INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH Kraków oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA

Stanowisko: INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Dbanie o właściwy stan techniczny zasobów spółdzielni
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os.Kościuszkowskie 5, 31-858 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbanie o właściwy stan techniczny zasobów spółdzielni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Data zakończenia pracy: 13.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min.średnie budowlane i min.5 latnie doświadczenie lub wyższe budowlane i min.3 latnie doświadczenie, uprawnienia budowlane, przynależność do Izby Budowlanej, umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, wiedza z zakresu instalacji elektrycznych, sanitarnych i ciepłowniczych, znajomość przepisów prawa budowlanego, znajomość zagadnień dotyczących działalności spółdzielni mieszkaniowych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2017
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Podobne oferty pracy
Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Oferta dostępna w sali E. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 17 czerwca 2016 roku, na adres:Okręgowy Inspektorat Służby Więziennejul. Kleczkowska 35, 50-211 WrocławW formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Oferta pracy. Wynagrodzenie miesięczne brutto: 4.640 zł w zależności od stażu pracy. Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia złożone w formie papierowej. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów).Nie zwracamy złożonych dokumentów.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 71 32 72 605.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Bubele (podlaskie)
STANOWISKO KSIĘGOWA/ACCOUNTANT DZIAŁ KSIĘGOWA GŁÓWNA (GENERAL LEDGER)PRZETWARZANIE ZAPISÓW KSIĘGOWYCH W KSIĘDZE GŁÓWNEJODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CZYNNOŚCI KOŃCZĄCE OKRES SPRAWOZDAWCZYPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH W POSZCZEGÓLNYCH KRAJACH UZGODNIENIA RACHUNKÓW ( W TYM UZGODNIENIA MIĘDZYFIRMOWE )UZGADNIANIE ZAPISÓW MAGAZYNOWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE, POŻĄDANE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE C1, MIN 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY W KSIĘGOWOŚCI W MIĘDZYNARODOWEJ KORPORACJI, ZNAJOMOŚĆ MIĘDZYNARODOWYCH ZASAD RACHUNKOWOŚCI ORAZ ZNAJOMOŚĆ SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ, GODZINY PRACY OD 8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Staż od pon. do pt. w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Opole (opolskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-12 - Opole (opolskie)
wypełnianie formularzy osób zgłaszających się do Powiatowej Komisji Lekarskiej w Świdnicy w 2016 r. Obsługa miary, wagi i tablicy do badania wzroku, analiza dokumentacji medycznej, weryfikacja danych osobowych osób badanych, wykonywanie innych poleceń Przewodniczącego Powiatowej Komisji Lekarskiej w Świdnicy w czasie kwalifikacji wojskowej w 2016r.
Powiat Świdnicki - 2015-11-25 - Świdnica (dolnośląskie)
wykonywanie drobnych prac remontowo-gospodarczych, czuwanie nad bezpieczeństwem obiektu
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Ksawerów (łódzkie)
Odnoszenie gorącego wyrobu szklanego od hutnika do odprężarki, po wcześniejszym odcięciu kapy szklanej w zatapiarce.
HUTA SZKŁA GOSPODARCZEGO I ARTYSTYCZNEGO "FINEZJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Wolbórz (łódzkie)
magazynierI zmiana 6:00-14:00II zmiana 14:00-22:00
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gawłuszowice (podkarpackie)
jw.
