INSPEKTOR DS BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY Wielu艅 oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 1聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: koordynacja procesu przeprowadzania ryzyka zawodowego, nadz贸r nad BHP w sp贸艂ce, przeprowadzania szkole艅, prowadzenie dokumentacji
Data publikacji: 2018-12-18
Lokalizacja: Wielu艅 (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Wielu艅, powiat: wielu艅ski, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
koordynacja procesu przeprowadzania ryzyka zawodowego, nadz贸r nad BHP w sp贸艂ce, przeprowadzania szkole艅, prowadzenie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wielu艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielu艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik bezpiecze艅stwa i higieny pracy*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 28.12.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie zawodowe, kierunek: bezpiecze艅stwo i higiena pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wielu艅, powiat: wielu艅ski, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: wielu艅ski
Gmina pracodawcy: Wielu艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wielu艅
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
GOSPODARKA KOMUNALNYMI BUDYNKAMI MIESZKALNYMI ,LOKALAMIUZYTKOWYMI PRZEZNACZONYMI DLA UZYTKOWNIK脫W PROWADZACYCH DZIA艁ALNOSCGOSPODARCZA , DZIA艁ALNO艢膯 US艁UGOWA I HANDLOWA, POB脫R, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik bezpiecze艅stwa i higieny pracy*
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy wa偶na do: 28.12.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Obs艂uga lokalnej sieci informatycznej - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne do艣wiadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesi臋cy w obszarze zwi膮zanym ze znajomo艣ci膮 budowy i obs艂ugi urz膮dze艅 komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE 呕yciorys/CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnienia - potwierdzaj膮ce d艂ugo艣膰 i rodzaj do艣wiadczenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)
ZAKRES ZADA艃:- opracowywanie dokumentacji dotycz膮cej spraw kadrowych i szkoleniowych Plac贸wki,- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecno艣ci funkcjonariuszy i miesi臋cznych kart ewidencji czasu pracy pracownik贸w Plac贸wki oraz sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym wniosk贸w urlopowych, zwolnie艅 lekarskich, wniosk贸w o zwolnienie z zaj臋膰 s艂u偶bowych,- ustalanie ilo艣ci pracownik贸w i funkcjonariuszy Plac贸wki kierowanych na szkolenia, specjalistyczne organizowane przez o艣rodki szkole艅 Stra偶y Granicznej,- prowadzenie ewidencji i sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym skierowa艅 na profilaktyczne badania lekarskie pracownik贸w i funkcjonariuszy Plac贸wki,- dystrybucja korespondencji dotycz膮cej spraw osobowych funkcjonariuszy Plac贸wki,- aktualizowanie ksi膮偶ki obsady etatowej Plac贸wki oraz uczestniczenie w opracowywaniu projekt贸w dotycz膮cych zmiany struktury.WARUNKI PRACYPraca o charakterze administracyjno biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Plac贸wki SG w Bydgoszczy i poza nim. Praca stacjonarna w siedzibie Oddzia艂u. Budynek nie jest przystosowany do poruszania si臋 os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo (brak podjazd贸w, brak wind, brak pomieszcze艅 higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla os贸b niepe艂nosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym o艣wietleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczno艣膰 poruszania si臋 po obiekcie.INNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Godziny pracy urz臋du: 7:30 - 15:30.
NADWI艢LA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ - 2018-05-14 - Bia艂e B艂ota (kujawsko-pomorskie)
Doz贸r i ochrona obiektu przemys艂owego. Praca w godzinach od 7.00 do 19.00 i od 19.00 do 7.00
ARMA Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Siedlce (mazowieckie)
Wykszta艂cenie: min. zawodowe; do艣wiadczenie: brak wymaga艅; zdolno艣ci manualne; zakres obowi膮zk贸w: produkcja lin kr臋conych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZAK艁AD PRODUKCYJNY "SPLOT" S.C. LESZEK KLIMOWICZ, MICHA艁 KLIMOWICZ - 2018-01-10 - Gliwice (艣l膮skie)
Inspektor BHP w miejscu budowy instalacji ch艂odniczej
"GRUPROFIL" WIES艁AWA CYBULSKA - 2017-03-03 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie potraw
LOTUS HANNA BARA艃SKA - 2016-06-02 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie/wysy艂anie poci膮g贸w oraz sprawdzanie stanu technicznego kontener贸w.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-07-26 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Przyjmowanie towar贸w do magazynu, kompletacja, wysy艂ka towaru zgodnie z zam贸wieniem. Obs艂uga w贸zka wid艂owego. Dbanie o porz膮dek w miejscu pracy. Przestrzeganie zasad BHP.Wysoko艣膰 wynagrodzenia 2000 z艂 + 300 z艂 + premia. Praca w miejscowo艣ci Teresin, Al. XX-lecia 23 A.Spotkanie rekrutacyjno - informacyjne z pracodawc膮 odb臋dzie si臋 w dniu 17.08.2016 r. o godzinie 10:00 w Powiatowym Urz臋dzie Pracy w P艂o艅sku na sali AIII (pierwsze pi臋tro).
