INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO Dąbrówka oferta pracy ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Wynagrodzenie: 5 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola zdolności realizowanej inwestycji z pozwoleniem budowlanym. Dbanie o dobrą jakośc wykonywania prac.
Data publikacji: 2018-09-20
Lokalizacja: Dąbrówka (pomorskie)
Pracodawca: ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŁAKOWA 1, 84-242 Dąbrówka, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola zdolności realizowanej inwestycji z pozwoleniem budowlanym. Dbanie o dobrą jakośc wykonywania prac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Luzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
5 lat doświadczenia w budownictwie, uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego, znajomośc prawa budowlanego oraz posiadanie wiedzy technicznej z zakresu budowy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ARKA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
ŁAKOWA 1, 84-242 Dąbrówka, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Luzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrówka
Ulica pracodawcy: ŁAKOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 20.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca administracyjno - biurowaI zmiana: 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż gazu LPG,sprzedaż butli gazowych,sprzeda
Przedsiębiorstwo Produkcyno-Handlowo-Usługowe Kornacki Robert Sochaczew - 2016-09-05 - Kąty (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zabrze (śląskie)
- prace ogólnobudowalne/remontowe- dokonywanie napraw
Firma AWIS S.C. Ksieniewicz Adam - 2017-12-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wpisywanie wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów
Agencja Ochrony Osób i Mienia STOP S.C. - 2018-07-18 - Lębork (pomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem posiedzeń: Zarządu (sporządzanie protokołów) oraz Rady Nadzorczej i obrad Walnego Zgromadzenia. Współpraca przy opracowywaniu oraz aktualizacja aktów normatywnych dot. funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych.Odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdań, zestawień wykazów oraz rejestrów z zakresu działalności Spółki.Wykonywanie czynności w zakresie biurowości oraz materialno- technicznym związanym ze świadczeniem pomocy prawnej, w tym przygotowywanie projektów pism sporządzanych przez osoby świadczące pomoc prawną na rzecz Spółki radcy prawnemu.Prowadzenie Rejestru Uchwał Zarządu.
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2017-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
Nadzór i konrola realizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-10-03 - Choroszcz (podlaskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych, sporządzenie sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych i inne
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-01-10 - Oborniki (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa agentów współpracujących ze spółką, obsługa produktów bankowych, praca w systemie informatycznym.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
sprzedawcastaż w godz. 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
transport międzynarodowy, płaca zasadnicza + diety
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO - TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-18 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracownik fizyczny - operowanie koparką/koparko-ładowarką.Miejsce pracy: woj. śląskie.
HYTECH Tomasz Olsza - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca na terenie Tczewa i okolic oraz na terenie Trójmiasta (dojazd w zakresie pracodawcy),-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 692-826-717.
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "D.A.S." Damian Wanczyk - 2018-07-20 - Tczew (pomorskie)
Zarządzanie i koordynowanie codziennej pracy biura, sekretariatu, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych: telefon, ksero, fax.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kałdowo (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie towaru do wywozu na sklepy, załadunek, rozładunek towaru, kontrola towaru pod względem ilościowym, obsługa wózków widłowych.
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
j.w.
BPO POLAND SP. Z O.O. - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
roboty ziemne -wyrównywanie terenu, wykonywanie wykopów, załadunek i przemieszczanie mas ziemnych
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Inodrog Sp.z o.o. - 2018-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych urządzeń elektrycznych i maszyn produkcyjnychMontaż oraz demontaż podzespołów elektrycznych i mechanicznych maszyn produkcyjnychKonserwacja i naprawy maszyn produkcyjnychInstalowanie urządzeń elektrycznych oraz nadzór eksploatacyjny maszyn produkcyjnych i urządzeń elektrycznychKonserwacja i naprawy zespołów automatyki i elektryki zabudowanych w maszynach produkcyjnychUsuwanie skutków awarii maszyn, urządzeń oraz instalacjiZapewnienie ciągłości działania parku maszynowegoUsprawnianie istniejących rozwiązań w celu zwiększenia niezawodności i osiągnięcia lepszych wyników produkcyjnychPracodawca oferuje pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i powierzonych obowiązków, szkolenia i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
DOBROWOLSCY Spółka z o.o. - 2017-12-21 - Wadowice Górne (podkarpackie)
Odbieranie/wysyłanie pociągów oraz sprawdzanie stanu technicznego kontenerów.Praca w godzinach od 6.00-14.00, 14.00-22.00
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Nadzór i odbiory prac remonotowych realizowanych przez Wspólnoty mieszkaniowe, zapewnienie bezpieczeństwa przez odpowiednią obsługę techniczną. CV przesyłać na e-mail: zbigniew.barc (at) zzn.pl , tel. 605 652 682
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w adm. publicznej; 1/4 etatu, w rozbiciu 1/8 etatu na stan. Inspektora ds. bhp i 1/8 et. Inspektora ds. ppoż; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-30 - Knurów (śląskie)
Uprawnienia z zakresu BHP,PPOŻ oraz Ochrony Środowiska, dobra znajomość zagadnień i obowiązujących przepisów dobrze widziane doświadczenie w pracy w zakładzie przemyslowym.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa kasy w pełnym zakresie; windykacja należności i prowadzenie korespondencji w tym zakresie (bieżąca współpraca z radcą prawnym); analiza sald rozrachunkowych; rozliczanie płatności z odbiorcami i dostawcami; sporządzanie pism zewnętrznych, kompensat rozrachunków i not korygujących; naliczanie odsetek z tytułu nietermimowych zapłat; sporządzanie potwierdzeń sald; sporządzanie informacji i analiz związanych z windykacją należności; kontrola opłat związanych z postępowaniem sądowym oraz egzekucyjnymGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja bieżących sparw prowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca na magazynie, rozwożenie towaru
TEX COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa natryskarki
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Łuków (lubelskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)