INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: pełna obsługa finansowa wspólnot mieszkaniowych (prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnot mieszkaniowych, naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów oraz funduszu remontowego, prowadzenie rozliczeń z bankami i obsługa kont bankowych w systemie bankowości elektronicznej, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, rozliczanie podatku CIT, uzgadnianie sald z kontrahentami); prowadzenie rozliczeń finansowych nieruchomości; bezpośrednia obsługa klienta; współpraca z innymi działami; opracowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości wewnętrznej; prowadzenie wybranych zagadnień płacowych; zastępstwo w pełnym zakresie podczas nieobecności pracownika ds. płac
Data publikacji: 2020-01-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełna obsługa finansowa wspólnot mieszkaniowych (prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnot mieszkaniowych, naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów oraz funduszu remontowego, prowadzenie rozliczeń z bankami i obsługa kont bankowych w systemie bankowości elektronicznej, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, rozliczanie podatku CIT, uzgadnianie sald z kontrahentami); prowadzenie rozliczeń finansowych nieruchomości; bezpośrednia obsługa klienta; współpraca z innymi działami; opracowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości wewnętrznej; prowadzenie wybranych zagadnień płacowych; zastępstwo w pełnym zakresie podczas nieobecności pracownika ds. płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajmość przepisów podatkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości (samodzielny ksiegowy)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa kadrowo-płacowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów ZUS, ustawy o rachunkowości, ustawy o własności lokali, dodatkowo 3 lata na samodzielnym stanowisku ds. płac (w pełnym zakresie)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Katowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19ff0c6df2fa41cdb05b299367c2da55
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
Dbanie o właściwy stan techniczny zasobów spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie czynności na produkcji przy pakowaniu- obsługa narzędzi pomiarowych- obsługa urządzeń pakujących- obsługa taśmy przenośnikowej- obsługa skanera magazynowego MOTOROLA MC 9190-G- obsługa urządzeń pakujących: deklownice CR-60W, celofoniarki CW-88, zgrzewarki CAS CTP-320 Q14- praca w ramach umowy-zlecenia na okres 6 miesięcy- praca na dwie zmiany
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich, inne prace pomocnicze z zakresu stolarki drzwiowej
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kunów (świętokrzyskie)
OPIEKA I KONTROLA HIGIENY DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W TYM Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
PRZEDSZKOLE NR 3 - 2018-04-17 - Skierniewice (łódzkie)
wsparcie kadry administracyjnej i dydaktycznej / badawczo-dydaktycznej w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych, realizacja projektu oraz wsparcie kierownika działu projektów w realizacji poszczególnych projektów (realizacja poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu; rekrutacją beneficjentów etc. zgodnie z wytycznymi umowy finansowej oraz zasadami poszczególnych programów), przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów, udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań zasada konkurencyjności, rozeznanie rynku, zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami Programów, wytycznymi Instytucji Pośredniczących
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-10-28 - Kwidzyn (pomorskie)
sortowanie złomu, sortowanie i mielenie tworzyw sztucznych, po wstępnym przeszkoleniu praca na stanowisku operatora młyna lub wytłaczarki
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Bytom (śląskie)
Układanie glazury, malowanie, tynkowanie, murowanie.
