INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa finansowo-księgowa szkół i placówek oświatowych - szczegóły w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Data publikacji: 2020-04-14
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa finansowo-księgowa szkół i placówek oświatowych - szczegóły w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I SPRAWOZDAWCZOŚCI JEDNOSTEK OŚWIATY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości
Wymagany zawody dla kandydatów: Specjalista do spraw rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania wymienione w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
danePracodawcy_nip: 7132398078
danePracodawcy_regon: 431029168
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymienione w ogłoszeniu o naborze http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : do 24.04.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: łęczyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0610
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0956388
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2020
Data dodania oferty pracy: 14.04.2020
Oferta pracy ważna do: 24.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bad4279c5dff8d00085d8c8f5fef7b1f
Podobne oferty pracy
prace biurowe, pisanie pism, wprowadzanie danych do e-obiegu, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Mława (mazowieckie)
Nadzór i kontrola realizacji robót wodociągowo - kanalizacyjnych na terenie miasta Gdańska.Pracodawca oferuje:- możliwość rozwoju zawodowego;- pracę na umowę o pracę w firmie stabilnej, o ugruntowanej pozycji na rynku;- pakiet socjalny (m. in. karty Multisport);- pakiet medyczny dla osób zatrudnionych na czas nieokreślony;- dofinansowanie kosztów dojazdu do pracy transportem publicznym.
Saur Neptun Gdańsk S.A. - 2020-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wspieranie Inspektora Nadzoru w sprawach związanych z przygotowywaniem projektów, odpowiednich na pisma wykonawcy robót, opracowaniem Raportów Konsultanta, rozliczeniem robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót, realizacją umowy pomiędzy Konsultantem a Zamawiającym.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa, konserwacja i serwis układów zasilania budynku; Obsługa i konserwacja systemu SAP (Sygnalizacja Alarmu Pożaru); Obsługa i konserwacja systemu DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy); Konserwacja i serwis sytemu BMS (System Zarządzania Budynkiem).- Godziny pracy: 8:00-16:00 w razie potrzeby w godzinach popołudniowych. Praca również w soboty, niedziele inne święta zgodnie z odbywającymi się wydarzeniami.
NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH - 2020-03-24 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe.
TECHNOMA WALDEMAR MACHNA - 2016-03-09 - Katowice (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa im. 16 Pulku Ułanów Wielkopolskich w Grupie - 2020-08-12 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
SPORT PLESZEW SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Pleszew (wielkopolskie)
- Pomoc w adaptacji dziecka, pomoc w czynnościach fizjologicznych dziecka, kontakt z rodzicami, prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z planem merytorycznym, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, wspomaganie i stymulowanie rozwoju dziecka, dbanie o bezpieczeństwo dzieci podczas zajęć, prowadzenie dokumentacji dot. opieki nad dzieckiem. - Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie zawodowe lub kurs opiekunki dziecięcej. Książeczka sanepidowska. Kontakt wstępnie telefoniczny (500-482-290) w godzinach: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów.
GLOBALION Robert Karwowski - 2018-04-20 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA STRONY WWW, KONSERWACJA SPRZETU KOMPUTEROWEGO, WYKONYWANIE FOTOGRAFII CYFROWEJ OBIEKTÓW BIBLIOTECZNYCH, DIGITALIZACJA ZBIORÓW MUZEUM, DROBNE PRACE NAPRAWCZE, PRACE PORZĄDKOWE PRZY EKSPONATACH, POMOC PRZY INWENTARYZACJI I ORGANIZACJI WYDARZEŃ W MUZEUM
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
skierowanie PUP
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Orle (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową i materiałową, w tym czynności związane z przeglądami technicznymi sprzętu, prowadzenie gospodarki magazynowej, prowadzenie obsługi mieszkaniowej strażaków, prowadzenie spraw socjalno-bytowych strażaków
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gd. - 2018-10-17 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kontrola stanu BHP szkolenia i instruktaże dokumentacja
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Praca na stanowisku cieśla.
ANYŻ Anna Makurat - 2018-03-27 - Choczewo (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych: ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt i chorób odzwierzęcych podlegających obowiązkowi zwalczania, z przestrzeganiem wymagań weterynaryjnych przy utrzymywaniu zwierząt gospodarskich oraz dzikich utrzymywanych jako zwierzęta gospodarskie, z podmiotami nadzorowanymi, z przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony zwierząt, z przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania, w zakresie wymogów wzajemnej zgodności. Monitorowanie chorób odzwierzęcych i czynników chorobotwórczych podlegających obowiązkowi monitorowania.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu - 2019-10-03 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej. Praca w Delikatesach Centrum Dobra na stanowisku mięsnym.
