INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Zwoleń oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 205 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Zwoleń (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 6, 26-700 Zwoleń, powiat: zwoleński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 205 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zwoleń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zwoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zwoleń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz weterynarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 205 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne, kierunek: lekarz weterynarii
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu
Adres pracodawcy:
Lubelska 6, 26-700 Zwoleń, powiat: zwoleński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: zwoleński
Gmina pracodawcy: Zwoleń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zwoleń
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz weterynarii
Data dodania oferty pracy: 09.06.2017
Oferta pracy ważna do: 27.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według stanowiska
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki sp. z o.o. - 2016-06-16 - Skawina (małopolskie)
załadunek i rozładunek towaru,transport towaru do odbiorcy
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wręczyca Mała (śląskie)
Sprzątanie w hotelu części wspólnych oraz pokoi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
pomoc przy wykonywaniu zadań w referacie organizacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
dystrybucja posiłków na ternie szpitala przy ul. Bema w Lubinie
SMAK-TAK S.C. GRZEGORZ PANEK, LUPA WALENTYNA - 2018-01-09 - Lubin (dolnośląskie)
Sprawdzanie jakosci wyrobów gotowych, materiałów do produkcji, składanie dokumentacji jakościowej
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
- obróbka stali, malowanie, przygotowanie materiału
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa firm w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zestawianie zamówień, przygotowywanie sałatek, deserów, kanapek, obsługa klientów, zapoznanie się przepisami BHP, P.poż, uzupełnianie zapasów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)
- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu.- Kandydat ubiegający się o pracę:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Siedlisko (wielkopolskie)
opracowanie budżetu, analityka kosztów produkcji, ogólnych, projektowych i wg. potrzeb,- kontroling finansowy- raportowanie do HQ wyników finansowych spółki i realizacja budżetu i inwestycji wg standardów korporacyjnych- prowadzenie rozliczeń wewnątrzkorporacyjnych
SL Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-25 - Żory (śląskie)
Produkcja opakowań z folii PET typu jetran, w tym docinanie na wymiar, dziurkowanie, stemplowanie, pakowanie, ocena jakości.
Proinvest Sp. z o.o - 2017-01-17 - Opole (opolskie)
Archiwizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Praca bieżąca wydziału. Zapoznanie z przepisami BHP i p.poż.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Płock (mazowieckie)
obsługa techniczna w zarządzanych i administarowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
zakres zadań oraz inne szczegóły oferty na stronie: www.bip.zbk.olesnica.pl
Zakład Budynków Komunalnych - 2016-09-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wykonywanie robót drogowych oraz pomocniczych prac związanych z brukowaniem chodnika.
Katarzyna Ważna- Basztewicz Usługi Ogólno Budowlane "BRUK-AR" - 2018-08-09 - Lubaczów (podkarpackie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków.Wymagana znajomość kuchni polskiej, dyspozycyjność i uczciwość.
SANEX Monika Siudzińska - 2016-06-28 - Sulejówek (mazowieckie)
zarządzanie jakością usługi na obiektach, spotkania z kontrahentami, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Brzeg (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
staż - mycie glowy, modelowanie, koloryzacja, upięcia, strzeżenie, trwała ondulacja, prostowanie wlosów, loki, sombre, ombre, koloryzacje panelowe, przygotowanie narzędzi, przygotowanie stanowiska pracy. Na stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Raszków (wielkopolskie)
w/g potrzeb
ALBEA BEATA PIŚKO - 2018-04-30 - Kielce (świętokrzyskie)
KONTROLOWANIE PRZESTRZEGANIA OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW I REGULACJI PRAWNYCH W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA NA PODLEGŁYM OBSZARZE. PROWADZENIE SZKOLEŃ, INSTRUKTAŻY, SPRAWOZDAŃ. DODATKOWO INSPEKTOR BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTCE.
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta w sali sprzedaży, obsługa urządzeń fiskalnych i towarzyszących, utrzymanie porządku w miejscu pracy (placówce oraz jej otoczeniu), odbieranie dostaw towarów, uzupełnienie ekspozycji produktów w sali sprzedaży.Praca w godzinach: 6.00-21.30
AdeH Firma Handlowa A. Buchalik, H. Nowrot Spółka Cywilna - 2018-09-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zgodnie z zawodem.
ECCO Meble spółka z o.o. - 2017-12-14 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Wieliczka (małopolskie)