LIK Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Gdynia (pomorskie)
- Wykonywanie masażu tajskiego: Tradycyjnego (klasycznego); z olejkami aromatycznymi; sportowy; z kompresami ziołowymi; pleców, ramion i głowy; stóp i nóg (refleksoterapia).- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 11:00-19:00 + soboty. Wymagany certyfikat potwierdzający ukończenie Kursu Tradycyjnego Masażu Tajskiego w Tajlandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, odpowiedzialna będzie za prawidłową realizację robót branży sanitarnej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Ważniejsze zadania: analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży sanitarnej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; koordynowanie robót na budowie; kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów oraz kosztów inwestycyjnych; rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; organizowanie przeglądów gwarancyjnych4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, częste kontakty z interesantami; poruszanie się na dużych odległościach placów budów; wchodzenie na wysokie kondygnacje obiektów oraz dachy budynków; praca w budynku wyposażonym w windę. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 2200-2500 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-01 - Słupsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, obliczanie zasiłków chorobowych, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji ZUS, sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2020-10-13 - Łódź (łódzkie)
udział w przeprowadzanych kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w sporządzaniu okresowych analiz stanu bhp, przeprowadzanie instruktaży ogólnych szkolenia wstępnego oraz szkoleń uzupełniających w zakresie BHP, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracyGodziny pracy: pn-czw. 7.00-15.30, pt.; 7-13
4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-03-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych
BM KOBYLIN SP Z O.O. - 2016-05-18 - Zduny (wielkopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Kozienice (mazowieckie)
- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2015-12-15 - Łęczyca (łódzkie)
kontrola realizowanych prac pod kątem projektu budowlanego
F.G.K. GAZ-KOM ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW KRZYSZTOF JAKUBIK - 2017-08-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Utrzymywanie czystości na terenie zamkniętym przy budynkach biurowych. Praca na zewnątrz, zamiatanie parkingu, zimą odgarnianie śniegu, jesienią liści, koszenie trawy.Praca w niepełnym wymiarze: 1/2 etatu, w godzinach 8-12 (do uzgodnienia). Oferta dostępna w sali B.Kontakt z pracodawcą - tel: 603 808 393.
Surfland Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-06-11 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie,prowadzenie i kompletowanie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców,zgłoszenia i rozliczenia ZUS,PIT,GUS,PFRON,sporządzanie list płac
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Olsztynie - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zabiegi i usługi z zakresu kosmetologii
Ośrodek Szkolenia Kierowców "DOBRA SZKOŁA" Piotr Bucior - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
strzyżenia, koloryzacja, przedłużanie włosów, barber, zabiegi regeneracyjne
HURT-DETAL HALINA OGONOWSKA - 2018-05-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca w zespole, prasowanie poszczególnych elementów
"KAMOL" Sp.z o.o. - 2016-10-14 - Kuczbork-Osada (mazowieckie)
-
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA "JEŻYCE" - 2020-02-28 - Poznań (wielkopolskie)
praca przy produkcji (wulkanizacji) Lin SAG oraz w ich serwisie, a także usuwanie awarii elektrycznych (utrzymanie ruchu)
SAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dowodów rozchodowych i przychodowych produktów materiałów pędnych i smarów, księgowanie wraz z protokołami przyjęcia do magazynu oddziału.Sprawdzanie zgodności stanu produktów mps pobranych przez użytkowników pojazdów i urządzeń NOSG z dokumentami wystawionymi przez magazynierów i kontrahentów.Opisywanie i księgowanie faktur na zakupione produkty mps oraz sprzęt mps, określanie pozycji budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech i przekazywanie do komórki finansowej; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie budżetu z komórką finansową; wystawianie not księgowych, faktur VAT, not korygujących.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu oraz ewidencji darowizn produktów mps.Prowadzenie ewidencji faktur w książce kontowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków.Sporządzanie zestawień dokumentów na: nieodpłatne przychody i rozchody oraz wydanie pozostałych środków trwałych do użytkowania.Przygotowywanie ewidencji magazynu do sporządzenia sprawozdań oraz dokonywanie wyceny i rozliczeń inwentaryzacji, księgowanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych.Opracowywanie danych do sprawozdań rocznych, analiz i zestawień, kwartalnych informacji o stanie i zużyciu paliw silnikowych.
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE - 2020-09-14 - Chełm (lubelskie)
naprawa samochodów, przygotowywanie aut do sprzedaży
Angel-Cars Piotr Wawrzyszczak - 2015-11-23 - Żyrardów (mazowieckie)
Kontrola zdolności realizowanej inwestycji z pozwoleniem budowlanym. Dbanie o dobrą jakośc wykonywania prac.
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Dąbrówka (pomorskie)
Spawanie elementów i konstrukcji stalowych metodą MAG 135/138. Wymagane doświadczenie min. 3 lata oraz aktualne uprawnienia spawalnicze. Atrakcyjne wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SOLDAR MARCIN MALCHER - 2017-06-28 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2018-12-04 - Sandomierz (świętokrzyskie)
weryfikacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, uzgodnienia kont w systemie finansowo-księgowym, docelowo sporządzanie rozliczeń w zakresie podatków
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYLESIE" - 2017-10-02 - Lubin (dolnośląskie)