INSPEKTOR NA STANOWISKU PRACY DS. REJESTRACJI ZWIERZĄT Iława oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR NA STANOWISKU PRACY DS. REJESTRACJI ZWIERZĄT
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: szczegóły pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegóły pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NA STANOWISKU PRACY DS. REJESTRACJI ZWIERZĄT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wszelkie informacje dotyczące wymagań, wymaganych dokumentów i oświadczeń, terminu i miejsca składania dokumentów pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-mazurski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Św.Wojciecha 2, 10-589 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły pod adresem strony: https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or14bp2551419.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Św.Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.05.2019
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 03.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3b075c09479dd9d9d07b94817d7fb2d
Podobne oferty pracy
- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek, okresów podlegania ubezpieczeniu oraz rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie, - opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-03-28 - Kościan (wielkopolskie)
Zadania służby BHP
Jednostka Wojskowa 3537, Brodnica - 2018-03-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Konfederacji Szwajcarskiej w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Radom (mazowieckie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Skiwy Małe (podlaskie)
wykonywanie drobnych prac ślusarskich, prace montażowe
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Magdalenka (mazowieckie)
Praca na stanowisku pracownik biurowy.
Andrzej Nelc - 2016-07-27 - Zamość (lubelskie)
skup i sprzedaż walut obcych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Złotów (wielkopolskie)
-przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego-porowadzenie ewidencji osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym, domowników i członków rodziny-prowadzenie okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne roników-prowadzenie rozliczeń z tytyłu składek na ubezpieczenie zdrowotne-opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie odzieży do druku, pomoc przy druku, pakowanie produktów
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników do pracy- rozliczanie ewidencji czsu pracy- obsługa pracowników tymczasowych w trakciew zatrudnienia - realizacja zadań związanych z przygotowaniem pracowników do pracy
WORK SERVICE S.A. - 2019-01-31 - Puck (pomorskie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
Organizacja przyjęć. Przygotowywanie posiłków, analiza kosztów, zestawienie produktowe. Pomoc przy organizacji targów. Nadzór nad stoiskami. Obsługa stoisk targowych. Kierowanie ludźmi. Nadzór nad wyjazdami integracyjnymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Mościska (mazowieckie)
nauka języka angielskiego w Ośrodku dokształcania i Doskonalenia Zawodowego , praca w tygodniu od 8-14.30
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondecji
Szkoła Językowa " Diament" Olga Wilczyńska - 2017-08-23 - Słubice (lubuskie)
Sporządzanie projektów umów, przedkładanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zleceń robót budowlano-montażowych, prowadzenie korespondencji dotyczącej inwestycji i remontów, sporządzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie postępowań przetargowych oraz wniosków i kart projektowych dotyczących inwestycji mogących uzyskać dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-10-11 - Płock (mazowieckie)
Czyszczenie samochodów- TIR, czyszczenie obejmuje mycie karoserii i okien od strony zewnętrzej, jak i wszystkich elementów wewnątrz. Praca w godzinach od 7:00-15:00 i od 12:00-20:00.Umowa o pracę na okres próbny-3 miesiące, a docelowo na czas nieokreślony.
Biuro Marketingu i Handlu Zagranicznego Pamar Paweł Samotyja - 2018-03-23 - Nowa Sól (lubuskie)
Nauczyciel logopeda z oligofrenopedagogiką
Szkoła Podstawowa "Master's Academy" - 2016-01-05 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-30 - Knurów (śląskie)
- modelowanie, czesanie, mycie głowy, strzyżenia, prostowanie keratynowe- utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kłobuck (śląskie)
obsługa gości, utrzymywanie czystości
SH Operation Sp. z o.o. - 2019-04-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Ewidencja dowodów księgowych; uzgodnienia i kontrola sald, kont księgowych; współudział w terminowym zamykaniu ksiąg.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2018-03-22 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usługowe GARDEN - 2017-09-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie projektów umów, przedkładanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zleceń robót budowlano-montażowych, prowadzenie korespondencji dotyczącej inwestycji i remontów, sporządzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie postępowań przetargowych oraz wniosków i kart projektowych dotyczących inwestycji mogących uzyskać dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Opieka nad obecnymi klientami z Rosji oraz innych państw dawnych republik ZSRR, pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, przygotowywanie dokumentacji w językach obcych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wyszków (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. pół roku doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: realizacja zleceń transportowych; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych; przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie ogólnego porządku na placu, drobne prace przy użyciu narzędzi typu młotek czy śrubokręt i obsługa klientów na zasadzie klasyfikacji czyli wskazania miejsca i pomocy przy rozładunku drobnego złomu.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 1 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt 8-16
ABR SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Mikołów (śląskie)