INSPEKTOR Mława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, pisanie pism, wprowadzanie danych do e-obiegu, obsługa interesantów
Data publikacji: 2017-08-14
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace biurowe, pisanie pism, wprowadzanie danych do e-obiegu, obsługa interesantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2017
Data dodania oferty pracy: 11.08.2017
Oferta pracy ważna do: 17.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami, kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Malankowo (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu OBEN, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie sprawozdawczości, opracowywanie okresowych planów pracy, archiwizowanie dokumentacji służbowej
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Skórzewo (wielkopolskie)
Zakres zadań:1) realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów,2) rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, realizujących obowiązek szkolny,3) opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w budżecie w ciągu roku budżetowego, 4) współpraca z organizacjami pozarządowymi,5) rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym,6) udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów,7) przekazywanie informacji i materiałów otrzymanych od organu nadzoru pedagogicznego i innych instytucji do prowadzonych jednostek oświaty,8) realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie informacji oświatowej, z ustawy Karta Nauczyciela oraz wynikających z przepisów oświaty,9) przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą wydziału. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka na niskim parterze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2016 r. w Urzędzie Miasta Ustka wynosił co najmniej 6%. Wynagrodzenie 2500-3500 zł brutto.
Urząd Miasta Ustka - 2016-11-30 - Ustka (pomorskie)
praca fryzjera
Salon Fryzjerski "AGA" Agnieszka Margas - 2017-03-20 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wulkanizacja wyrobów, pobieranie materiałów do wulkanizacji, wykańczanie ręczne. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6-14, 14-22. Wysokość wynagrodzenia od 14,50 zł za godzinę.
PZPG PIASTÓW DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Piastów (mazowieckie)
zgodny ze st.
"W Starym Młynie" Bogusława Niewiadomska - 2016-06-08 - Niesułowice (dolnośląskie)
Sprzedawcaoferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa posiadających II profil pomocy, wykształcenie w kierunku handlowym, obsługa kasy fiskalnej, chęci do pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
-Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych-Bieżąca oraz ostateczna kontrola jakości gotowych wyrobów-Wspólpraca z działem technologicznym- Nadzór nad wyrobem niezgodnym-Znajomość wymogów jakościowych klientów-Prowadzenie rzetelenj dokumentacji.Godziny pracy od 06.00-14.00. 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
NADZÓR NAD POKOJÓWKAMI I RESTAURACJĄ, ZAMÓWIENIA NA CAŁY HOTEL, WPROWADZANIE FAKTUR DO SYSTEMU KSIĘGOWEGO, INWENTARYZACJE, KONTROLE NAD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI, SZKOLENIE PERSONELU RESTAURACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY 8 H/DZIENNIE
HOTEL G.E. SZCZECIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
doręczanie korespondencji, doręczanie przekazów pieniężnych, sprzedaż produktów Poczty Polskiej
POCZTA POLSKA - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw płacowych pracowników, rozliczeń z ZUS, sporządzanie przelewów bankowych, księgowanie dokumentacji
Dom Pomocy Społecznej Międzyrzecz - 2015-12-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
Czynności pomocnicze przy kompletacji zamówień.
GRUPA IK Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Zakroczym (mazowieckie)
SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
- realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie służby BHP w zakładach w Iławieoraz w filii w Morlinach;- prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimiregulacjami prawnymi;- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, regulaminóworaz instrukcji z zakresu BHP;- przeprowadzanie kontroli warunków BHP orazprzestrzegania przepisów, zasad bezpieczeństwa ihigieny pracy;- organizacja i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP(szkolenia wstępne i okresowe);- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. Oddz. w Iławie - 2015-11-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
rozładunek, załadunek towarów oraz transport wewnątrz magazynu, kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów, kompletacja wysyłek zgodnie z specyfikacją zamówień
'SUZO HAPP' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Koninko (wielkopolskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych
Urząd Miejski w Przemyślu - 2016-12-22 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa dostaw i wysyłek magazynowych, rozładunek dostarczonych towarów, kontrola zapasów magazynowych, sporządzanie dokumentacji magazynowej
P.P.H.U GRAFF S.C. Jacek Antoniewicz, Mirosław Dolecki - 2018-01-17 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonywcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycjizgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiającym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiązującym harmonogramem budowy, przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym, rozliczanie robót pod względem finansowym, udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi, sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami w danej branży, archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-02-03 - Zamość (lubelskie)
projektowanie nadwozi, poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, technologicznych, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, tworzenie rysunków wykonawczych, opracowywanie dokumentacji do homologacji, opracowywanie i realizowanie wszystkich etapów prac konstrukcyjnych dla nowych oraz powielanych projektów, tworzenie i aktualizacja dokumentacji ofertowej i wykonawczej, opracowywanie kalkulacji cenowych
kontakt przez OHP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe o profilu elektrycznym; uprawnienia SEP; umiejętność czytania schematów elektrycznych; praca przy montażu złącz kablowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Gliwice (śląskie)
Pozyskanie dla firmy kurierskiej nowych klientów, którzy za pośrednictwem portalu będą nadawać paczki
Magnat Net Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie potraw i napojów dla pacjentów szpitala.
ASPEN RES Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Kraków (małopolskie)