INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO - EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO - EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie dowodów rozchodowych i przychodowych produktów materiałów pędnych i smarów, księgowanie wraz z protokołami przyjęcia do magazynu oddziału.Sprawdzanie zgodności stanu produktów mps pobranych przez użytkowników pojazdów i urządzeń NOSG z dokumentami wystawionymi przez magazynierów i kontrahentów.Opisywanie i księgowanie faktur na zakupione produkty mps oraz sprzęt mps, określanie pozycji budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech i przekazywanie do komórki finansowej; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie budżetu z komórką finansową; wystawianie not księgowych, faktur VAT, not korygujących.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu oraz ewidencji darowizn produktów mps.Prowadzenie ewidencji faktur w książce kontowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków.Sporządzanie zestawień dokumentów na: nieodpłatne przychody i rozchody oraz wydanie pozostałych środków trwałych do użytkowania.Przygotowywanie ewidencji magazynu do sporządzenia sprawozdań oraz dokonywanie wyceny i rozliczeń inwentaryzacji, księgowanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych.Opracowywanie danych do sprawozdań rocznych, analiz i zestawień, kwartalnych informacji o stanie i zużyciu paliw silnikowych.

Data publikacji: 2020-09-14

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie dowodów rozchodowych i przychodowych produktów materiałów pędnych i smarów, księgowanie wraz z protokołami przyjęcia do magazynu oddziału.Sprawdzanie zgodności stanu produktów mps pobranych przez użytkowników pojazdów i urządzeń NOSG z dokumentami wystawionymi przez magazynierów i kontrahentów.Opisywanie i księgowanie faktur na zakupione produkty mps oraz sprzęt mps, określanie pozycji budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech i przekazywanie do komórki finansowej; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie budżetu z komórką finansową; wystawianie not księgowych, faktur VAT, not korygujących.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu oraz ewidencji darowizn produktów mps.Prowadzenie ewidencji faktur w książce kontowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków.Sporządzanie zestawień dokumentów na: nieodpłatne przychody i rozchody oraz wydanie pozostałych środków trwałych do użytkowania.Przygotowywanie ewidencji magazynu do sporządzenia sprawozdań oraz dokonywanie wyceny i rozliczeń inwentaryzacji, księgowanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych.Opracowywanie danych do sprawozdań rocznych, analiz i zestawień, kwartalnych informacji o stanie i zużyciu paliw silnikowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO - EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów Działu I i II Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/38706,inspektor-ds-gospodarki-transportowej-Zespolu-Rozliczeniowo-Ewidencyjnego-Sekcji.htmlInspektor ds. gospodarki transportowej Zespołu Rozliczeniowo - Ewidencyjnego Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i ZaopatrzeniaKomendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektor ds. gospodarki transportowej Zespołu Rozliczeniowo - Ewidencyjnego Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: ChełmAdres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACY:Praca administracyjno biurowa, pow. 4 godzin przy obsłudze komputera, samodzielna. Reprezentowanie urzędu w bieżących kontaktach z kontrahentami w zakresie wystawianych faktur. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe znajdują się na I piętrze, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃ:Sporządzanie dowodów rozchodowych i przychodowych produktów materiałów pędnych i smarów, księgowanie wraz z protokołami przyjęcia do magazynu oddziału.Sprawdzanie zgodności stanu produktów mps pobranych przez użytkowników pojazdów i urządzeń NOSG z dokumentami wystawionymi przez magazynierów i kontrahentów.Opisywanie i księgowanie faktur na zakupione produkty mps oraz sprzęt mps, określanie pozycji budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech i przekazywanie do komórki finansowej; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie budżetu z komórką finansową; wystawianie not księgowych, faktur VAT, not korygujących.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu oraz ewidencji darowizn produktów mps.Prowadzenie ewidencji faktur w książce kontowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków.Sporządzanie zestawień dokumentów na: nieodpłatne przychody i rozchody oraz wydanie pozostałych środków trwałych do użytkowania.Przygotowywanie ewidencji magazynu do sporządzenia sprawozdań oraz dokonywanie wyceny i rozliczeń inwentaryzacji, księgowanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych.Opracowywanie danych do sprawozdań rocznych, analiz i zestawień, kwartalnych informacji o stanie i zużyciu paliw silnikowych.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie średnie.Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w pracy administracyjno - biurowej.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości.Znajomość przepisów Działu I i II Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego Straży Granicznej w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej.Umiejętność interpretacji przepisów prawnych, znajomość obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych i księgowych.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE:Wykształcenie wyższe ekonomiczne.Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CV.List motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 22 września 2020 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,- zł + dodatek stażowy. Planowana data zatrudnienia: ok. 20.10.2020 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6

Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

danePracodawcy_nip: 5631565688

danePracodawcy_regon: 110120561

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV.List motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2020

Data dodania oferty pracy: 14.09.2020

Oferta pracy ważna do: 22.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e04f5d2ea9bb6cdd51924723507405d

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - od 2 250 PLN

Montaż instalacji: centralnego ogrzewania, elektrycznych, wodnokanalizacyjnych, gazowych
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Świętochłowice (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 600 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Mościska (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA/EKSPEDIENT - od 1 850 PLN

sprzedaż i obsługa klienta,
Sklepy Wielobranżowe Żurek Marian - 2016-09-02 - Radzionków (śląskie)

DEKARZ - od 3 500 PLN

krycie dachów papą, obróbki blacharskie
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bochotnica (lubelskie)

INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 500 PLN

- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - styczeń 2019 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Katowice (śląskie)

BRUKARZ - od 2 500 PLN

Wymagane doświadczenie.
Brukarstwo TRACT Jerzy Wyrobek - 2016-05-10 - Racibórz (śląskie)

FRYZJER ( PO WER V) - 1 017,4 PLN

staż - mycie włosów klientów, wykonywanie masażu głowy i stosowanie środków pielęgnacyjnych, doradzanie w wyborze odpowiedniej fryzury, uczesania a także pielęgnacji, strzyżenie i modelowanie włosów, koloryzacja włosów, rozjaśnianie, balejaż, dekoloryzacja, tworzenie fryzur okolicznościowych, przeprowadzanie zabiegów regeneracyjnych, doradzanie klientom w doborze najlepszych środków pielęgnacyjnych, koloryzacja brwi henną, dbałość o czystość w miejscu pracy, wykonywanie innych poleceń przełożonego, Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. NADZORU NAD INFRASTRUKTURĄ CMENTARZA K/M - 4 200 - 4 500 PLN

- dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów infrastruktury technicznej cmentarza, w szczególności: a) obiektów kubaturowych, b) zewnętrznej i wewnętrznej instalacji i urządzeń wod-kan, co, cw, ctc) instalacji i urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, elektroenergetycznych, kremacyjnych, nawierzchni dróg i placów- sporządzanie planów napraw i remontów; sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wykonywanymi naprawami i remontami, prowadzenie stosownej dokumentacji- klompletowanie i archiwizowanie dokumentacji technicznej; Udział w odbiorach technicznych- prowadzenie spraw dotyczących eksploatacji kwater grzebalnych, ochrony oraz najmu- obsługa klienta w zakresie uprawnień do grobów, pochowań/dochowań, przekształceń i likwidacji grobów, organizacji pogrzebów, kopania i murowania grobów, wykonywania prac kamieniarskich, zagospodarowania otoczenia grobów, ekshumacji i kremacji na cmentarzu- nadzór nad służbą ochrony i najemcami.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2020-07-23 - Warszawa (mazowieckie)

BRUKARZ - 1 017,4 PLN

Brukarz
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Przecław (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 0708) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-02-28 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR (NR REF. 59/DOM5/20) K/M - od 4 500 PLN

- prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych- ścisła współpraca z administratorami i inspektorami- przyjmowanie zgłoszeń lokatorskich w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych- uczestnictwo w komisjach- obsługa programu SZTON w ramach zastępstwa- przekazywanie i odbieranie korespondencji oraz pozostałych dokumentów z WZL, Urzędu Miasta i innych jednostek terenowych ZGN Mokotów
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-03 - Warszawa (mazowieckie)

WOŹNA W PRZEDSZKOLU - od 1 125 PLN

Prace porządkowe na terenie przedszkola, wydawanie posiłków, pomoc nauczycielowi przedszkola w pracy opiekuńczo-wychowawczej.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Krzak (lubelskie)

