INSPEKTOR DS. BHP Iława oferta pracy Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. Oddz. w Iławie

Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: - realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie służby BHP w zakładach w Iławieoraz w filii w Morlinach;- prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimiregulacjami prawnymi;- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, regulaminóworaz instrukcji z zakresu BHP;- przeprowadzanie kontroli warunków BHP orazprzestrzegania przepisów, zasad bezpieczeństwa ihigieny pracy;- organizacja i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP(szkolenia wstępne i okresowe);- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Data publikacji: 2015-11-30
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. Oddz. w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Jana Pawła II 8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizowanie zadań wynikających z Rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie służby BHP w zakładach w Iławieoraz w filii w Morlinach;- prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z polskimiregulacjami prawnymi;- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur, regulaminóworaz instrukcji z zakresu BHP;- przeprowadzanie kontroli warunków BHP orazprzestrzegania przepisów, zasad bezpieczeństwa ihigieny pracy;- organizacja i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP(szkolenia wstępne i okresowe);- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 1.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. średnie - technik BHP; mile widziane doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP. Biegła znajomość przepisów BHP oraz przepisów prawa pracy - mile widziane doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP. Mile widziane uprawnienia inspektora p.poż. Kontakt osobisty: Animex Foods Sp. z o.o. sp. k. Oddział w Iławie Al. Jana Pawła II 8 14-200 Iława - W C.V. proszę o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Nazwa pracodawcy:
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. Oddz. w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: ma profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace magazynowe;
SAROJ International Gregorio Rebelo - 2016-02-18 - Rzgów (łódzkie)
Montaż akcesoriów motoryzacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i bhp, przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania zezwoleń, decyzji, kontrole obiektów w zakresie o.ś. i bhp, szkolenia z zakresu bhp.
ORLEN Eko - 2017-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem bezpieczeństwa jakości produkcji, kontrola i analiza produktu finalnego, sporządzanie dokumentacji jakościowej i raportów, udział w audytach, nadzór nad przydzielonym projektem, kontakt z klientem.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Tychy (śląskie)
Praca w spółdzielni mieszkaniowej na stanowisku inspektora ds. technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa Domy Pogodnej Jesieni - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, ustawianie maszyn zgodnie z zaleceniem produkcyjnym i dokumentacją techniczną, kontrola jakościowa półfabrykatów i wyrobu gotowego.
Barlinek Inwestycje Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości , monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie badań,pomiarów, stanu nawierzchni dróg krajowych,analiza wyników diagnostyki nawierzchni asfaltowych
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pielęgnacja, zamiatanie liści, odśnieżanie
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-19 - Ruda Śląska (śląskie)
praca w drukarni cyfrowej, sprawdzanie i przygotowywanie plików z pracami do druku, obsługa urządzeń do czarno-białego i kolorowego druku cyfrowego, obsługa urządzeń introligatorskich w drukarni cyfrowej, konserwowanie obsługiwanych urządzeń, utrzymywanie ładu i porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "GULIWER" - 2018-01-17 - Celbowo (pomorskie)
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi na terenie Dolnego Śląska. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + dodatki
Impel Security Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa kasowa i sprzedaż produktów finansowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDN.-KREDYTOWA im.ŚW. BRATA ALBERTA - 2018-06-07 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę,umów cywilnoprawnych,naliczanie i weryfikacja list płac,prowadzenie kart czasu pracy,prowadzenie codziennej ewidencji obecności pracowników,prowadzenie planu szkoleń pracowników i identyfikacja potrzeb szkoleniowych,prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych i zwolnień lekarskich,prowadzenie całokształtu spraw związanych z dokumentacją ZUS,ścisła współpraca z działem księgowości,współpraca z zewnętrznymi instytucjami oraz organami kontroli,prowadzenie bieżącego wykazu obowiązujących aktów prawnych,w tym publikacja i bieżąca aktualizacja
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Olsztynie - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
szpital oferuje stabilne warunki zatrudnienia, pracę pozwalającą rozwijać się intelektualnie, a co za tym idzie, w miarę podnoszenia swoich umiejętności - wzrost wynagrodzenia
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2018-02-15 - Bytom (śląskie)
Administrowanie systemami alarmowymi, systemem kontroli dostepu i telewizyjnym systemem nadzoru. prowadzenie wsparcia użytkownika systemów alarmowych pod względem sprzętowym i programowym. Sprawdzenie poprawności dzialania urządzeń alarmowych. prowadzenie dokumentacji technicznej.Praca na 1/2 etatu.Miejsce pracy: JW. 1145 Bolesławiec
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
szycie konfekcji lekkiej damskiej
ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY GRACJA - LESZEK SOBIERAJSKI - 2017-05-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym: prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki czystości i odzież ochronną i roboczą.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Otmuchów (opolskie)
Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
Wykonywanie bieżących zadań w restauracji, m.in. obsługa klienta, przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa kasy. Dbanie o pozytywny wizerunek restauracji KFC. Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów poprzez miłą i profesjonalną obsługę. Dbanie o sprzęty, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-06-20 - Łódź (łódzkie)
ładowanie i załadunek towaru
Grupa Producentów Owoców WITAMINA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2015-12-30 - Biała Rządowa (łódzkie)
dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-07-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: prawo jazdy kat. T. Umiejetnośc prowadzenia traktora. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) rajgras.pl
RAJGRAS DARIUSZ SZYMURA - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
nadzór w dziale Technicznego Utrzymania Nieruchomości
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Toruń - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących osób bezrobotnych i poszukujących pracy- kompletowanie dokumentacji administracyjnej i opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi wniesione do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w zakresie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy- sprawowanie merytorycznego nadzoru nad działalnością powiatowego urzędu pracy na obszarze działania Oddziału Zamiejscowego w zakresie stosowania usług rynku pracy- udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach uprawnień do zasiłków dla bezrobotnych i innych uprawnień wynikających z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy- przeprowadzanie kontroli powiatowych urzędów pracy, w tym analiza dokumentacji kontrolnejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Brzozów (podkarpackie)