INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIW ZESPOLE WSPOMAGAJ膭CYM Sanok oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIW ZESPOLE WSPOMAGAJ膭CYM
Wynagrodzenie: od 2聽573 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Obs艂uga lokalnej sieci informatycznej - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne do艣wiadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesi臋cy w obszarze zwi膮zanym ze znajomo艣ci膮 budowy i obs艂ugi urz膮dze艅 komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE 呕yciorys/CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnienia - potwierdzaj膮ce d艂ugo艣膰 i rodzaj do艣wiadczenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Data publikacji: 2018-11-15
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Stanis艂awa Witkiewicza 3, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Obs艂uga lokalnej sieci informatycznej - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne do艣wiadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesi臋cy w obszarze zwi膮zanym ze znajomo艣ci膮 budowy i obs艂ugi urz膮dze艅 komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE 呕yciorys/CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie 艣wiadectw pracy, za艣wiadczenia o zatrudnienia - potwierdzaj膮ce d艂ugo艣膰 i rodzaj do艣wiadczenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽573 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIW ZESPOLE WSPOMAGAJ膭CYM
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sanok
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sanocki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Sanok
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽573 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe 4-letnie, informatyczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1 rok i 6 miesi臋cy w obszarze zwi膮zanym ze znajomo艣ci膮 budowy i obs艂ugi urz膮dze艅 komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Stanis艂awa Witkiewicza 3, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: Stanis艂awa Witkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Bezpiecze艅stwo publiczne
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 15.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 20.11.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 15.11.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 15.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dostarczanie towaru do odbiorcy, pozyskiwanie nowych odbiorc贸w
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Che艂m (lubelskie)
Nadzorowanie i kierowanie prac膮 piel臋gniarek. Zapewnienie w艂a艣cicwego przechowywania i wydawania lek贸w, prowadzenie ewidencji wydawania lek贸w, nadz贸r nad wykonywaniem zabieg贸w i zlece艅 powierzonych innym piel臋gniarkom, umawianie i uczestnictwo w wizytach lekarskich
Dom Pomocy Spo艂ecznej w Sieradzu - 2017-12-22 - Ro偶d偶a艂y (艂贸dzkie)
Bie偶膮ce utrzymanie sprawno艣ci technicznej budynk贸w i obiekt贸w budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obs艂uga zasob贸w mieszkalnych, przygotowanie zlece艅 przetarg贸w. Praca w pon. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, 艣r., czw.,pt w godz. 7-14.
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2018-01-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
przew贸z pojazd贸w lawet膮, asystowanie w 艂adunki i roz艂adunku
LPP 3 Sp. z o. o. - 2016-03-07 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
zarzadzanie zespo艂em ludzi w Dziale Piekarnia, analiza sprzeda偶y, dbanie o towary (daty wa偶no艣ci produkt贸w, zamawianie towar贸w, ekspozycja)
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Legnica (dolno艣l膮skie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - P艂o艅sk (mazowieckie)
Prowadzenie spraw zwi膮zanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych: nadz贸r nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przegl膮d贸w okresowych obiekt贸w, planowanie rob贸t utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szk贸d powodziowych i szacowanie warto艣ci strat, opracowywanie dokumentacji technicznych i kosztorysowych na roboty z bran偶y elektrycznej, pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udzia艂 w komisjach odbioru rob贸t, prowadzenie spraw formalno-prawnych dotycz膮cych rob贸t utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci. Prowadzenie samochodu s艂u偶bowego, wsp贸艂praca z zak艂adami energetycznymi w zakresie wy艂膮cze艅 energii elektrycznej oraz zawiranych porozumie艅 i um贸w, kontrola dokumentacji techniczne, wsp贸艂praca z Projektami oraz Nadzorem Autorskimpraca na umow臋 na okres pr贸bny, praca jednozmianowaoferta dost臋pna w sali BDokumenty nale偶y sk艂ada膰 lub przesy艂a膰 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem AR-25/2017 w terminie do dnia 4.08.2017 r.
Regionalny Zarz膮d Gospodarki Wodnej we Wroc艂awiu - 2017-07-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
ewidencja w zakresie przypisu czynsz贸w, koszt贸w, 艣wiadcze艅 oraz op艂at z tytu艂u zajmowanych lokali we wsp贸lnotach mieszkaniowych i zasobach komunalnych; analiza i zmiany wymiaru przepis贸w z tytu艂u zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydanych przez dzia艂 administracji; przygotowywanie dokument贸w ksi臋gowych do ksi臋gowania; analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zgierz (艂贸dzkie)
Wykonywanie bada艅 NDT, prowadzenie kontroli prac spawalniczych, obs艂uga wyposa偶enia pomiarowego i badawczego, opracowanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli i bada艅.
"ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. - 2017-10-18 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)
Praca z dokumentami, ksi臋gowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Jasieniec (mazowieckie)
-
ZAK艁AD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2016-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompensata rachunk贸w, wystawianie, wysy艂anie i ksi臋gowanie not odsetkowych d艂u偶nik贸w, dokonywanie rozlicze艅 rocznych medi贸w, wystawianie faktur czynszowych i refaktur na media dla lokali u偶ytkowych. Oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci; Zg艂oszenia osobiste pod adresem Pabianice, ul. Warzywna 6 pok. 18
Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-10-26 - Pabianice (艂贸dzkie)
Operator piec贸w do obr贸bki cieplnej
CSY Sp贸艂ka Akcyjna - 2018-01-04 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Do zada艅 osoby zatrudnionej na ww. stanowisku b臋dzie nale偶a艂o: Kontrola merytoryczna ksi臋gowa艅 pod k膮tem zgodno艣ci z dokumentacj膮 藕r贸d艂ow膮. Kontrola prawid艂owo艣ci zapis贸w na wyci膮gach z rachunku z Banku, dekretacja, ksi臋gowanie. Kontrola dowod贸w kasowych. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji z zakresu gospodarki w艂asnej. Prowadzenie pozaksi臋gowej ewidencji depozyt贸w. Sporz膮dzanie zbioru dokumentacji dziennej zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 w Banku procedur膮. Bie偶膮ca klasyfikacja i ewidencja zdarze艅 gospodarczych. Prowadzenie rozlicze艅 z kontrahentami. Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zamkni臋ciem dnia operacyjnego Banku.
Bank Sp贸艂dzielczy Ilawa - 2016-02-18 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
zarz膮dzanie, kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o kliencie, organizacja spotka艅 z klientami i realizacja planu sprzeda偶owego, pozyskiwanie nowych klient贸w
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-11-13 - Golina (wielkopolskie)
Nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t budowlanych bran偶y budowlanej, dokonywanie odbior贸w cz臋艣ciowych, ko艅cowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilo艣ci rob贸t oraz ich zgodno艣ci ze specyfikacj膮 i zawart膮 umow膮.
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie towar贸w na magazyn. Zapewnienie odpowiednich warunk贸w przechowywania towar贸w. Wydawanie towaru klienta z zachowaniem obiegu dokument贸w.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Ko艣cielniki Dolne (dolno艣l膮skie)
Telefoniczna obs艂uga wierzytelno艣ci w zakresie: prowadzenia negocjacji z d艂u偶nikami, zawieranie porozumie艅 o sp艂at臋 zobowi膮za艅, wyja艣nienie podstaw dochodzenia wierzytelno艣ci, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obowi膮zki w zakresie BHP dotycz膮ce pracownik贸w cywilnych, funkcjonariuszy i os贸b pozbawionych wolno艣ci
Zak艂ad Karny w Inowroc艂awiu - 2017-03-22 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
bran偶a metalowa
"JANAR" Jan R臋dziniak - 2015-11-12 - Rzesz贸w (podkarpackie)
- ROZW脫J SPRZEDA呕Y ORAZ REALIZACJA CEL脫W SPRZEDA呕OWYCH- PROWADZENIE PREZENTACJI I NEGOCJACJI HANDLOWYCH- AKTYWNE POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENT脫W- REPREZENTOWANIE FIRMY ORAZ BUDOWANIE D艁UGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z AKTUALNYMI KLIENTAMI- PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ORAZ OFEROWANYCH PRODUKT脫W ZGODNIE Z PRZYJ臉T膭 STRATEGI膭 I POLITYK膭 HANDLOW膭- REALIZACJA KR脫TKO I D艁UGOTERMINOWYCH CEL脫W SPRZEDA呕OWYCH- ANALIZA RYNKU ORAZ AKTYWNO艢CI KONKURENCJI
SACAR - 2017-08-21 - Boguchwa艂a (podkarpackie)
wykonywanie zabieg贸w na twarz i cia艂o min. przy u偶yciu dermomasa偶era
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gorlice (ma艂opolskie)
Sprz膮tanie marketu - Media Markt Rybnik. Oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczonym stopniem niepe艂nopsrawno艣ci. Wynagrodzenie miesi臋czne. Praca od 9:00 do 11:00. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny.
GREEN CLINIC, GREEN CLEAN KATARZYNA MALANOWICZ-DENISIUK - 2016-11-24 - Rybnik (艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Santok (lubuskie)
spawanie konstrukcji stalowych
KRZYSZTOF LEGE呕Y艃SKI PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UGOWO-REMONTOWE "MAXESS" - 2018-02-21 - Sulik贸w (dolno艣l膮skie)
SPRZEDA呕 SAMOCHOD脫W OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH MARKI FIAT
"MDF AUTO" MARIUSZ 艁膭CZ - 2018-11-07 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
Dzia艂alno艣膰 inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikaj膮cym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protoko艂贸w z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych wynikaj膮cych z w艂a艣ciwo艣ci powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz post臋powa艅 egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowie艅 administracyjnych, przyjmowanie interesant贸w, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-05-15 - 艁ask (艂贸dzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krotoszyn (wielkopolskie)
.
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWE "RABA" Sp贸艂ka Jawna - 2017-12-06 - Raczki (podlaskie)