżołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami; współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bezpieczeństwa i higieny pracy
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-15 - Białystok (podlaskie)
Firma zajmuje się szyciem tapicerki meblowej - sofy, narożniki, kanapy. Pracownik będzie miał za zadanieprzygotowanie kompletu pod szycie na maszynie przemysłowej typu owerlok - posiadamy nowoczesny park maszynowy.
livingroomdesign.co.uk Marcin Szymanek - 2018-02-14 - Ornontowice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)
1. Zapoznanie się z działalnością urzędu- ze strukturą organizacyjną i zakresem działania urzędu.2. Zapoznanie się z zasadmi prowadzenia korespondencji, obiegu dokumentów i archiwizacji akt:- przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej i faksu,- zapoznanie się z systemem rejestracji w komputerowym systemie obiegu dokumentów,- gromadzenie, ewidencjonowanie dokumentów w teczkach i segregatorach.3 Poznanie istniejącej procedury administracyjnej.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W POZNANIU - 2015-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wieliczka (małopolskie)