FHC-2 Sp. z o.o. Krosno - 2018-02-21 - Limanowa (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń na terenie galerii Olimpia oraz na zewnątrz obiektu. Rozmowy po uprzednim kontakcie telefonicznym
IMPEL Cleaning Sp. z o.o. Wrocław - 2018-02-22 - Bełchatów (łódzkie)
pomoc przy montażu instalacji wodno-kanalizacyjnych
GRAFBUD S.C. M. MATUSIAK, J. KOBUSZEWSKA - 2018-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
serwisowanie urządzeń grzewczych, chłodniczych i klimatyzacyjnych
BUD-LEP Lepiarczyk s.j. - 2016-08-05 - Świętochłowice (śląskie)
KONTROLOWANIE PRZESTRZEGANIA OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW I REGULACJI PRAWNYCH W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA NA PODLEGŁYM OBSZARZE. PROWADZENIE SZKOLEŃ, INSTRUKTAŻY, SPRAWOZDAŃ. DODATKOWO INSPEKTOR BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTCE.
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
zakładanie ogrodów, pielęgnacja ogrodów
Ogród Max Kaczmarek Maciej - 2016-12-13 - Kiełczewo (wielkopolskie)
prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym: wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów, uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej, uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych, rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej, wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego, współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów, załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami, uczestnictwo w seminariach i szkoleniach, analizowanie przeglądów technicznych budynków, współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych, przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej, opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji, współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej, bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów, przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej, przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych, rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa pojazdów samochodowych
Lukas Servis Łukasz Kwiędacz - 2017-11-13 - Bytom (śląskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTU WIELKOPOWIERZCHNIOWEGO;WYMAGANIA:KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIMIEJSCE PRACY UL. POŁUDNIOWAKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL: 661991465;
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań:1) obsługa organizacyjno-biurowa posiedzeń i narad kierownictwa Urzędu oraz wyznaczonych komisji rady miasta, zapewnienia należytej obsługi technicznej i merytorycznej w tym zakresie,2) organizacja i protokołowanie przyjęć interesantów,3) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta Ustka i publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej,4) prowadzenie spraw dot. skarg i wniosków oraz petycji wpływających do Urzędu Miasta Ustka,5) pomoc w przygotowywaniu i kompletowaniu materiałów pod obrady sesji,6) przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,7) sprawowanie zastępstwa w przypadku nieobecności w pracy inspektora Biura Rady Miasta,na stanowisku kadr i w sekretariacie,8) prowadzenie dokumentacji spraw pracowniczych i kierowanie ich wg właściwości oraz do odpowiednich stanowisk pracy,9) ewidencja wydatków prowadzonych przez Wydział,10) nadzorowanie w zakresie wykonania budżetu w prowadzonym zakresie, sporządzanie zaangażowań wydatków,11) przygotowywanie pism związanych z pracą wydziału oraz z udziału we wskazanych naradach i spotkaniach,12) prace na stanowisku kadr we wskazanym zakresie,13) współorganizowanie spotkań okolicznościowych w Urzędzie,14) współpraca w prowadzeniu spraw bhp i ppoż.,15) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego od 2800 zł brutto do 3100 zł brutto oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2019-01-04 - Ustka (pomorskie)
przyjmowanie i wydanie samochodów, mycie samochodów, sprzątanie odkurzaczem, pranie tapicerki, utrzymanie czystości w miejscu pracy, znajomość budowy samochodu.Praca w godz. 8-20, wg grafiku
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- nadzorowanie oraz organizacja pracy zespołu finansowo-księgowego,- nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, - weryfikacja poprawności zapisów księgowych,- opracowywanie sprawozdań finansowych oraz ich analiza,- przygotowywanie deklaracji,- kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań,- realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT),- realizacji zadań związanych z rozliczeniem projektów ze środków unijnych,- ścisła współpraca z Głównym Księgowym.
Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy - 2019-07-02 - Tychy (śląskie)
sprzątanie na terenie galerii handlowej Zielone Arkady
"WISAG POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; okres próbny 3 m-ce, możliwość przedłużenia umowy; godz. pracy 7.25-15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)