INSPEKTOR DS. PODATKÓW, OPŁAT ORAZ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT - od 2 100 PLN

a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

Zamiatanie, sprzątanie, dopychanie wózków itp.
Aspen Sp. zo.o. - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)

BRUKARZ - ROBOTNIK DROGOWY - od 15 PLN

- Układanie kostki brukowej. Układanie obrzeży i krawężników. Rozplanowywanie podsypki pod kostkę brukową. Wykonywanie niwelacji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice ul. Ligocka 103 + w/g wskazań zleceniodawcy woj. śląskie.- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. zawodowe brukarskie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętność czytania dokumentacji, posługiwania się niwelatorem lub innymi urządzeniami do niwelacji terenu, pracy samodzielnej, obliczania pola powierzchni kostki. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 501-067-871) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice).
NOVUM INVEST SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-18 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

prace biurowe, redagowanie pism, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MONITORINGU - 997,4 PLN

obsługa monitoringu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Zawada (łódzkie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

Sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbanie o porządek, obsługa klienta.
Firma Handlowo-Usługowa BUDOPROL Chojnacki Stefan - 2016-07-14 - Nowe Miszewo (mazowieckie)

INSPEKTOR PPOŻ - od 1 350 PLN

- przeprowadzanie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej- opracowywanie i aktualizacja dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym zgodnie z przyjętymi procedurami wydawanie dokumentów- ewidencjonowanie i użytkowanie systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaruWynagrodzenie: 1350 zł. + skutki wysługi lat
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-12 - Białystok (podlaskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 000 PLN

montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Okleśna (małopolskie)

INSPEKTORA OCHRONY DANYCH W SĄDZIE REJONOWYM W RYBNIKU NR O.KDR. 110 8/20 - od 1 300 PLN

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl zakładka oferty pracy. Podania należy składać w terminie do dnia 28.08.2020 r. w Sądzie Rejonowym w Rybniku, Plac Kopernika 2. Dodatkowych informacji dotyczących ogłoszonego konkursu można uzyskać telefonicznie - tel. 32 4393104.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2020-08-12 - Rybnik (śląskie)

REFERENT(NR 1772) - 2 350 - 2 500 PLN

Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników Straży Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkoleń pracowniczych; wykonywanie czynności związanych z obsługą archiwum zakładowego Straży Miejskiej; wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; wymuszona pozycja ciała; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia: umowa o pracę, praca na jedną zmianę (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wysługę lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Straży Miejskiej w Bydgoszczy.
Straż Miejska w Bydgoszczy - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - do 5 600 PLN

Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie budownictwa; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w budownictwie; posiadanie uprawnień budowlanych; znajomość przepisów prawa budowlanego; zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów okresowych w zakresie ogólnobudowlanym, organizowanie i nadzór nad kontrolami i przeglądami technicznymi obiektów budowlanych, umiejętność kosztorysowania, analiza kosztów i ofert wykonawcy, przygotowywanie-dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz odbiorze końcowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2018-11-29 - Gliwice (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 850 PLN

Utrzymywanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym (magazynowym)
"ASPEN" Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ZOBOWIĄZAŃ - od 4 750 PLN

Kontakt z portugalskimidostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. KONTROLI I NADZORU SWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2 919,44 - 4 099,96 PLN

- nadzorowanie i kontrolowanie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej standardu świadczonychusług, jakości działalności, realizacji zadań własnych i zleconych oraz poziomu kwalifikacji kadr;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej zadańzleconych z zakresu administracji rządowej dotyczących prowadzenia postępowań w sprawach świadczeńz funduszu alimentacyjnego oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej, urzędymiast i gmin, Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, zadań zleconych z zakresu administracji rządowejdotyczących udzielanych świadczeń rodzinnych;- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie wymierzania kar pieniężnych zaniezrealizowanie zaleceń pokontrolnych;- rozpatrywanie skarg na usługi świadczone przez określone jednostki pomocy społecznej;- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy.Inne dokumenty i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do 08.01.2016 r.Miejsce składania dokumentówDolnośląski Urząd WojewódzkiBiuro Organizacyjno - Administracyjnepl. Powstańców Warszawy 150-153 Wrocławlub składać w pok. 0200 z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/KN/01/12/2015.Oferta dostępna w sali E.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2015-12-29 - Wrocław (dolnośląskie)