INSPEKTOR BHP Olsztyn oferta pracy 4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 2 275 PLN
Zakres obowiązków: udział w przeprowadzanych kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w sporządzaniu okresowych analiz stanu bhp, przeprowadzanie instruktaży ogólnych szkolenia wstępnego oraz szkoleń uzupełniających w zakresie BHP, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracyGodziny pracy: pn-czw. 7.00-15.30, pt.; 7-13
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udział w przeprowadzanych kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w sporządzaniu okresowych analiz stanu bhp, przeprowadzanie instruktaży ogólnych szkolenia wstępnego oraz szkoleń uzupełniających w zakresie BHP, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracyGodziny pracy: pn-czw. 7.00-15.30, pt.; 7-13
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 275 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 275 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
Data zakończenia pracy: 24.06.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższ/podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze bhp, obsługa komputera (MS Office), bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-09-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Gliwice (śląskie)
praca biurowa z klientem poprzez ofertowanie oraz dojazd do klienta
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
Sporządzanie umów o pracę oraz świadectw pracy,prowadzenie akt osobowych- komplet dokumentów wymaganych przy zatrudnieniu pracownika- obsługa sekretariatu.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZCZYTNEJ - 2018-06-26 - Szczytna (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala
BYDGOSZCZDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowywanie pizzy i dań kuchni włoskiej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-21:00) (Tel. 609-208-303) lub e-mail: zoso69 (at) op.pl
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Żywiec (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych. Praca wg zleceń
MARCIN KAPICA KADŁUB - 2018-09-04 - Kadłub (opolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Odbiór jakościowy detali produkowanych przez wtryskarkę cyfrowo laserową sterowaną numerycznie
ARS-HANDLOWO-WYTWÓRCZA S.C. Włodzimierz Piotrowski, Anna Piotrowska - 2016-06-01 - Modlnica (małopolskie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)
praca biuriowa, obsługa komputera , praca w godz. 7.30-15.30 , możliwość wyjazdu w teren
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania pepisów i zasad BHP, Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenia dokumentacji z tym związanych, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP
Jednostka Wojskowa Łask nr 1158 - 2017-01-09 - Łask (łódzkie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2300 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
Spawanie elementów
Jacek Mazur P.P.H.U. "AGROREMONT" - 2018-04-05 - Faliszowice (świętokrzyskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
W/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Zakopane (małopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się regulaminem organizacyjnym pracy: zapoznanie z regulaminem pracy; instruktaż stanowiskowy; zapoznanie się z przepisami; zapoznanie się ze sprzętem oraz narzędziami obsługiwanymi na stanowisku- organizowanie stanowiska pracy. Planowanie czynności związanych z wykonywaniem zadań: wykonywanie niezbędnych kalkulacji, kosztorysów robót, rozliczeń robocizny, materiałów, sprzętu i maszyn; sporządzanie wykazu niezbędnych surowców, materiałów i narzędzi, planowanie czasu potrzebnego na poszczególne czynności; gromadzenie i rozmieszczanie na stanowisku pracy materiałów, narzędzi i niezbędnego sprzętu; ocena, jakości i poprawności wykonanej pracy- rozróżnianie rodzajów materiałów stosowanych przy pracach tynkarskich: zapoznanie się z rodzajami stosowanych materiałów; określanie właściwości materiałów do robót tynkarskich w celu ich właściwego zastosowania, transportowania i składowania- wykonywanie prac związanych ze składowaniem i transportowaniem materiałów tynkarskich: poznanie sposobów zabezpieczenia, transportowania oraz składowania poszczególnych materiałów budowlanych; transportowanie (przewiezienie na plac budowy) materiałów metodą ręczną; gromadzenie i rozmieszczenie na stanowisku pracy materiałów, narzędzi i niezbędnego sprzętu- przygotowywanie podłoża pod nałożenie zaprawy tynkarskiej: oczyszczenie podłoża; zamurowywanie różnego rodzaju otworów w ścianach i stropach (np. pozostałe po założeniu instalacji elektrycznej); mocowanie listew lub wykonywanie z zaprawy pasów, które wyznaczają powierzchnię i krawędzie tynku (grubość i kąty); umocowanie na ścianach i stropach sztucznych podłoży pod tynk z siatek metalowych lub mat trzcinowych; zbijanie warstw starych tynków- przygotowanie zapraw tynkarskich sposobem ręcznym i mechanicznym: dozowanie składników do wykonania zaprawy tynkarskiej metodą objętościową, wagową lub objętościowo-wagową; określanie konsystencji i urabialności świeżej zaprawy tynkarskiej
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Piękne Kąty (lubuskie)
Wyjazdy serwisowe do klientów firmy w kraju i za granicą, utrzymywanie stałych kontaktów z odbiorcami firmy, rozliczanie się z wyników wykonywanej pracy.
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Działalność inspekcyjno - kontrolna, w tym przeprowadzenie kontroli oraz inspekcji budów budynków użytkowych i sporządzanie protokołów, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w postępowaniu administracyjnym
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-01-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
ogólny nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Sądzie Rejonowym w Tarnowskich Górach, prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu bhp, prowadzenie spraw bhp i spraw ochrony przeciwpożarowej, planowanie i realizacja zadań związanych z zadaniami obrony cywilnej. Wiecej informacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie więźby dachowej. Praca na terenie Niemiec, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie. Wyjazd na dłuższe delegacje. Wynagrodzenie podstawa minimalna + prowizje od wykonanych robót. Praca od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Pierwsza umowa na okres próbny (ok 1 miesiąc) później umowa na czas nieokreślony
SOLAR EKO TRADE Spółka z o.o. - 2017-05-18 - Zabrzeg (śląskie)
j.w
Zarząd PKiN Sp. z o. o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; mile widziana umiejętność obsługi maszyn sprzątających; zakres obowiązków: wykonywanie czynności z zakresu utrzymania czystości hali magazynowej przy użyciu maszyn sprzątających oraz ręcznie; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Pyskowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
montaż wyposażeń ferm drobiarskich, praca z elektronarzędziami
„FIRMA JELENIEWSKI” - JAROSŁAW JELENIEWSKI - 2018-04-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)