STOKROTKA Sp. z o.o. Lublin - 2016-08-03 - P艂o艅sk (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kontrola dom贸w pomocy spo艂ecznej, 艣rodowiskowych dom贸w samopomocy oraz plac贸wek zapewniaj膮cych ca艂odobow膮 opiek臋 osobom niepe艂nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz艂ym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepis贸w o dzia艂alno艣ci gospodarczej, prowadzenie post臋powa艅 i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewod臋 jednostkom pomocy merytorycznej w rozwi膮zywaniu problem贸w wynikaj膮cych z ich statutowej dzia艂alno艣ci,- rozpatrywanie skarg, za偶ale艅 i wniosk贸w dotycz膮cych dzia艂alno艣ci dom贸w pomocy spo艂ecznej i 艣rodowiskowych dom贸w samopomocy oraz plac贸wek zapewniaj膮cych ca艂odobow膮 opiek臋 osobom niepe艂nosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podesz艂ym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepis贸w o dzia艂alno艣ci gospodarczej,- analiza sk艂adanych do Wojewody wniosk贸w samorz膮du gminnego i powiatowego dotycz膮cych rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w bezpo艣rednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolno艣ci, pe艂nienie s艂u偶by na stanowiskach uzbrojonych, praca wymagajaca sprawno艣ci fizycznej i odporno艣ci psychicznej. Szczeg贸艂owe informacje podane s膮 na stronie www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukaj (w menu jednoska nale偶y wybra膰: Okr臋gowy Inspektoriat S艂uzby Wi臋ziennej we Wroc艂awiu).Miejsce wykonywania pracy: Zak艂ad Karny nr 1 we Wroc艂awiu - ul. Kleczkowska 35. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - poczowy lub tel.: 71 327 26 05.
Okr臋gowy Inspektorat S艂u偶by Wi臋ziennej - 2018-12-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Udzia艂 w przygotowaniu planowanych inwestycji polegaj膮cych na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dr贸g oraz obiekt贸w in偶ynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich plan贸w rzeczowo finansowych.
MIEJSKI ZARZ膭D DR脫G I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jako艣ci wykonywanych rob贸t i wbudowanych wyrob贸w budowlanych, a w szczeg贸lno艣ci zapobieganie zastosowaniu wyrob贸w budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3) sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych ulegaj膮cych zakryciu lub zanikaj膮cych, uczestniczenie w pr贸bach i odbiorach technicznych instalacji, urz膮dze艅 technicznych i przewod贸w kominowych oraz przygotowanie i udzia艂 w czynno艣ciach odbioru gotowych obiekt贸w budowlanych i przekazywanie ich do u偶ytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad, a tak偶e, na 偶膮danie inwestora, kontrolowanie rozlicze艅 budowyPo okresie pr贸bnym umowa na czas nieokre艣lony
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPO艁ECZNEGO WROC艁AW SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
prowadzenie szkole艅 z zakresu BHP i PPO呕 wed艂ug zlece艅
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
referent ds. kancelaryjnych / nab贸r sta偶 do 30 r. 偶. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Pabianice (艂贸dzkie)
WYKONYWANIE ROB脫T OG脫LNOBUDOWLANYCH. DBA艁O艢膯 O POWIERZONY SPRZ臉T, DBA艁O艢膯 O DOBRE IMI臉 FIRMY, TRANSPORT, ZA艁ADUNEK, ROZ艁ADUNEK MATERIA艁脫W BUDOWLANYCH, DBA艁O艢膯 O ILO艢膯 I JAKO艢膯 WYKONYWANYCH PRAC ZGODNIE Z DOKUMENTACJ膭, PRACA NA TERENIE CA艁EGO KRAJU
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Krak贸w (ma艂opolskie)
ZA艁ADUNEK I WY艁ADUNEK TOWAR脫W.TRANSPORT MI臉DZYNARODOWY.
