INSPEKTOR DS. ARCHIWUM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ARCHIWUM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka - Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zakładowego oraz na współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku, w zakresie prawidłowego postępowania z archiwizowaną dokumentacją..Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczegółową informacje na temat naboru znaleść mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (bip.um.slupsk.pl/)
Data publikacji: 2015-12-21
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka - Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zakładowego oraz na współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku, w zakresie prawidłowego postępowania z archiwizowaną dokumentacją..Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczegółową informacje na temat naboru znaleść mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (bip.um.slupsk.pl/)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ARCHIWUM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe z wymaganym 3- letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz.U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny; życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem, (do pobrania na str. bip.um.slupsk.pl ); oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych; (do pobrania na str. bip.um.slupsk.pl); kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ), a w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ); zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2015
Data dodania oferty pracy: 21.12.2015
Oferta pracy ważna do: 22.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wieliczka (małopolskie)
Sprzątanie sal szpitalnych, poradni, korytarzy.
Kmorder Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa magazynu elementów technicznych i elementów stalowych.
ASTAL SP. Z O. O. - 2018-01-03 - Gorzów Śląski (opolskie)
samodzielne wykonywanie prac przygotowawczych (szlifowanie, wstępne łączenie), a następnie spawanie elementów i podzespołów do produkcji wagonów.Praca w Tarnobrzegu po okresie ok. 2-3 miesięcznej pracy i szkoleniu w Świdnicy, gdzie pracodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie, przejazdy do domu oraz diety.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
pomocnik formierza
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "Set" Wojciech Zydroń, Krystyna Zydroń s.c. - 2017-10-27 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu - 2017-05-26 - Zwoleń (mazowieckie)
jw.
MIPO" CENTRUM ELEKTRONICZNEJ KREACJI OBRAZU KRZYSZTOF MIJAL - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż urządzeń i systemów zabezpieczeń.
USŁUGI ELEKTRYCZNE I ENERGETYCZNE ELEKTRON RAFAŁ STRADOMSKI - 2018-08-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa personalna pracowników, przygotowywanie umów, ewidencja czasu pracy, obliczanie płac i sporządzanie list płac, sporządzanie rozliczeń.
South Energy Partners Sp. z o. o. - 2016-11-21 - Radlin (śląskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Tczew (pomorskie)
Pakowanie w drukarni
HUMAN & HUNTER BYLIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-05 - Chorzów (śląskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykładanie towaru, utrzymanie porządku na sklepie, obsługa kasy fiskalnej w sklepie ogólnospożywczym.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo Handlowe GRZEŚ Grzegorz Kuna - 2018-03-16 - Pionki (mazowieckie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej;kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno budowlanych;kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia;szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej;udzielanie instruktaży dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego;opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego;znajomość obiektów (terenów), pomieszczeń, urządzeń oraz przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
przewóz artykułów spożywczych i przemysłowych
PPHU KAMION Spółka Cywilna Janusz i Tomasz Dobrzyński - 2016-03-30 - Szadkowice-Kolonia (łódzkie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
Murowanie ścian z bloczków betonowych
KBUD Krzysztof Łuksza - 2016-11-02 - Koluszki (łódzkie)
wg zawodu
"CENTRUM BUDOWLANE MRĄGOWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn i urzadzeń oczyszczalni ścieków, obsługa sieci kanalizacyjnej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-20 - Iłowa (lubuskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Koło (wielkopolskie)
- Pozyskiwanie Klientów oraz utrzymywanie relacji ze stałymi Klientami - Doradztwo w zakresie produktów kredytowych i ubezpieczeniowych - Aktywną sprzedaż bezpośrednia i pośrednia - Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
ARTFIN FINANSE - 2016-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP do 30 r.żObsługa techniczna imprez I zmiana 8-16 pn-pt
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przygotowywanie rozkazów o przyznaniu nagród uznaniowych, o mianowaniu na stopień w korpusie podoficerów, aktów mianowań oraz innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy w zakresie wskazanym przez przełożonych w oparciu o weryfikację obowiązujących przepisów i uprzednio zaopiniowaną i przeanalizowaną przez funkcjonariuszy Referatu ds. Funkcjonariuszy dokumentację (wnioski). Sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy. -udzielanie informacji oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych celem przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Przygotowywanie projektów odpowiedzi, opinii do organów ścigania na zapytania dotyczące funkcjonariuszy;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-dokonywanie archiwizacji oraz klasyfikowania dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich celem dokumentowania okresów absencji chorobowej funkcjonariuszy;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. - nanoszenie na roczne karty ewidencji obecności w służbie funkcjonariuszy pozostających w ścisłej kadrze kierowniczej oddziału danych dotyczących przysługujących oraz wykorzystanych urlopów, absencji wynikającej ze zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych, szkoleń oraz podróży służbowych celem rzetelnego dokumentowania wszelkich przypadków nieobecności w służbie bądź w stałym miejscu pełnienia służby;-wspomaganie czynności lokalnego administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określonych w Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG, opiniowanie zasadności nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych (przetwarzanie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.).
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa stanowiska do spraw interesantów,opracowywanie wniosków składanych przez interesantów,przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy dostosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo.Budynek jest trzynasto kondygnacyjny.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodny zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zabrze (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji systemu gospodarki odpadami komunalnymi, obsługa systemu informatycznego aktualizacja bazy danych rejestru gminnego właścicieli nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Włodawa (lubelskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-23 - Żary (lubuskie)