INSPEKTOR BHP Słupsk oferta pracy WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR BHP
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: kontrola warunków pracy w zakresie BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; okres próbny 3 m-ce, możliwość przedłużenia umowy; godz. pracy 7.25-15.00
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; okres próbny 3 m-ce, możliwość przedłużenia umowy; godz. pracy 7.25-15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BHP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Hubalczyków
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą urzędu, - zapoznanie się z zasobami informacyjnymi statystyki publicznej oraz formami i zasadami ich udostępniania, - pomoc przy obsłudze informacyjnej klientów Urzędu, w tym wyszukiwanie danych statystycznych, tworzenie zestawień tabelarycznych, - redagowanie pism, - pomoc przy opracowywaniu publikacji statystycznych, w tym tworzenie tablic i opisów analitycznych, - monitoring prasy
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)
ROZNOSZENIE KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Realizacja sprzedaży usług według założonego budżetu prowadzenie stałych oraz nowych klientów, działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów zagranicznych głównie z Indii, prezentacje oferty produktu oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych transakcji.
PANNU TRAING SP.Z00 - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
-poszukiwanie dla skazanych miejsc pracy poza terenem zakładu karnego, organizowanie dokonywanie rozpoznania miejsc zatrudnienia osoadzonych, prowadzenie dokumentacji w zakresie zatrudnienia skazanych, współpraca z funkcjonariuszami i pracownikami zakąłdu w procesie zatrudnienia, sprawdzanie pod wzgledem merytorycznym oraz formalnym list płac przekazanych przez kontrahentów zewnetrznych oraz nadzór nad ich terminowym przekazywaniem, zabezpieczenie uprawnień pracowniczych wynikających z kodeksu pracy i kodeksu karnego wykonawczego, sporządzanie sprawozdań, analiz i statystyk, zgłoszenie do ubezpieczeniń społecznych osób wykonujących odpłatnie pracę na podstawie skierowania do pracy w czasie odbywnaia kary pozbawienia wolności, sprawdzanie wniosków kierowanych do Funduszu Aktywizacji Zawodwej Skazanych
Zakład Karny w Braniewie - 2018-01-09 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Wymagania:1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe lub średnie,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe z zakresu organizowania i prowadzenia imprez rekreacyjno-sportowych, b) znajomość zagadnień z zakresu sportu, rekreacji ruchowej,c) prawo jazdy kategorii B,d) bardzo dobra znajomość komputera,d) dyspozycyjność,e) umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej.Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 60%2) praca w terenie 40%3) pełny wymiar czasu pracy.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. organizacja, realizacja i nadzór nad przebiegiem imprez rekreacyjno-sportowych,2. współdziałanie ze stowarzyszeniami i klubami w zakresie organizacji imprez rekreacyjno- sportowych organizowanych lub współorganizowanych przez OSiR,3. prowadzenie grafiku rezerwacji wykorzystania krytej pływalni,4. koordynacja wykorzystania krytej pływalni przez grupy zorganizowane i osoby indywidualne,5. realizacja usług reklamowych na krytej pływalni w ramach sporządzonych umów,6. kontrola ewidencji wejść na krytą pływalnię oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. prowadzenie stron internetowych Ośrodka oraz Facebooka.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-06-01 - Racibórz (śląskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Tczew (pomorskie)
obsługa klienta i baru, dbałość o stanowisko pracy
kontakt przez OHP - 2017-01-25 - Pyskowice (śląskie)
kompleksowe opracowywanie projektów graficznych, projektowanie grafik na potrzeby serwisów społecznościowych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej, przygotowywanie projektów do druku, utrzymywanie kontaktów z drukarnią, budowanie komunikacji wizualnej, archiwizacja projektów
Urząd Miasta Żyrardowa - 2016-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
kierowanie pojazdami specjalistycznymi (śmieciarki, HDS), obsługa zabudowy śmieciarki
SUEZ ZACHÓD Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku, należeć będzie:1.udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, dokumentacji rejestrowej, 2.dokumentacji przetargowej, korespondencji oraz prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnychobsługa kancelaryjna Rady Nadzorczej3.prowadzenie Archiwum Szpitala w zakresie dokumentów niemedycznychsporządzanie zestawień i analiz
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Kościerzyna (pomorskie)
Prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu w Oddziale Zewnętrznym w Złotowie
ZAKŁAD KARNY - 2018-06-01 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa suszarni i autoklawu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego w Wierzchucinie - 2016-06-03 - Wierzchucin (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobudowlane
Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Czerwonka - 2017-05-19 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie dokumentacji BiHP,- Organizacja i prowadzenie szkoleń,- Kontrola BiHP w firmachKontakt: telefon 609-706-431; e-mail: piotr (at) biuropiomar.pl
BIURO OBSŁUGI FIRM PIO-MAR S.C. PIOTR BUCIOR I MAREK MRÓZ - 2016-08-18 - Tczew (pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-bieżące przyjmowanie raportów dziennych stanów żywionych oraz prowadzenie kart ewidencji w rozbiciu na normy wyżywienia funkcjonariuszy Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców celem zapewnienia ich wyżywienia. Bieżące prowadzenie ewidencji stanów żywionych osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnego i odpłatnego wyżywienia oraz dokonywanie adnotacji w poleceniach wyjazdu służbowego w tym zakresie,-bieżące sporządzanie asygnat kuchennych oraz dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych w oparciu o program komputerowy celem wydania towaru z magazynu do punktu żywienia, a także zabezpieczenia logistycznego w zakresie wyżywienia,bieżące rozliczanie osób korzystających z odpłatnego wyżywienia poprzez wystawianie faktur VAT, sporządzanie informacji do prawidłowego obciążenia za korzystanie z odpłatnego wyżywienia na podstawie zawartych umów z podmiotami z zewnątrz,-bieżące sporządzanie, wydawanie i rozliczanie kartek żywnościowych dla konsumentów,-dekadowe, miesięczne i roczne wyliczanie racji żywnościowych w rozbiciu na normy wyżywienia celem ustalenia faktycznej stawki wyżywienia i prawidłowego rozliczenia,-bieżące kontrolowanie i uzupełnianie depozytu np. dla nieetatowego pododdziału obwodowego celem logistycznego zabezpieczenia realizacji zadań,-kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-10-25 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
malowanie proszkowe detali; wykonywanie podstawowych prac ślusarskich
DYNAXO Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Popowo (wielkopolskie)
Kalkulacja i wycena wykonania elementów stalowych. Prowadzenie poczty e-mail. Koordynacja pracy. Zamówienie materiałów. Wykonywanie rysunków technicznych.
KRAKMET Fabryka Maszyn i Wyrobów Metalowych Edward Krakowski - 2017-06-21 - Legnica (dolnośląskie)
Rozładunke, załadunek, sortowanie paczek
Otto Work Force Polska Sp. z o. o. - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
- wypiek pieczywa
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie surowców do produkcji, obróbka ciast.
P.P.H. "MARCINEK" s.c. Kijewski Marcin, Kijewski Franciszek Tadeusz - 2016-10-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
ewidencjonowanie i księgowanie dokumentów w systemie księgowym, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, sporządzanie raportów, zestawień, okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2017-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:- ustawa o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych,- pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno – SpożywczychZapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli- weryfikacja dokumentacji- pobieranie i ocena próbek do kontroli
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdańsku z/s w Gdyni - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
Mieszanie surowców w celu uzayskania nastawu kosmetycznego
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-09-25 - Zelów (łódzkie)
przygotowanie materiałów szkoleniowych, -testów wiedzy, -przeprowadzenie szkolenia -opieka nad grupą.
Innowacyjne Centrum Rozwoju - 2017-11-22 - Kościerzyna (pomorskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta z Federacji Rosyjskiej i Ukrainy
Kancelaria Adwokacko-Radcowska Kacprzak Kowalak Sp. partnerska - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
Dofinansowanie na utworzenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych PFRON z m. ElblągSpecjalista ds. obsługi klienta. Obsługa biura. Praca jednozmianowa od 08:00 do 15:00 lub od 09:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1.Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2.Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a)uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b)uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c)sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d)sprawdzanie i opisywanie rachunków,e)opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f)współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g)współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a)udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b)ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c)proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d)przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e)udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f)sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g)współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h)pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i)sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j)sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k)udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l)dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4.Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni. Godziny pracy: 7.00- 15.00.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)