INSPEKTOR WETERYNARYJNY Grójec oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych: ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt i chorób odzwierzęcych podlegających obowiązkowi zwalczania, z przestrzeganiem wymagań weterynaryjnych przy utrzymywaniu zwierząt gospodarskich oraz dzikich utrzymywanych jako zwierzęta gospodarskie, z podmiotami nadzorowanymi, z przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony zwierząt, z przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania, w zakresie wymogów wzajemnej zgodności. Monitorowanie chorób odzwierzęcych i czynników chorobotwórczych podlegających obowiązkowi monitorowania.
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MOGIELNICKA 67, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych: ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt i chorób odzwierzęcych podlegających obowiązkowi zwalczania, z przestrzeganiem wymagań weterynaryjnych przy utrzymywaniu zwierząt gospodarskich oraz dzikich utrzymywanych jako zwierzęta gospodarskie, z podmiotami nadzorowanymi, z przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony zwierząt, z przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania, w zakresie wymogów wzajemnej zgodności. Monitorowanie chorób odzwierzęcych i czynników chorobotwórczych podlegających obowiązkowi monitorowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR WETERYNARYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grójec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor sanitarny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Uprawnienie 1] : wykształcenie wyższe weterynaryjne bądź inne wyższe z zakresu spraw należących do własciwości Inspekcji Weterynaryjnej[Uprawnienie 2] : w przypadku wykształcenia wyższego weterynaryjnego wymagane jest prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
MOGIELNICKA 67, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: MOGIELNICKA
Numer budynku pracodawcy: 67
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor sanitarny
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e22127f1209123d838fd1597736d5d41
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
FIRMA HANDLOWA "FAMILY-ICE" GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2017-02-22 - Kobylnica (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów bankowych i niebankowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, sprzedaż ubezpieczeń
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. - 2017-10-03 - Bełchatów (łódzkie)
Znajmość lokali uzytkowychObsługa wspólnot mieszkaniowychSporządzanie dok. podatktu od nieruchomościRozliczanie kosztów dostawy ciepłaProtokołowanie posiedzień zarządu(Praca w godzinach pon 7-17; wt-czw 7-15; pt 7-13)
Spółdzielnia Mieszkaniowa "LOKUM" - 2018-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
weryfikacja kosztorysów (program Zuzia) oraz ich sporządzanie, opracowywanie sprawozdań, analiz, prognoz. Przygotowywanie dokumentacji, opracowywanie zbiorchych planów remontów.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS" - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
Projektant konstrukcji budowlanych
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2017-11-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa wtryskarki
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
PRACE POMOCNICZE PRZY OBRÓBCE METALU POLEGAJĄCE NA PRACACH FIZYCZNYCH ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA, PRACA W HAŁASIE, WYMAGANIA: ZDOLNOŚĆ FIZYCZNA, DOBRY STAN ZDROWIA, PRACA POD PRESJĄ CZASU, DOŚWIADCZENIE PRZY PRACACH Z METALEM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO DLA MOŻLIWOŚCI KOMUNIKACJI Z INNYMI PRACOWNIKAMI, PRACA NA TRZY ZMIANY 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 13,70 ZŁ/H, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL LUB PRZESŁANIE CV+LISTU MOTYWACYJNEGO POCZTĄ
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace w dużym zapyleniu, częste nadgodziny, praca ciężka
IKO KOMPANIA DROBIARSKA Zakład Drobiarski w Augustowie - 2018-08-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
Brak danych
Twój Kominiarz - 2017-04-24 - Kościerzyna (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie z maturą; biegła obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy; zakres obowiązków: zapoznanie się z biurowością w sprawach sądowych; protokołowanie; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż produktów, paliw, obsługa klienta, przygotowywanie produktów fast food na stacji paliw
AMIC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-29 - Cieszyn (śląskie)
Zamawianie towarów, materiałów, planowanie i uzupełnianie stanów magazynowych, przygotowywanie i obsługa zamówień.
PREVAC Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Rogów (śląskie)
Praca na st. inspektora ochrony przeciwpożarowej w KPW. Praca w zakresie dot. ochrony przeciwpożarowej budynków i obiektów wojskowych. Zanajomość zasad i technik ochrony przeciwpożarowej, umiejętność używania sprzętu i szkolenie innych pracowników w tym zakresie. Opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego.