Firma Us艂ugowo Handlowa SANPOL Wies艂aw Orzechowski - 2018-07-05 - D臋bica (podkarpackie)
1.Za艂atwianie wszelkich spraw zwi膮zanych ze skargami i wnioskami wp艂ywaj膮cymi do MOPR, 2.Opracowywanie projekt贸w:a)regulamin贸w zwi膮zanych z funkcjonowaniem MOPR,b)uchwa艂 zwi膮zanych z zakresem dzia艂alno艣ci MOPR,c)zarz膮dze艅 wydawanych przez Dyrektora MOPR,d)upowa偶nie艅 dla Dyrektora oraz pracownik贸w,e)program贸w, strategii przy udziale pracownik贸w merytorycznych.3.Prowadzenie rejestru uchwa艂, zarz膮dze艅, upowa偶nie艅 i przygotowywanie propozycji ich aktualizacji.4.Prowadzenie rejestru dokument贸w organizacyjnych MOPR.5.Obs艂uga radcy prawnego MOPR i prowadzenie ewidencji spraw tocz膮cych si臋 przed s膮dami.6.Przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.7.Organizowanie kontroli wewn臋trznej, prowadzenie ksi膮偶ki kontroli, gromadzenie protoko艂贸w i odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, prowadzenie realizacji zalece艅 pokontrolnych.8.Wsp贸艂praca z pracownikami MOPR w udzielaniu odpowiedzi na odwo艂ania kierowane do Samorz膮dowego Kolegium Odwo艂awczego i skarg do S膮du Administracyjnego.9.Udzielanie pracownikom MOPR pomocy przy opracowywaniu wzor贸w decyzji, postanowie艅.10.Opracowywanie projekt贸w dokument贸w dotycz膮cych realizacji ustawy o zam贸wieniach publicznych.11.Przygotowywanie dla medi贸w informacji dotycz膮cych MOPR w zakresie ustalonym przez Dyrektora MOPR.12.Pisanie program贸w maj膮cych na celu pozyskiwanie 艣rodk贸w oraz nadzorowanie realizacji projekt贸w MOPR.13.Wsp贸艂dzia艂anie z pracownikami merytorycznymi w zakresie opracowywania program贸w, na kt贸re pozyskiwane s膮 艣rodki zewn臋trzne.14.Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej MOPR.15.Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej MOPR.
Miejski O艣rodek Pomocy Rodzinie w 艢winouj艣ciu - 2016-05-23 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Pakowanie towaru i uk艂adanie na magazynie.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Dawidy (mazowieckie)
bie偶膮ca obs艂uga Klient贸w w ramach realizacji operacji zwi膮zanych z obrotem got贸wkowym (czynno艣ci kasowe); bie偶膮ca obs艂uga Klient贸w w zakresie bezgot贸wkowym (czynno艣ci dysponenckie); promowanie i sprzeda偶 podstawowych produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Bank; pozyskiwanie nowych Klient贸w oraz utrzymywanie i rozwijanie trwa艂ych relacji z aktualnymi Klientami Banku; zapewnienie wysokiej jako艣ci obs艂ugi Klient贸w Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-09-18 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w monopolowych.
FIRMA SW S艂awomir Wi艣niewski - 2017-11-14 - Skarszewy (pomorskie)
Dostarczanie towaru do klienta, wype艂nianie dokument贸w (praca na terenie kraju).
KAJA TRANSPORT 艁ukasz Wydra - 2018-02-13 - Szkarada (mazowieckie)
- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy i s艂u偶by oraz przestrzegania przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny- sporz膮dzanie i przedstawianie Dow贸dcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpiecze艅stwa i higieny pracy- udzia艂 w opracowywaniu zak艂adowych uk艂ad贸w zbiorowych pracy, wewn臋trznych zarz膮dze艅, regulamin贸w i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie pokry膰 dachowych
ARKOPOL Arkadiusz Wrona - 2017-06-07 - Rzepin Drugi (艣wi臋tokrzyskie)
Prowadzenie dochodze艅 powypadkowych i spraw zwi膮zanych z odszkodowaniami powypadkowymi; prowadzenie szkole艅 w zakresie BHP, prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy oraz zwi膮zanych ze s艂u偶b膮 wojskow膮, a tak偶e chor贸b zawodowych, wsp贸艂praca z laboratoriami do wykonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i dora藕nych kontroli na stanowiskach pracy i s艂u偶by w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji og贸lnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego wyst臋puj膮cego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 4938 - 2018-03-29 - Gr贸jec (mazowieckie)
Wykonywanie 艣cinki drzew za pomoc膮 pi艂y spalinowej przecinanie szlak贸w zrywkowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - 艁ukowisko (lubelskie)
-Sprz膮tanie hal w zak艂adzie produkcyjnym , obs艂uga maszyny myj膮cej , obs艂uga myjki karcher-Kontakt: telefoniczny 797-198-070, 605-256106, -Kontakt e-mail: a.krzyczkowska (at) probet.info.pl
Probet sp. z o.o. - 2017-05-16 - W臋dkowy (pomorskie)
Sortowanie i belowanie makulatury
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Go艂dap (warmi艅sko-mazurskie)
wykonywanie us艂ug transportowych na terenie ca艂ej UE oraz Szwajcarii i Norwegii
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Smolnica (艣l膮skie)
sprzedaz towar贸w
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Bartoszyce (warmi艅sko-mazurskie)
Pe艂nienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remont贸w,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadz贸r inwestycyjny ca艂ego procesu inwestycyjnego we wszystkichbran偶ach rob贸t wynikaj膮cych z opracowanych projekt贸w budowlanych oraz wszystkich czynno艣ci wynikaj膮cych z prawa budowlanego, rozporz膮dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, monta偶u i rozbi贸rki, tablicy informacyjnej oraz og艂oszenia zawieraj膮cego dane dotycz膮ce bezpiecze艅stwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i um贸w zawartych pomi臋dzy inwestorem a wykonawc膮 rob贸t budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-10-01 - Polkowice (dolno艣l膮skie)