INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wałcz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: 1.prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,2.prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,3.współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie realizowanych zadań (m.in. Urzędem Skarbowym, Urzędem Miasta),4.prowadzenie ewidencji i dokumentacji kont pozabilansowych 998,999,980.5.prowadzenie ewidencji wypłat w zakresie Miejskiego programu wsparcia mieszkańców w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6.wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji zakupów.7.wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego (ewidencja księgowa, sprawozdawczość finansowa).

Data publikacji: 2020-08-07

Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie nienależnie pobranych świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,2.prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,3.współpraca z odpowiednimi instytucjami w zakresie realizowanych zadań (m.in. Urzędem Skarbowym, Urzędem Miasta),4.prowadzenie ewidencji i dokumentacji kont pozabilansowych 998,999,980.5.prowadzenie ewidencji wypłat w zakresie Miejskiego programu wsparcia mieszkańców w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi,6.wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji zakupów.7.wykonywanie innych prac zleconych przez Głównego Księgowego (ewidencja księgowa, sprawozdawczość finansowa).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE1.obywatelstwo polskie,2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4.nieposzlakowana opinia,5.wykształcenie wyższe ekonomiczne,6.staż pracy trzy lata, 7.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.WYMAGANIA DODATKOWE:1.wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku finanse, rachunkowość, ekonomia,2.znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeks postępowania administracyjnego,3.znajomość ustaw o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie egzekucji świadczeń nienależnie pobranych,4.preferowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z egzekucją administracyjną, 5.biegła znajomość obsługi komputera edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, programu finansowo-księgowego OPTIMA,6.odpowiedzialność, kreatywność, zaangażowanie, odporność na stres, dokładność, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, komunikatywność, łatwość przekazywania informacji, zdolności organizacyjne, umiejętność współdziałania z ludźmi, dyspozycyjność,

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 7651478108

danePracodawcy_regon: 004610698

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,2.życiorys (CV) własnoręcznie podpisane,3.kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania pod ogłoszeniem),4.oświadczenia (własnoręcznie podpisane):- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii,- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- o nieposzlakowanej opinii,- o stanie zdrowia.druki oświadczeń do pobrania pod ogłoszeniem. 5.kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,6.kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,7.ewentualne referencje,8.kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność*,9.oświadczenie o ochronie danych osobowych (do pobrania pod ogłoszeniem).*Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (tj. z 2019r. poz.1282).Na stronie bip.mops.walcz w zakładce "Oferty pracy" umieszczone są pod ogłoszeniem o naborze niezbędne oświadczenia oraz kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( druki do pobrania).Termin i miejsce składania dokumentów:1.Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020r. r. (decyduje data wpływu do MOPS Wałcz) na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz. 2.Pod adresem Ośrodka na kopercie należy dopisać: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. księgowości3.Oferty, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu po terminie nie będą rozpatrywane.Inne informacje1.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o dalszych czynnościach związanych z rekrutacją.2.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP MOPS Wałcz 3.Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać po nr tel. 67 2580065 w.110.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: wałecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 3217

Gmina pracodawcy: Wałcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Wałcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 41

Profil działalności pracodawcy: POMOC SPOŁECZNA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 07.08.2020

Oferta pracy ważna do: 31.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ca5a8195308cac60161a16591d5cc08

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA , SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 100 PLN

samodzilene zaawansowane badanie rynku, analiza rynku obsługa transakcji , skuteczne pozyskiwanie odbiorców i dostwców
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2017-02-21 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR - od 13 PLN

Obsługa maszyn do produkcji włóknin
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Zgierz (łódzkie)

INFORMATYK - od 2 250 PLN

budowa sieci komputerowych; instalacja komputerów; konfiguracja ruterów; archiwizacja danych (urządzenia NAS)
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Gorlice (małopolskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (NR 0007) - od 2 800 PLN

inspektor ochrony danych-zgodnie ze stanowiskiem
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2020-01-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 22,92 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem - tradycyjna kuchnia polska
SERWIS SMAKU S.C. - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

ładunek i rozładunek materiałów budowlanych, wykonywanie prostych prac rozbiórkowych i budowlanych.
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Wierzbówek (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,33515
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-06 - Rybnik (śląskie)

OGRODNIK - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kórnik (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY - od 3 500 PLN

Obsługa finansowo-księgowa szkół i placówek oświatowych - szczegóły w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2020-04-14 - Łęczna (lubelskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 2 000 PLN

praca na budowach na terenie Sosnowca i okolic
"VAR-MONT" Sławomir Mularczyk - 2017-12-05 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 300 - 3 800 PLN

Sporządzanie dokumentacji odbiorowej kontroli jakości dla wykonywanych prac w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień w zakresie kontroli jakości związanej z realizowanymi remontami, modernizacjami i budową aparatury chemicznej.
SPEC-REM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-06 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 750 PLN

ochrona fizyczna obiektów, wykonywanie obchodów, ewidencja osób i pojazdów
Biuro Ochrony RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Miękinia (dolnośląskie)

INSPEKTOR (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH) W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 370 PLN

- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego,- sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA - od 2 550 PLN

współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio - 2019-01-18 - Poznań (wielkopolskie)

ZBROJARZ - od 20 PLN

Układanie oraz montowanie zbrojenia w deskowaniach i formach, kontrolowanie jakości wykonywanych czynności zbrojarskich, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa. Pracodawca zapewnia dojazd na miejsce budowy.
PROGALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Oświęcim (małopolskie)

INSPEKTOR - 2 000 - 2 200 PLN

- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.18.2017 z dnia 21.08.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-08-21 - Tczew (pomorskie)

BARISTA (8319) - od 2 080 PLN

parzenie kawy, obsługa klienta
PRACOWNIA KAWY MAREK UHLENBERG - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SEO - od 2 600 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci, oraz inne czynności wynikających z rozkładu zajęć.
"FUNDACJA DR OTiS" - 2018-01-24 - Łomża (podlaskie)

KUCHARZ - od 2 632 PLN

przygotowywanie posiłków kuchni cateringowej
"GREK RTC" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-13 - Zgierz (łódzkie)

KIEROWNIK DO SPRAW PRODUKCJI KEBABU - od 2 000 PLN

nadzorowanie produkcji,kontrolowanie pracy zespolu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Sultan Kebap" - 2016-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - 2 000 - 2 300 PLN

organizacja zajęć wv Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym wynikających z podstawą programową z uwzględnieniem z indywidualnych potrzeb dziecka; podejmowanie współpracy z Rodzicami; prowadzenie obowiązującej dokumentacji
Edu-Consulting Agnieszka Merchel-Pieczkowska - 2016-03-16 - Spręcowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. SIECI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH - od 3 750 PLN

Nadzór w zakresie konserwacji i eksploatacji sieci i węzłów cieplnych.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W TORUNIU(NR 1765) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów,przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego,ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków: chorobowych, macierzyńskich i pogrzebowych,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej w Toruniu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 3 000 PLN

Rozwożenie pieczywa na terenie powiatu starachowickiego i okolicznych gmin. Praca rozpoczyna się od godziny 2.00 w nocy.
PIEKARNIA Marek Jóźwik - 2020-07-10 - Mirzec Stary (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - do 2 800 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; obsługa komputera (pakiet MS office); dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: utrzymanie technicznej sprawności budynku szpitala i jego infrastruktury, nadzór nad utrzymaniem pełnej sprawności aparatury medycznej wraz z obsługą portalu NFZ; gospodarka materiałowa i odpadowa, współudział w przygotowaniach i nadzorowaniu inwestycji remontowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-08-19 - Pilchowice (śląskie)


Wybierz powiat