INSPEKTOR DS. PODATKÓW I ZUS Słupsk oferta pracy Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PODATKÓW I ZUS
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym- prowadzenie KPiR, ew. ryczałt, ew. WAT, ZUS i płac. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 15.00
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kowalska 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w biurze rachunkowym- prowadzenie KPiR, ew. ryczałt, ew. WAT, ZUS i płac. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.00- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PODATKÓW I ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie technik rachunkowości, technik ekonomista, min. 2 lata pracy w księgowości, znajomość programów księgowych, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, organizacja pracy własnej, obsługa programów SKP- Super Księga Podatkowa, PŁATNIK
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości Pomorza Środkowego w Słupsku
danePracodawcy_nip: 8390007875
danePracodawcy_regon: 000447652
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kowalska 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.00- 14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Kowalska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 04.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ddf3f331114857e3834e72a167fe052b
Podobne oferty pracy
jw
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE - 2018-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykładanie i odpowiednia ekspozycja towaru.Pracodawca poszukuje 1 osoby do sklepu w Sedziejowicach i 1 osoby do sklepu w Widawie
"TOM-KOR" Spółka Jawna R.R. Korczowic - 2017-05-09 - Widawa (łódzkie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień w tym zakresie, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie,- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rozpraw administracyjnych jeżeli wymaga tego specyfika zagadnienia.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,2.prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,3.współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie realizowanych zadań (m.in. Urzędem Skarbowym, Urzędem Miasta),4.prowadzenie ewidencji i dokumentacji kont pozabilansowych 998,999,980.5.prowadzenie ewidencji wypłat w zakresie Miejskiego programu wsparcia mieszkańców w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6.wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji zakupów.7.wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego (ewidencja księgowa, sprawozdawczość finansowa).
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towarów,przechowywanie i składowanie towaru, posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, rozlokowywanie towarów,
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Czeladź (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska; udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących ochrony środowiska; doradztwo w zakresie stosowania przepisów ochrony środowiska; sporządzanie sprawozdań; sprawowanie kontroli nad właściwym postępowaniem z odpadami.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-06-03 - Łomża (podlaskie)
Obsługa maszyny zmywającej, praca na kuchni hotelowej.
kontakt przez OHP - 2018-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowo-gospodarcze.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Opatówek (wielkopolskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania na budynkach i w lokalach- wykonywanie kosztorysów inwestorskich- dokonywanie odbiorów robót oraz rozliczeń finansowych- uczestnictwo w komisjach i przeglądach dotyczących spraw elektrycznych; ocena techniczna zasobów niemieszkalnych; wykonywanie decyzji PINB-u- wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali- przygotowywanie porozumień remontowych- załatwianie podań, odwołań, interwencji dotyczących zagadnień związanych z lokalami użytkowymi (w tym garażami)
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Inwestor" w Lubinie - 2016-09-12 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, rozwój aplikacji, projektowanie i praca nad rozwojem i konserwacją modułów oprogramowania, tworzenie dokumentacji oprogramowania, testowanie, współpraca we wdrażaniu aplikacji, współpraca z klientami Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresówpodlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych, ewidencjonowanie składek,rozliczenia z płatnikami składek.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie zamówień, sortowanie, metkowanie, pakowanie.
WORK SERVICE S.A - 2018-02-07 - Gądki (wielkopolskie)
obsługa sekretarska, samodzielna analiza akt sprawy pod kątem prawnym, przygotowywanie projektów aktów notarialnych
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Białystok (podlaskie)
Robotnik gospodarczy/Sortowacz odpadów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg zawodu
BRINKMANN MANUFAKTUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przyjmowanie i wydawanie pieczywa i wyrobów piekarniczych. Praca w godzinach od 22.00 - 4.00
Sławomir Goś P.P.H. Gadżet Bis - 2018-06-27 - Mordy (mazowieckie)
* Oferta konkursowa *Szczegółowy zakres obowiązków znajdą Państwo w poniższym linku:http://www.godow.bip.net.pl/?a=18938
Gmina Godów - 2019-04-12 - Godów (śląskie)
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Znajomość prawa pracy, umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej obsługi finansowo-księgowej dla jednostek powiatu płockiego obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, w szczególności:1. Sprawdzanie dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalnym i rachunkowych,2. Prowadzenie dokumentacji majątku jednostek,3. Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania w zakresie klasyfikacji wydatków i kosztów zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych, terminowe regulowanie zobowiązań,5. Sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym,6. Klasyfikowanie dochodów i wydatków budżetowych,7. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników,8. Sporządzanie bilansu,9. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2019-10-09 - Płock (mazowieckie)
bieżące wsparcie użytkowników,realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony danych osobowych
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim - 2016-05-17 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
- montaż instalacji wentylacji- montaż instalacji wod-kanGodzina zakończenia pracy: 17:00Delegacje- pracoadwca pokrywa dojazd i zakwaterowanie. Firma montażowa, prace są wykonywane we Wrocławiu jak i na Śląsku.Delegacje związane z miejscem wykonywania aktualnej budowy.Kontakt z pracoadwcą: 537-102-666 lub i.krupnik (at) pm-group.com.pl
P&M Group Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
Nadzór nad bieżącą konserwacja budynków, przygotowanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych, odbiór.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2020-02-10 - Kraków (małopolskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2020-10-29 - Knurów (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-10-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale przygotowania i rozliczeń produkcji. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, kosztorysów, przedmiar robót.
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Lublin (lubelskie)