INSPEKTOR DO SPRAW JAKOŚCI Trzebiatów oferta pracy ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM"
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: UDZIAŁ W TWORZENIU, WDROŻENIU, UTRZYMANIU I NADZORZE NAD SYSTEMEM ZAPEWNIENIA PROCESÓW ORAZ PRODUKTÓW USŁUG.
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŁOBRZESKA 19, 72-320 Trzebiatów, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
UDZIAŁ W TWORZENIU, WDROŻENIU, UTRZYMANIU I NADZORZE NAD SYSTEMEM ZAPEWNIENIA PROCESÓW ORAZ PRODUKTÓW USŁUG.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebiatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebiatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANE :DOŚWIADCZENIE MIN. 1 ROK, CERTYFIKAT KOMPETENCJI AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO SZJ i SZŚ
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Adres pracodawcy:
KOŁOBRZESKA 19, 72-320 Trzebiatów, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryficki
Gmina pracodawcy: Trzebiatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebiatów
Ulica pracodawcy: KOŁOBRZESKA
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa gości hotelowych, rezerwacja noclegu, obsługa programu hotelowego
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Wieluń (łódzkie)
nadzór BHP na terenie inwestycji
GRUPROFIL WIESŁAWA CYBULSKA - 2016-03-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Pomaganie osobie starszej w prowadzeniu gospodarstwa domowego, wykonywanie czynności opiekuńczych oraz higieny u osoby starszej.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Częstochowa (śląskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
OCENA ZGODNOŚCI WYKONANYCH PRAC Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Dębica (podkarpackie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca
F.H.U. "WAT" Sklep Spożywczo Przemysłowy Andrzej Wnęk. Sp.C. Bajt - Mini Sam - A. Wnęk, B. Wnęk, T. Wnęk - 2016-01-19 - Wola Mędrzechowska (małopolskie)
sprzedaż usług PLAY
Kurdzin Łukasz Kurdziński - 2017-07-26 - Ciechanowiec (podlaskie)
Weryfikacja dokumentacji i kosztorysów ofertowych branży drogowej w postępowaniu przetargowym, wprowadzanie postępu technicznego, organizacyjnego i ekonomicznego, gromadzenie literatury fachowej, przedkładanie wniosków i udział w zespołach technicznych i opiniodawczych, Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych i remontowych zgodnie z procesem inwestycyjnym od przekazania placu budowy do dokonania odbioru robót i zwrotu gwarancji, sprawdzanie kosztorysów i faktur, terminowa realizacja faktur, dokonywanie rozliczeń wykonanych robót, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, dokonywane odbiorów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, wykonywanie innych zadań wynikających z art. 16 Ustawy z dni a21.03.1985 r. o drogach publicznych ze zmianami, prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi i instytucjami dotyczącej prowadzonych inwestycji w zakresie w branży drogowej, opracowanie analiz, sprawozdań i opinii.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http://mzd.bip.czestowchowa.pl oraz na tablicy informacyjnej MZDiT w Częstochowie
Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie - 2017-09-01 - Częstochowa (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym, rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w ciągu roku budżetowego, współpraca z organizacjami pozarządowymi, obsługa Rady Działalności Pożytku Publicznego i Rady Sportu, udział w przygotowywaniu projektu budżetu Wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów, realizacja procedury spełniania obowiązku nauki, wykonywanie analiz i symulacji finansowych w zakresie oświaty, rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym, przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą Wydziału; Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletyny informacji publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-11 - Ustka (pomorskie)
- tłumaczenia pisemne- wysyłanie ofert, zleceń, negocjowanie stawek w języku niemieckim- kontakt telefoniczny z przedstawicielami firm niemieckich
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej, inspekcja wejściowa i końcowa, opracowywanie instrukji jakościowych, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla producji i nowych wdrożeń. Miejsce wykonywania pracy: Pyskowice.
YS POLAND AUTOPARTS Sp. z .o.o. - 2016-06-22 - Pyskowice (śląskie)
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Praca na stanowisku Bibliotekarza w Redzikowie Osiedlu w nowo powstałej bibliotece. Praca od wtorku do soboty - godziny do uzgodnienia - pełen etat. Obowiązki - obsługa systemu MAK+ - katalogowanie zbiorów, zapisy do biblioteki, bieżąca obsługa czytelników. Prowadzenie animacji bibliotecznych, organizacja zajęć, kół zainteresowań itp. Umowa na 3 miesiące- okres próbny; godziny pracy: 12.00- 20.00
Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Słupsk - 2018-03-12 - Redzikowo (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego, utrzymanie czystości w miejscu pracy.
STUDIO FRYZUR HB HONORATA BRODOWSKA - 2017-06-20 - Gdynia (pomorskie)
dokonywanie oceny jakości produktów, dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów / wyrobów przychodzących i wychodzących, informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów, współpraca z organem BHP podczas szkoleń - tłumaczenie na język ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie na język ukraińskich, itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa maszyn i urządzeń stolarskich, prace przy składaniu i obrabianu elementów do produkcji drzwi.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kunów (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa Klientów, pozyskiwanie nowych Klientów jak też utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek Banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-02-09 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie robót ziemnych, kanalizacyjnych , drogowych (m.in. kopanie otworów pod rury kanalizacyjne, wymiana i demontaż rur) z wykorzystaniem narzędzi i urządzeń mechanicznych. Praca na terenie siedziby firmy (Mochnaczka Wyżna) i całego kraju. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i dojazd.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
praca biurowa i w terenie osiedla związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przygotowanie formalności administracyjno-prawnych, wykonywanie modernizacji i remontów, kontrole i odbiory realizowanych robót, przygotowywanie przetargówpraca na umowę na czas określony z mozliwościa przedłużenia na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi w wieku 0-7 lat
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Poznaniu - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
-obsługa klienta,-obsługa kasy fiskalnej,-obsługa ksera,-pakowanie towaru,-promowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Świebodzin (lubuskie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 4 lata; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, KPA; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-04-05 - Toszek (śląskie)
Prace budowlany
Firma Handlowo - Usługowa ROXBUD Lucjan Partyka - 2016-12-09 - Kleszczów (łódzkie)
obsługa klientów sklepu
P.W."OLI" Edyta Żeromska - 2018-01-02 - Krężnica Jara (lubelskie)