INSPEKTOR DZIAŁU PŁAC I ZASIŁKÓW Rybnik oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU PŁAC I ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, znajomość programu Płatnik, praktyczna znajomość pakietu MS Office, samodzielność i dobra organizacja pracy, korzystanie z pełni praw publicznych. Charakterystyka pracy: wprowadzenie danych do systemu finansowo księgowego, prowadzenie ewidencji księgowej w wyznaczonym zakresie, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyków 46, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, znajomość programu Płatnik, praktyczna znajomość pakietu MS Office, samodzielność i dobra organizacja pracy, korzystanie z pełni praw publicznych. Charakterystyka pracy: wprowadzenie danych do systemu finansowo księgowego, prowadzenie ewidencji księgowej w wyznaczonym zakresie, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU PŁAC I ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ustawa o rachunkowości oraz przepisy prawa podatkowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i pakietu Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość ustawy o ubezpieczeniach społecznych
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Energetyków 46, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Energetyków
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 10.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a82b9ac77d8fb7abda020ea9d758c2c9
Podobne oferty pracy
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
opieka techniczna budynków komunalnych wspólnot, przyjmowanie skarg itp./
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw, dokumentacji koordynowanie i doradztwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służb i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-09-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przyrządzanie pizzy i dań typu fast-food
PIZZERIA "PALERMO" SEWERYN KŁOŚ W POGWIZDOWIE - 2020-01-20 - Pogwizdów (podkarpackie)
Kosmetyczka
Studio Fryzjersko-Kosmetyczne "KAMEA" Maria Bury - 2016-02-08 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
koszenie trawników, pielegnacja krzewów, usuwanie smieci, liści z trawników, skwerów, parków, poboczy dróg, dbanie o porządek, czystość, estetyczny wygląd terenów miejskich, trerenów zielonych, utrzymywanie czystośc placów, skwerów, parków
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Świętochłowice (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa połączona z wyjazdem do gospodarstw rolnych
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-03-23 - Lębork (pomorskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka - Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zakładowego oraz na współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku, w zakresie prawidłowego postępowania z archiwizowaną dokumentacją..Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczegółową informacje na temat naboru znaleść mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (bip.um.slupsk.pl/)
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-21 - Słupsk (pomorskie)
-wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w celu ciągłości eksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego;-opracowywanie na bieżąco ekspertyz technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy;-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewnienia maksymalnej wydajności sprzętowej;-prowadzenie ewidencji sprętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją;-prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w celu jego sklasyfikowania i określenia przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Roboty ogólnobudowlane, kierowca. Miejsce pracy: Zabrze i okolice.
Zakład Usługowo Wytwórczy KALUX - INSTAL Piotr Kawka - 2017-08-08 - Zabrze (śląskie)
przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dokumentacji oraz dochodzeń w związku z wypadkami przy pracy, prowadzenie szkoleń wstepnych oraz kontrola szkoleń okresowych pracowników w zakresie bhp, ewidencja oraz kontrola nad przeprowadzanymi pomiarami środowiska pracy
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2015-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architekturykrajobrazu (terenów zielonych Administracji Osiedla), godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2016-02-23 - Opole (opolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BRÓDNO - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych.
ROBSON Robert Marczak - 2016-03-14 - Legionowo (mazowieckie)
proste prace ziemne przy budowie trasy S7 na odcinku Nowy Dwór Gd.- Elbląg
Felix Infra Sp. zo.o. - 2018-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
szczegóły pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny - 2019-05-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierownik stoiska w markecieRestauracja McDonald's Nowy Sącz zatrudni osoby do pracy na kuchni i przy obsłudze gości. Mile widziane badania sanepidowskie lub gotowość do ich zrobienia. Wymagana pełna dyspozycyjność (praca rówież na nocne zmiany).
Restauracja Szybkiej Obsługi Marek Kapustka Licencjobiorca McDonald`s - 2016-12-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca na stanowisku inspektora ds. BHP w zakładzie karnym nr 2 w Grudziądzu, w kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, w godzinach pracy dokumentacji
Zakład Karny Nr 2 - 2016-09-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kijany (świętokrzyskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie dokumentacji z zakresu bhp i ppoż.Umowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym.Przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Kontakt kandydatów z pracodawcą: CV na adres: rekrutacja.eko (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
prace budowlane
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-10-21 - Lubin (dolnośląskie)
układanie, dekretowanie, sprawdzanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad fermami drobiu, planowanie monitoringu chorób zakaźnych zwierząt, pobieranie próbek do celów diagnostyki, kontrole gospodarstw, prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdań
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ZGIERZU - 2019-11-22 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klientów, w tym obsługa kasowa. Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Rozliczanie podatku VAT, VAT - UE, podatku akcyzowego, ewidenacja i rozliczanie środków trwałych, wsparcie głównego księgowego
OPEC GRUDZIĄDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)