INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Łódź oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, obliczanie zasiłków chorobowych, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji ZUS, sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.
Data publikacji: 2020-10-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spadkowa 4/6, 91-232 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń, obliczanie zasiłków chorobowych, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji ZUS, sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Księgowość,kadry i płace
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
danePracodawcy_nip: 9471099391
danePracodawcy_regon: 000296555
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Spadkowa 4/6, 91-232 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Spadkowa
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 13.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5da26567a14fa0aedcd212518339a207
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
TOP DESIGN STUDIO GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
CV i skierowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Owińska (wielkopolskie)
Oklejanie stelaży pianką . Praca w godzinach 6.00-14.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
DUTCH TRADE Sp. z o.o. Psarskie - 2016-05-25 - Psarskie (wielkopolskie)
prace ciesielski, zbrojarskie
P.P.H.U. "ZIBEX"-Zbigniew Gajewski - 2017-03-28 - Dzierzgoń (pomorskie)
praca administracyjna, prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-05-24 - Białystok (podlaskie)
- opieka nad sprzętem komputerowym- instalacja i aktualizacja oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL, Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
Sąd Rejonowy w Zabrzu - 2019-12-04 - Zabrze (śląskie)
Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓRNA STANOWISKA".Zatrudnienie od 25 marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony, praca w systemie zadaniowym.
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2019-03-08 - Jaraczewo (wielkopolskie)
przyjmowanie odzieży oraz pranie wodno - chemiczne, fasonowanie gotowego asortymentu po obróbce
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Tczew (pomorskie)
Praca w godzinach 07 15 - 15 15; Przeprowadzanie kontroli w zakładach przetwarzających zywność pochodzenia zwierzęcego; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie bezpieczeństwa żywności; współpraca z Zespołem ds. zdrowia i ochrony zwierząt w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt; przeprowadzanie monitoringów krajowych oraz bieżących w zakresie produktów spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII STARGARD - 2018-09-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Nadzór nad pracą biura, specjalizującego się w paszportyzacji: sieci telekomunikacyjnych - sieci światłowodowych (FTTx), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych oraz zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Nadzór sprawowany ma być nad harmonogramami realizacji zleconych zadań, raportowanie postępu prac i wykonania planów, organizacja bieżącej pracy biura projektowego, wprowadzenie odpowiednich procedur pracy biura.
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
UDZIAŁ W TWORZENIU, WDROŻENIU, UTRZYMANIU I NADZORZE NAD SYSTEMEM ZAPEWNIENIA PROCESÓW ORAZ PRODUKTÓW USŁUG.
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2016-02-18 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Przepowadzanie inwentaryzacji mienia ruchomego i środków trwałych w zmiennych warunkach atmosferycznych (magazyny nieogrzewane). Planowanie, sporządzanie harmonogramów przeprowadzania spisów z natury, rozliczanie oraz sporządzanie wymaganych dokumentów zgodnie z przepisami. Praca przy komputerze
4 Regionalna Baza Logistyczna Wrocław - 2021-03-04 - Chocianów (dolnośląskie)
Obsługa komputera; kompletowanie i przygotowanie dokumentacji powykonawczej - kserowanie, skanowanie, składanie i opis.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Jabłonna (mazowieckie)
Nadzór wszelkich prac remontowych prowadzonych przez spółdzielnię, sporządzanie przedmiarów robót, oraz sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych w sprawach awaryjnych, przygotowywanie korespondencji, odbieranie poczty kierowanej do inspektora i przygotowanie pisemnych odpowiedzi.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2020-04-22 - Kraków (małopolskie)
Prasowanie, brakowanie, pakowanie