Komenda Portu Wojennego - 2019-08-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
marketing związany z działalnością statutową zakładu, rozwijanie oferty medycznych usług komercyjnych, realizowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej, planowanie i realizacja prac związanych z wdrożeniem oraz utrzymaniem systemu zarządzania jakością, pozyskiwanie środków dodacyjnych z UE i innych źródeł, praca w godz. 7:00-14:35
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu - 2019-05-31 - Opole (opolskie)
praca w terenie, obsługa komputera
KOMPLEX Usługi BHP i P.Poż.Jacek Serocki - 2017-09-13 - Sztum (pomorskie)
Posadzkarz
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Do obowiązków pracownika należy w szczególności: prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących, rozdział korespondencji, przyjmowanie, wydawanie, wysyłanie i odbieranie oraz dostarczanie korespondencji, prowadzenie rejestrów związanych z działalnością Szkoły.Pożądane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Godz. pracy 7.15-15.15.Szczegóły na stronie http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy/75089,Oferty-pracy.html Na kwotę wynagrodzenia brutto składa się wynagrodzenie zasadnicze - 2100 zł, premia 504 zł oraz dodatek za wysługę lat, tj. od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, zależny od stażu pracy. Wynagrodzenie netto wyniesie, w zależności od stażu pracy, od 1954 zł do 2173 zł.
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-06-17 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER, bieżąca obsługa administracyjna projektu pod wzglegem przepływu dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, hormonogramów płatności i rozliczeń, realizacja działań informacyjnych i promocyjnych, przygotowywanie i prowadzenie postepowania ogfertowego, nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych Okregowemu Inspektorowi SW.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Gdańsku - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
proste prace przy rozbieraniu mięsa
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad robotami elektrycznymi realizowanymi w Spółdzielni, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych i modernizacyjnych instalacji elektrycznej, opiniowanie wniosków lokatorów w sprawie zmian warunków zasilania w energię elektryczną, przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót elektrycznych. Umowa na rok; godziny pracy pn. 8-16, wt.-pt. 7-15
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-07-08 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji wyposażenia zakładu(kartoteka ilościowa), prenumerata prasy, publikacji,biuletynów oraz innych wydawnictw, prowadzenie dziennika-rejestru korespondencji przychodzącej Działu oraz faktur Działu, sprawdzanie, opisywanie i podpisywanie faktur pod względem formalno-rachunkowym oraz opracowywanie ich w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,przygotowywanie dokumentów do przetargów na zakup materiałów biurowych, środków czystości oraz posiłków profilaktycznych,prowadzenie magazynku materiałów biurowych, zakup i prowadzenie pełnej ewidencji druków ścisłego zarachowania, prowadzenie spraw związanych a usługami telekomunikacyjnymi dla zakładu, nadzór nad sprzętem biurowym zakładu,w szczególnych przypadkach zastępstwo w obsłudze sekretariatu .
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2016-09-21 - Łódź (łódzkie)
Prace interwencyjne Zakres: prace związane z produkcją pieczywa
PIEKARNIA "JUTRZENKA" EDWARD, KRZYSZTOF I MACIEJ MAROSZEK - 2017-08-23 - Piaseczno (mazowieckie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2016-12-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
•obsługa stanowiska recepcji w budynku portierni Grupy OPEC,•obsługa klientów w zakresie detalicznej sprzedaży węgla i innych towarów,•prowadzenie spraw administracyjno - biurowych, •przygotowywanie deklaracji dla podatku akcyzowego od wyrobów węglowych,•nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniową w podległym zakresie, sporządzanie odpowiednich umów i nadzór nad ich realizacją, •wystawianie i przekazywanie klientom kopii świadectw jakości dla wyrobów węglowych, •obsługa kasy fiskalnej i terminala płatności elektronicznej,•obsługa wewnętrznych systemów informatycznych: wprowadzanie faktur, korespondencja wewnętrzna (AXAPTA i KOM-BOK).
OPEC - BIO Sp. zo.o. - 2018-11-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- kontrola jakości,- praca przy maszynach,- praca przy komputerze.Umowa o pracę tymczasową.Praca na trzy zmiany.Przewidywany okres zatrudnienia : 18 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wylatowo (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,
Bank Spółdzielczy Iława - 2017-06-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczo - przemysłowym. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Maszorek Arkadiusz Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe - 2016-07-22 - Brzeźnica (małopolskie)