INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kartuzy oferta pracy Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Kartuzy (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:F.CEYNOWY 7, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kartuzy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kartuzy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : zdolność analitycznego myślenia, gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji[Umiejętność 1] : znajomość ustawy - prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi, doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych[Inne] : Wymagania dodatkowe: •Studia w zakresie zamówień publicznych;•Doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków europejskich i innych środków pomocowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
F.CEYNOWY 7, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: F.CEYNOWY
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie i doradztwo w prowadzeniu zakładu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 12.03.2018
Oferta pracy ważna do: 08.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi (jedna zmiana, w godz. 7-15)
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-01-11 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa komputera w tym programu EXCEL, kompletowanie dokumentów w celu sporządzenia i podpisania umów dla odbiorców usług, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o wydanie warunków technicznych, nadzór nad realizacją usług.
GNIEWIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Kostkowo (pomorskie)
obsługa spawarek i innych maszyn ślusarskich
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Napole (kujawsko-pomorskie)
DIAGNOZOWANIE, WYSZUKIWANIE I WYKRYWANIE USZKODZEŃ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, MONTOWANIE RUCHOMYCH INSTALACJI JEDNO- I TRÓJFAZOWYCH, INSTALOWANIE LUB DEMONTOWANIE PROSTYCH, NIEPRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH MAŁEJ I ŚREDNIEJ MOCY, MONTOWANIE ORAZ INSTALOWANIE RÓŻNEGO TYPU OPRAW OŚWIETLENIOWYCH ORAZ ICH KONSERWACJĘ, DIAGNOZOWANIE, WYSZUKIWANIE I WYKRYWANIE USZKODZEŃ SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ PRZEPROWADZANIE OKRESOWYCH ZABIEGÓW KONSERWACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, dbanie o estetykę marketu; godziny pracy 6.15-14.15, 14.15-22.15, pierwsza umowa okres próbny 3 miesiące, kolejna na 1 rok, docelowo praca na czas nieokreślony;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-17 - Czerwona Woda (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obrabianie elementów drewnianych na maszynach numerycznych
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2015-11-30 - Zarzecze (podkarpackie)
sprawowanie nadzoru inwestorskiego robót remontowych: wykonywanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem, organizowanie i kierowanie naprawami bieżącymi, konserwacyjnymi i remontamikapitalnymi obiektów budowlanychnadzór nad stanem technicznym obiektów budowlanych i urządzeń administrowanych przez Infrastrukturę 12 WOG Toruń, kontrolowanie rozliczeń matriałowych i wykonywanych robót konserwacyjno- naprawczych, planowanie remontów bieżących, kontrolowanie zgodnie z przepisami MON wykazów stanowisk o osób, dla których wymagane jest posidanie kwalifikacji w zakresie eksploatacji urządzeń , instalacji i siecu cieplnych
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Monter instalacji gazów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Skierniewice (łódzkie)
Strzyżenie damskie i męskie. Modelowanie włosów, układanie fryzur.
Sklep Monopolowy Źródełko Artur Kobrzyński, Crazy Style Studio Fryzur Damsko – Meskich - 2016-09-02 - Płock (mazowieckie)
Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Kartoszyno (pomorskie)
ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, sporządzanie raportów, zestawień, okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2017-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
Wydawanie warunków podłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnych, wydawanie uzgodnień branżowych, uzgadnianie dokumentacji. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na zastępstwo: min. 2 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn: 8-17, wt-czw: 7-15, pt:7-14
Zakład Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Mikołów (śląskie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel: 787123410 )
Pizzeria "PAPI" Ewa Drogoń - 2016-06-14 - Wołów (dolnośląskie)
stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piła (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i higiene ppracy, prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy
KRUSZYWA Sp. z o.o - 2016-02-19 - Zawada (opolskie)
POMIAR I DIAGNOZOWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, MONTAŻ ROZDZIELNIC, OŚWIETLENIA.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta na podjeździe stacji benzynowej
Paulina Pielka STACJA PALIW - 2016-06-30 - Sosnowiec (śląskie)
serwis wag elektrycznych, mechanicznych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Legnica (dolnośląskie)
- Bieżąca obsługa klientów. Oferowanie, sprzedaż produktów bankowych. Aktywne pozyskiwanie klientów. - Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (1 rok). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:30-15:30, 10:30-18:30. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt e-mail: barbara.szymanska4 (at) pkobp.pl
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
"SETI" Firma Handlowo-Usługowa Irena Orzechowska - 2016-06-08 - Legnica (dolnośląskie)
Planowanie tras uwzględniając czas pracy kierowców, kontakt z kierowcami, rozwiązywanie problemów w trakcie trasy oraz załadunku i rozładunku, poszukiwanie pracowników (również z zagranicy), zatrudnianie obcokrajowców (ubieganie się o zezwolenia na pracę, itp.).
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa klienta, ekspozycja towaru, obsługa systemu magazynowego, dbanie o czystość na sklepie
Panda sklep dziecięcy - 2016-04-05 - Łęczyca (łódzkie)
Tworzenie i administrowanie stroną internetową KMP w Gdańsku, administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej KMP w Gdańsku, przygotowanie i obróbka dostarczonych materiałów do publikacji w sieci Internet na stronie KMP w Gdańsku, tworzenie skryptów i aplikacji w językach PHP, JavaScript, SQL.
Komenda Miejska Policji w Gdańsku - 2016-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż towarów, wykładanie towaru itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
pakowanie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie drobnych prac naprawczych, konserwacyjnych, prace porządkowe
GOSPODARSTWO SIEJNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Kukowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą w Starostwie procedurą wewnętrzną.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)