ASPEN Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- kontrola jakości wyrobów gotowych,- współpraca z działem technologicznym,- nadzór nad wyrobem niezgodnym,- znajomość wymagań jakościowych klientów,- rzetelne prowadzenie dokumentacji.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie nadzoru budowlanego, a w szczególności nadzorowanie eksploatacji i remontów prowadzonych w budynkach Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ-ZABORZE - 2016-02-17 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ozorków (łódzkie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem letniego i zimowego utrzymania dróg, udział w prowadzeniu spraw związanych z eksploatacją i utrzymaniem nawierzchni drogi, urządzeń odwadniających oraz zieleni przydrożnej, opracowywanie projektów dokumentów dotyczących zamówień publicznych z zakresu bieżącego utrzymania dróg oraz uczestnictwo w komisjach odbioru robót, współpraca z pracownikami Obwodów Drogowych przy dokonywaniu objazdów dróg i kontroli prowadzonych robót oraz przeglądów obiektów inżynierskich, udział w przygotowaniu propozycji planów robót krótko i średniookresowych przesyłanych do Oddziału, współpraca z właściwymi służbami, w szczególności Policją i Strażą Pożarną, uczestnictwo w prowadzeniu spraw z zakresu likwidacji szkód komunikacyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach: zajęcia pasa drogowego oraz kar za jego zajęcie, przywrócenia do stanu poprzedniego pasa drogowego, a także kar za wybudowanie lub przebudowę zjazdu bez zezwolenia
GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD - 2018-01-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa baru i sali w restauracji
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Zabrze (śląskie)
Szczegółowe informacje na stronie www.toszek.pl lub BIPWykształcenie: wuższe, kierunek: budownictwo, inż. budowlana; staż pracy: 6 m-cy; dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), mile widziana umiejętność kosztorysowania, znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia), ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole; prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, placówek oświatowych, budynku Urzędu Miejskiego, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez: sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń, uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów, rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji, nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawygwarancyjne), nadzór nad terminowym zwrotem zabezpieczeń należytego wykonania umów; sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę, koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie, tworzenie danych wyjściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji oraz ich analiza, sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Urząd Miejski w Toszku - 2016-04-22 - Toszek (śląskie)
ukladanie kostki brukowej, praca w godz.8-16
Protect Building Mikoda Łukasz - 2018-04-23 - Opole (opolskie)
inspektor ds technicznych w administrowanych Współnotach Mieszkaniowych na terenie miasta Inowrocławia
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń - 2018-07-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace fizyczne w zakładzie kamieniarskim
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Bronisin Dworski (łódzkie)
Kierowca C+E /Cysterna Spożywcza Polska-Niemcy-przewóz mleka,serwatki/
MEDES WŁADYSŁAW USŁUGI TRANSPORTOWE - 2017-09-01 - Naprawa (małopolskie)
Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków znajdujących się w zasobach BSM;Współudział w sporządzaniu rzeczowo - finansowego planu przedsięwzięć remontowych na podstawie realizowanych kontroli okresowych obiektów; Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi pracami remontowymi (sporządzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych), uczestnictwo w odbiorach zlecanych robót remontowych;Sporządzanie dokumentacji przetargowej do prowadzonych przez Spółdzielnię postępowań w celu wyłonienia wykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych; Bieżący udział w wizjach lokalnych, współpraca z administracjami i komórkami w biurze zarządu w zakresie objętym zakresem czynności i odpowiedzialności;Prowadzenie korespondencji w sprawach technicznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni oraz Mieszkańcami zasobów BSM.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)
Nadzór nad pracami remontowo-malarskimi.
Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-03 - Lubliniec (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES ZADAŃ:prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, produkcją, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów, sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych,kontrola nad przestrzeganiem warunków weterynaryjnych podmiotów wytwarzających, przechowujących, wprowadzających do obrotu i transportujących żywność pochodzenia zwierzęcego oraz jakością zdrowotną mięsa i produktów mięsnych,nadzór nad gospodarstwami rolnymi produkującymi mleko surowe do skupu i przetwórstwa, monitoring środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w celu wykrycia substancji niedozwolonych u zwierząt lub w żywności, pobierania próbek do badań i celów diagnostycznych, kontrola nad eksportem, importem oraz handlem produktami pochodzenia zwierzęcego, sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzenia kontroli, sprawowanie nadzoru nad prawidłowością realizacji zadań przez urzędowych lekarzy weterynarii, przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności, współpraca w zakresie spraw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. życiorys/CV i list motywacyjny,2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, 4. kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu, 5. kopia prawa jazdy kat. B, 6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,9. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu do godz. 15:00.Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta pracy.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-01-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów, nadzór nad pracami, rozliczanaie faktur;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, Prądzyńskiego 30 A Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smkomunalnik.plPraca w godzinach pn, wt, czw.: 7-15; śr: 7-17; pt: 7-13;40 h pracy w miesiącu;praca na okres próbny (3 miesiące), później na czas określony;sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Komunalnik" - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż produktów przez telefon, informowanie o produktach, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Jabłonowo (mazowieckie)