INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wałcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1.prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,2.prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,3.współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie realizowanych zadań (m.in. Urzędem Skarbowym, Urzędem Miasta),4.prowadzenie ewidencji i dokumentacji kont pozabilansowych 998,999,980.5.prowadzenie ewidencji wypłat w zakresie Miejskiego programu wsparcia mieszkańców w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6.wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji zakupów.7.wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego (ewidencja księgowa, sprawozdawczość finansowa).
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,2.prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,3.współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie realizowanych zadań (m.in. Urzędem Skarbowym, Urzędem Miasta),4.prowadzenie ewidencji i dokumentacji kont pozabilansowych 998,999,980.5.prowadzenie ewidencji wypłat w zakresie Miejskiego programu wsparcia mieszkańców w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6.wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji zakupów.7.wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego (ewidencja księgowa, sprawozdawczość finansowa).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE1.obywatelstwo polskie,2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.nieposzlakowana opinia,5.wykształcenie wyższe ekonomiczne,6.staż pracy trzy lata, 7.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.WYMAGANIA DODATKOWE:1.wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku finanse, rachunkowość, ekonomia,2.znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeks postępowania administracyjnego,3.znajomość ustaw o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie egzekucji świadczeń nienależnie pobranych,4.preferowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z egzekucją administracyjną, 5.biegła znajomość obsługi komputera edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, programu finansowo-księgowego OPTIMA,6.odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie, odporność na stres, dokładność, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, komunikatywność, łatwość przekazywania informacji, zdolności organizacyjne, umiejętność współdziałania z ludźmi, dyspozycyjność,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7651478108
danePracodawcy_regon: 004610698
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,2.życiorys (CV) własnoręcznie podpisane,3.kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania pod ogłoszeniem),4.oświadczenia (własnoręcznie podpisane):- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii,- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- o nieposzlakowanej opinii,- o stanie zdrowia.druki oświadczeń do pobrania pod ogłoszeniem. 5.kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,6.kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,7.ewentualne referencje,8.kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność*,9.oświadczenie o ochronie danych osobowych (do pobrania pod ogłoszeniem).*Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (tj. z 2019r. poz.1282).Na stronie bip.mops.walcz w zakładce "Oferty pracy" umieszczone są pod ogłoszeniem o naborze niezbędne oświadczenia oraz kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( druki do pobrania).Termin i miejsce składania dokumentów:1.Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020r. r. (decyduje data wpływu do MOPS Wałcz) na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz. 2.Pod adresem Ośrodka na kopercie należy dopisać: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. księgowości3.Oferty, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu po terminie nie będą rozpatrywane.Inne informacje1.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o dalszych czynnościach związanych z rekrutacją.2.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP MOPS Wałcz 3.Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać po nr tel. 67 2580065 w.110.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: wałecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3217
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 41
Profil działalności pracodawcy: POMOC SPOŁECZNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ca5a8195308cac60161a16591d5cc08
Podobne oferty pracy
samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa maszyn do produkcji włóknin
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zgierz (łódzkie)
budowa sieci komputerowych; instalacja komputerów; konfiguracja ruterów; archiwizacja danych (urządzenia NAS)
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Gorlice (małopolskie)
inspektor ochrony danych-zgodnie ze stanowiskiem
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2020-01-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem - tradycyjna kuchnia polska
SERWIS SMAKU S.C. - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)
ładunek i rozładunek materiałów budowlanych, wykonywanie prostych prac rozbiórkowych i budowlanych.
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Wierzbówek (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,33515
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-06 - Rybnik (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kórnik (wielkopolskie)
Obsługa finansowo-księgowa szkół i placówek oświatowych - szczegóły w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2020-04-14 - Łęczna (lubelskie)
praca na budowach na terenie Sosnowca i okolic
"VAR-MONT" Sławomir Mularczyk - 2017-12-05 - Sosnowiec (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji odbiorowej kontroli jakości dla wykonywanych prac w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień w zakresie kontroli jakości związanej z realizowanymi remontami, modernizacjami i budową aparatury chemicznej.
SPEC-REM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-06 - Płock (mazowieckie)
Prace ciesielskie
Firma Usługowo Handlowa Budmex Jerzy Bielaszka - 2017-07-17 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
ochrona fizyczna obiektów, wykonywanie obchodów, ewidencja osób i pojazdów
Biuro Ochrony RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Miękinia (dolnośląskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,- sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio - 2019-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
W/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2020-08-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Układanie oraz montowanie zbrojenia w deskowaniach i formach, kontrolowanie jakości wykonywanych czynności zbrojarskich, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa. Pracodawca zapewnia dojazd na miejsce budowy.
PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Oświęcim (małopolskie)
- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.18.2017 z dnia 21.08.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-08-21 - Tczew (pomorskie)
parzenie kawy, obsługa klienta
PRACOWNIA KAWY MAREK UHLENBERG - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy produkcji ciastkarskiej
EU-PRACA SP. Z O.O. - 2019-06-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci, oraz inne czynności wynikających z rozkładu zajęć.
"FUNDACJA DR OTiS" - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)
jw
ROMAX R.P.Abramczyk sp. j - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków kuchni cateringowej
"GREK RTC" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-13 - Zgierz (łódzkie)
nadzorowanie produkcji,kontrolowanie pracy zespolu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Sultan Kebap" - 2016-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
organizacja zajęć wv Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym wynikających z podstawą programową z uwzględnieniem z indywidualnych potrzeb dziecka; podejmowanie współpracy z Rodzicami; prowadzenie obowiązującej dokumentacji
Edu-Consulting Agnieszka Merchel-Pieczkowska - 2016-03-16 - Spręcowo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór w zakresie konserwacji i eksploatacji sieci i węzłów cieplnych.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów,przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego,ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków: chorobowych, macierzyńskich i pogrzebowych,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rozwożenie pieczywa na terenie powiatu starachowickiego i okolicznych gmin. Praca rozpoczyna się od godziny 2.00 w nocy.
PIEKARNIA Marek Jóźwik - 2020-07-10 - Mirzec Stary (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; obsługa komputera (pakiet MS office); dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: utrzymanie technicznej sprawności budynku szpitala i jego infrastruktury, nadzór nad utrzymaniem pełnej sprawności aparatury medycznej wraz z obsługą portalu NFZ; gospodarka materiałowa i odpadowa, współudział w przygotowaniach i nadzorowaniu inwestycji remontowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-08-19 - Pilchowice (śląskie)