INSPEKTOR BHP Giżycko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Staż dla os. powyżej 30 roku życia
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Staż dla os. powyżej 30 roku życia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: bhp
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Gdańska 11, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP. Oferta skierowana wyłącznie do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Giżycku.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-07-12 - Goleszów (śląskie)
- Prowadzenie ewidencji wydatków finansowych w zakresie uzbrojenia i techniki specjalnej- Opisywanie i ewidencjonowanie faktur za dokonane zakupy w książce kontowej oraz wprowadzanie przelewów do programu finansowego w celu dokonania płatności- Prowadzenie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej w zakresie sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej- Sporządzanie i rejestrowanie dowodów obrotu materiałowego w celu wydania/przyjęcia sprzętu z/do magazynu- Udział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup sprzętu i materiałów techniki specjalnej, środków przymusu bezpośredniego i materiałów wybuchowych w zależności od zużytej ilości lub utraty gwarancji- Porównywanie ewidencji głównej z ewidencją prowadzoną w Pionie Głównego Księgowego, ewidencją magazynową oraz pomocniczą prowadzoną w granicznych jednostkach organizacyjnych- Sporządzanie sprawozdań okresowych i wykazów, archiwizowanie wytworzonej dokumentacji
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-07-17 - Chełm (lubelskie)
Czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem kontenerów "na" oraz "z" samochodów/wagonów. Obsługa zleceń spedycyjnych i systemu awizacji. Opisywanie stanu technicznego kontenera przy przyjmowaniu kontenera na depot. Obsługa wózka jezdniowego podnośnikowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie pojazdu ciężarowego z ładunkami nienormatywnymi w ruchu międzynarodowym i krajowym. Obsługa pojazdu ciężarowego, prowadzenie dokumentacji technicznej pojazdu.Praca wykonywana w delegacji. Pojazdy ciężarowe poruszają się po terenie całej Europy Zachodniej oraz Europy Wschodniej (Rosja, Ukraina, Białoruś).
PANAS TRANSPORT Przemysław Panas - 2017-11-08 - Sitaniec-Wolica (lubelskie)
Prowadzenie statystyki zgodnie z obowiązującymi Pracodawcę przepisami, codzienne raporty do CK, rozliczenie umów z NAZ, OWL,ODP i Specjalistyki, prowadzenie ruchu chorych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Prace produkcyjne, montaż drobnych elementów, kontrola jakości, obsługa komputera w podstawowym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola nad prowadzonymi robotami budowlanymi, wykonywanie i weryfikacja kosztorysów na wykonywane roboty, udział w pracach działu technicznego
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:a.opieka nad dziećmi w przedszkolu,b.opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,c.przygotowanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych i stymulujących rozwój dzieci,d.wszechstronny rozwój dzieci, pobudzanie dzieci do aktywności,e.współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do przedszkola, w szczególności przez prowadzenie konsultacji i udzielanie porad rodzicom w zakresie pracy z dziećmi na temat rozwoju, sprawowania opieki, wychowania i procesu edukacyjnego dzieci,f.prowadzenie wymaganej dokumentacjiMiejsce wykonywania pracy: Słonecznikowe Przedszkole w Ustce.Praca w godz. 8-16.Oferty należy składać do dnia 15 listopada 2016 r., do godz. 15.30, na adres: Słonecznikowe Przedszkole w Ustce, ul. Darłowska 3b, 76-270 Ustka lub na adres e-mail: ustka (at) sloneczniki.org
Fundacja Kaszubskie Słoneczniki - 2016-11-03 - Ustka (pomorskie)
- przyjmowanie, właściwe przechowywanie i wydawanie towaru z magazynu,- prawidłowe dokonywanie załadunku i zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami w czasie transportu, - prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, - kontrolowanie terminów przydatności produktów, - układanie towarów za pomocą wózka widłowego jak i praca ręczna - bez użycia sprzętu. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 335 24 15, e-mail: kadry (at) bechcicki.plmiejsce pracy: Wrocław, ul. Tyska oraz Boya-Żeleńskiego
AB BECHCICKI Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa pieca piekarniczego
PPH PIEKARNIA ZOFIA ZANDER - 2016-01-04 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
wykonywanywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe BHP lub podyplomowe BHP, min. 1 rok stażu pracy na stanowisku. Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie audytów wewnętrznych z zakresu BHP, udział w kontrolach państwowych organów nadzoru nad warunkami pracy, przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy.Praca w godz. 8-16, po okresie próbnym umowa na czas określony, kontakt z pracodawcą wyłącznie mailowy:biuro (at) token.com.pl
TOKEN SP.ZO.O. - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
dostarczanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Hrubieszów (lubelskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i spraw pracowniczych ,określonych przepisami
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Obsługa i kontakt telefoniczny z klientem w języku francuskim. Prowadzenie korespondencji. Tłumaczenie pism. Wsparcie działu sprzedaży na rynku francuskim. Budowanie wizerunku firmy. Nawiązywanie kontaktów z firmami francuskimi.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (do uzgodnienia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy biurowej. Wymagana biegła / bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie. Znajomość obsługo komputera Pakiet MS OFFICE. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 510-305-510) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Paprotek 47, 43-190 Mikołów) lub e-mail: g.rygula (at) drewnex.info
DREWNEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-27 - Mikołów (śląskie)
Praca na stanowisku inspektora ds. BHP w zakładzie karnym nr 2 w Grudziądzu, w kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, w godzinach pracy dokumentacji
Zakład Karny Nr 2 - 2016-09-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, komputera, przyjmowanie towarów, inwentaryzacja, reklamacje, przygotowywanie porządku prac, planowanie optymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, wymiana sprzętu naprawa.Oferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Płońsk (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkól Ekonomicznych Nr 11 - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-16 - Płock (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
praca na stoisku papierniczym
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
P.P.U. CZA- TA NICIAK SP.J - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie min. średnieznajomość języka angielskiego lub niemieckiegoobsługa komputera
EMPOWER SP. Z O.O. Spółka Komandytowa - 2016-08-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna i uprzejma obsługa Klienta, obsługa kasy fiskalnej praca w godz.6-14/14-22
Alma Market S. A. - 2016-05-05 - Opole (opolskie)
prace pomocnicze na budowie
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówieńmożliwość zatrudnienia w ramach umowy-zlecenie 12 zł/godz.brutto
PGF CEFARM Sp.z o.o. - 2016-05-10 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usługowe GARDEN Alfreda Gajek Kielce - 2018-07-20 - Kielce (świętokrzyskie)
1.całościowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie spraw pracowniczych2.obsługa pracowników w zakresie ubezpieczeń społecznych 3.przygotowywanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa pism w zakresie prowadzonych spraw pracowniczych4.obsługa programu kadrowo – płacowego, wprowadzanie i generowanie danych do i z systemu5.prowadzenie ewidencji czasu pracy w zleconym zakresie, absencji chorobowych, urlopów i innych nieobecności; 6.rozliczanie harmonogramów czasu pracy; kontrola ważności badań lekarskich7.obsługa praktyk zawodowych i studenckich prowadzonych w Szpitalu8.współpraca w przygotowywaniu raportów i analiz dotyczących zatrudnienia
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)