PPHU CALIPSO Błaszczyk Marcin - 2017-01-13 - Ozorków (łódzkie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA SPRAW ZWIĄZANYCH Z PLANOWANIEM, I NADZOROWANIEM PRAC KONSERWACYJNYCH, NAPRAWCZYCH, REMONTOWYCH I INWESTYCYJNYCH; NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO WSZYSTKICH OBIEKTÓW PUM WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - BUDOWNICTWO OGÓLNE LUB INNY KIERUNEK TECHNICZNO BUDOWLANY, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PROCESU KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZANIA PRAC BUDOWOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO,DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS WORD, MS EXCEL, NORMA, AUTOCAD LUB POKREWNY, ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PRAWA BUDOWLANEGO, ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, PRZEPISÓW P. POŻ. I BHP, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO; MIEJSCE PRACY-UL. RYBACKA, SZCZECINCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. N- 110 - 5 /19
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2019-04-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca stacjonarna przy komputerze w siedzibie szkoły. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 798 68 68
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2019-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauczyciel wspomagający kształcenie uczniów niepełnosprawnych , wykształcenie pedagogika specjalna
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bł. ks. Alojsa Andrickiego w Rząsinach - 2019-10-16 - Rząsiny (dolnośląskie)
nadzór i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; praca w Grupie Zabezpieczenia w Wojskowym Oddziale Gospodarczym
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-09-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagania pracodawcy:-Wykształcenie min. średnie techniczne (mechanika/automatyka/elektryka),- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,- Umiejętności szybkiej diagnozy problemów na liniach produkcyjnych i sprawnego działania w celuusuwania awarii,- Znajomość budowy i konserwacji maszyn,- Bardzo dobra organizacja pracy,- Umiejętność pracy zespołowej.Firma oferuje: - Umowa o pracę u pracodawcy wyróżnionego certyfikatem Top Employers,- Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole,- Uczestnictwo w realizacji ciekawych i nowatorskich projektów,- Pakiet atrakcyjnych benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe,- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz potrzebne narzędzia pracy.
HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Racibórz (śląskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie szyfrofaksów i faksów jawnych w celu prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów jawnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejwanych, obsługa pocxzty zewnętrznej Placówki Straży Granicznej w celu bieżącego przekazywania korespondencji do adresatów, dokonywanie sprawdzeń w systemach: ZSE, POBYT, PESEL, CAO, CAOiLO, CEPIK, EZ, OPIS, SIS II
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:-sprawozdawczość: -Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespołu 2),-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,-uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.2.Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module opłaty różne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY 5.Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20i koniec każdego miesiąca.6.Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń8.Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
Urząd Gminy Jonkowo - 2019-05-15 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie prostych dań. Obróbka wstępna mięs, warzyw, jaj i nabiału.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
pomoc w organizowaniu i kierowaniu bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizacją pozostałych zadań o charakterze remontowo-konserwacyjnym, planowanie izaopatrzenie Referatu Budownictwa w potrzebne materiały budowlane, sanitarne i elektryczne, przeprowadzanie badań rynku oraz sporządzanie zleceń, planowanie i realizowanie zaopatrzenia na potrzeby Referatu Budownictwa w środkiczystości, materiały biurowe i kwaterunkowe materiały eksploatacyjne, rozliczanie materiałów wykorzystywanych do prac konserwacyjnych, prace o charakterze administracyjno-kadrowym (planowanie urlopów pracownikom Referatu Budownictwa, nadzór nad ewidencją pracy, ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie Książek pracy konserwatora)
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-10-11 - Płock (mazowieckie)
-
BOGDAN WITUCKI - 2017-06-14 - Osówiec (kujawsko-pomorskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-02-27 - Lubliniec (śląskie)
STANOWISKO: PRACOWNIK PRODUKCJI, PRACE PRZY DEKOROWANIU, NADZIEWANIU, PAKOWANIU ORAZ TWORZENIU CIAST I TORTÓW, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, ŚREDNIE, DOKŁADNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, DOŚWIADCZENIE W PRACY SIEDZĄCO-STOJĄCEJ, PRACA NA DWIE ZMIANY, MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA, MIEJSCE PRACY SZCZECIN-KRZEKOWO, WYNAGRODZENIE BRUTTO 16,00 ZŁ/H
Goldmine Work Centre Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)