INSPEKTOR (NR REF. 59/DOM5/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR (NR REF. 59/DOM5/20) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych- ścisła współpraca z administratorami i inspektorami- przyjmowanie zgłoszeń lokatorskich w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych- uczestnictwo w komisjach- obsługa programu SZTON w ramach zastępstwa- przekazywanie i odbieranie korespondencji oraz pozostałych dokumentów z WZL, Urzędu Miasta i innych jednostek terenowych ZGN Mokotów
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych- ścisła współpraca z administratorami i inspektorami- przyjmowanie zgłoszeń lokatorskich w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych- uczestnictwo w komisjach- obsługa programu SZTON w ramach zastępstwa- przekazywanie i odbieranie korespondencji oraz pozostałych dokumentów z WZL, Urzędu Miasta i innych jednostek terenowych ZGN Mokotów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR (NR REF. 59/DOM5/20) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;- wykształcenie średnie; - znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawa o własności lokali, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o ochronie danych osobowych- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird;- staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem. Wymagania dodatkowe:- uczciwość- sumienność- odpowiedzialność- pracowitość- mile widziane prawo jazdy kat.BObowiązki: - prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych- ścisła współpraca z administratorami i inspektorami- przyjmowanie zgłoszeń lokatorskich w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych- uczestnictwo w komisjach- obsługa programu SZTON w ramach zastępstwa- przekazywanie i odbieranie korespondencji oraz pozostałych dokumentów z WZL, Urzędu Miasta i innych jednostek terenowych ZGN MokotówOsoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 03.07.2020r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Inspektor (nr ref. 59/DOM5/20). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 17.07.2020 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8efd0a2ed4d15ab5383c527a8c01b590
Podobne oferty pracy
.
TOP FARMS AGRO SPÓŁKA Z.O.O. - 2018-05-18 - Czachorowo (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Mikołów (śląskie)
Nadzorowanie robót kontrukcyjno-budowlanych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Zgierz (łódzkie)
Opieka nad dziećmi w wieku od 20 tygodnia do 3 roku życia, praca opiekuńczo-wychowawczo-edukacyjna w żłobku "BAJKOWO" w Czaplinku.
Perspektywa Anna Proniuk - 2019-03-12 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI RECEPTURAMI ,DBANIE O NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ I SMAK PRZYGOTOWYWANYCH POSIŁKÓW,PORCJOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW, DBANIE O GOSPODARKĘ MAGAZYNOWĄ.
FIRMA WIN - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
* Stały kontakt z klientem, zarówno bezpośredni, telefoniczny jak i mailowy,* Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami,* Przygotowywanie oferty sprzedażowej,* Realizację wyznaczonych celów handlowych,* Aktywna sprzedaż produktów.
Huta Szkła Artystycznego "SABINA" Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Rymanów (podkarpackie)
Praca przy produkcji betonowych przeciwwag do sprzetu AGDpraca jednozmianowa, 40 godz. tygodniowo, umowa na 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Stanowice (dolnośląskie)
-przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,-określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,-prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,-współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,-kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,-nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,-prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,-opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: min. średnie mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe. min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych; zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami prawa pracy, rozliczanie PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-09-24 - Gliwice (śląskie)
Przyjęcie towaru; rozwożenie jedzenia do klienta; wymagane prawo jazdy kat. B, wysokość wynagrodzenia: 1800 zł NETTO
GA STAR S.C. Pleszew - 2016-06-23 - Kępno (wielkopolskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Resko (zachodniopomorskie)
Współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno – ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych;Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców;Opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia;Sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych;Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót sanitarnych;
42.BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, monitoring warunków technicznych budynku, archiwizacjia papierowa i elektroniczna dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Koroszczyn (lubelskie)
Kompletowanie towaru; przyjmowanie i załadunek towaru na środki transportu.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Błonie (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie przyłączy i instalacji elektrycznych tymczasowych, umożliwiających realizację prac budowlanych, przygotowywanie do odbioru i uruchomienia instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Monitorowanie realizacji umów w szczególności w zakresie terminu realizacji. Opracowanie i przekazywanie sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych do m. in. Urzędu Zamówień Publicznych. Współpraca i tworzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Zbywanie, wydzierżawianie lub wynajem majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi procedurami. Organizowanie i kontrolowanie prac osób odbywających karę ograniczenia wolności oraz wykonujących pracę społecznie użyteczną. Rozliczanie umów/mediów z użytkownikami lokali wynajmowanych przez Centrum. Prowadzenie staży i praktyk. etc.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Kraków (małopolskie)
Rozwijanie sprzedaży na terenie woj. podlaskiego, budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie wyników sprzedaży.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2020-03-05 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Planowanie, umawianie, nadzorowanie i przygotowanie do wizyt klientów w serwisie, nadzór nad dokumentacją, monitoring, obsługa kasy,
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w kuchni (samodzielne stanowisko - kucharz zmianowy)
ANNA ALFAR DWA ŚWIATY - 2016-09-28 - Tąpkowice (śląskie)
wydawanie, wyładunek, załadunek towaru (mięso)
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Sporządzanie listy płac, prowadzenie depozytów, dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych.
Zakład Karny w Medyce - 2016-05-19 - Medyka (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: rozpatrywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz wniosków dotyczących zgłoszenia rozbiórki; wydawanie zaświadczeń; rozpatrywanie wniosków o niezbędności wejścia inwestora na sąsiednią posesję w celu wykonania robót budowlanych; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części; przygotowanie wniosków do PINB o dokonanie kontroli budowy, wstrzymanie robót lub podjęcie czynności likwidującej samowolę budowlaną; rozpatrywanie wniosków dotyczących uchylania lub wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, w przypadku istotnego odstąpienia od pozwolenia na budowę, zaniechania lub przerwania budowy albo nie spełnienia warunków pozwolenia na budowę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany pozwolenia na budowę w sytuacji istotnego odstępstwa od pozwolenia na budowę przed rozpoczęciem robót w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków dotyczących przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz nabywcy nieruchomości; przyjmowanie zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zgłoszeniem; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia lokalizacji obiektów na 120 dni i po upływie tego terminu, w przypadku ich nie usunięcia, prowadzenie procedury rozbiórki. Warunki pracy: stanowisko pracy w pokoju trzyosobowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wyjazdy w teren do kontroli lokalizacji sezonowych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola jakości i zgodności towarów z założonymi normami, kontrola prawidłowości procesów związanych z utrzymaniem systemu HACCP, współudział w tworzeniu dokumentacji jakościowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowej. Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi. Ustalanie uprawnień pracowniczych oraz ich dokumentowanie. Współpraca z komórką płacową w zakresie naliczania płac pracowników. Prowadzenie nadzoru na dyscyliną czasu pracy. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji. Prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji dla pracowników.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "SASANKA" - 2017-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa wózka unoszącego do 30cm tzw piesków, obsługa załadunków/rozładunków pojazdów
PARTNERS TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-29 - Łowicz (łódzkie)
- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Termin składania dokumentów: 11.07.2017r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.6.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-06-27 - Tczew (pomorskie)
Podstawowe czynności kuchenne. Praca w Krakowie (ul. Surzyckiego)
ResCater s.c. Anna Dobosz, Michał Dobosz - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa iprez okolicznościowych oraz ogródków
kontakt przez OHP - 2019-04-11 - Racibórz (śląskie)
prae związane z RODO
Publiczna Szkoła Podstawowa w Krukowie - 2018-08-08 - Krukowo (mazowieckie)