INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 2616) Inowrocław oferta pracy SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 2616)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 2616)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - administracja w zakresie bezpieczeństwa publicznego, co najmniej 2-letni staż pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, kontakt z pracodawcą osobisty ul. Poznańska 97 Inowrocław
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 03.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
układanie glazury i terakoty, wykończenia wnętrz, prace malarskie
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wyszków (mazowieckie)
Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wydawanie posiłków, sprzedaż
"ALI BABA" ALAA RIFAI - 2016-11-18 - Żuromin (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji bhp
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wyszków (mazowieckie)
prace związane z brukowaniem
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-07-12 - Goleszów (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Praca przy piecach odlewniczych, praca przy urządzeniach pomocniczych odlewniczych, sterowanie procesami technologicznymi.Umowa o pracę tymczasową, trzy zmiany 6-14, 14-22,22-6.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Fabryczna 10
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykładanie i sprzedaż towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Praca w sklepie spożywczo-przemysłowym w Czańcu od poniedziałku do soboty w godz. 4.00-12.00, 12.00-20.00 w niedziele w godz. 7.00-20.00 według ustalonego grafiku ( możliwość uzgodnienia godzin pracy).
Dorota Prus Mini Market - 2018-03-26 - Czaniec (śląskie)
Prace przy budowach i remontach budynków. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:30 do 15:30. Pracodawca zapewenia dowóz z Bolesławca do miejsca wykonywnia pracy (prace na terenie województwa dolnośląskiego). Praca w ramach umowy zlecenie (przez 3 miesiące), a następnie na czas określony lub nieokreślony. Proponowane wynagrodzenie od 18,00 zł brutto na godzinę.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć z zakresu fizjoterapii z osobami niepełnosprawnymi umysłowo, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Polskie Stowarz. na Rzecz Osób z Upośledz. Umysł. k/ Iława - 2016-09-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-31 - Słupsk (pomorskie)
- programowanie, testowanie aplikacji webowych, desktopowych, mobilnych; - projektowanie i implementowanie rozwiązań zgodnie z wymaganiami klienta; - dokonywanie głębokich analiz złożonych problemów technicznych; - pisanie wewnętrznych instrukcji postepowania i prowadzenie dokumentacji technicznej; - aktywne dzielenie się z członkami zespołu odkryciami, błędami i pomysłami w celu poprawy i optymalizacji działania aplikacji. Umowa o pracę na czas określony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik brygady załadunkowej
Wytwórnia Podkładów Strunobetonowych Strunbet Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Bogumiłowice (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zgodnie z załącznikiem dostepnym w sali E oraz na stronie sądu pod adresem:https://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/lista_ofert_pracy/konkurs_ZSRKSala E
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu - 2018-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w biurze przy obsłudze klienta, wystawianie faktur, sprzedaż części samochodowych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
zarzadzanie siecia ORACLE, siecią WLAN i siecią LAN, konfigurowanie switchy i ruterów, Fire Wall oraz drukarek sieciowych, bieżące wsparcie użytkowników, usuwanie problemów w codziennej pracy z siecia LAN oraz Internetem, Backup oprogramowania, nadzorowanie sprzetu komput. opartego na systemach operacyjnych DOS, WIN 9x, NT4, NT 2000Unix, Novell, Linux, , nadzór nad pracą centrali telefonicznej jak i konfiguracja(gdy jest taka potrzba) telefonów komórk. spółki, udiał w procesach wdrożeniowych nowych oprogramowań, które spółka zdecyduje sie użytkować, , wykonywanie innych nie wskazanych powyżej prac zlecanych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
kompleksowe opracowywanie projektów graficznych, projektowanie grafik na potrzeby serwisów społecznościowych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej, przygotowywanie projektów do druku, utrzymywanie kontaktów z drukarnią, budowanie komunikacji wizualnej, archiwizacja projektów
Urząd Miasta Żyrardowa - 2016-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Rozliczanie czasu pracy, sporządzanie wykazu godzin, prowadzenia planu urlopów i ewidencji czasu pracy Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne. Praca na zastępstwo od kwietnia 2016.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-07 - Zgierz (łódzkie)
Prace murarskie wznoszenie budynków. Praca na terenie Powiatu Kartuskiego . Kontakt tel. 691-553-062
ZBYCH-BUD ZBIGNIEW KOSTUCH - 2016-02-09 - Tuchom (pomorskie)
Wykształcenie min. podstawowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych zgodnie ze zleceniami na terenie Gliwic; umowa zlecenie; 1/2 etatu; wynagrodzenie od 850,00 do 1300,00 brutto;
Zakład Usługowo-Handlowo-Transportowy GRAM s.c. - 2016-03-01 - Gliwice (śląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Machary (lubuskie)
Przewożenie drobnych rzeczy
PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI-TRANSPORT T. SMYK - 2017-09-20 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
Ustawianie rusztowania, przygotowanie zaprawy murarskiej, stawianie kominów i wykonywanie przewodów wentylacyjnych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzianch 7-15.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Reguły (mazowieckie)
konserwacja sprzętu, prace porządkowe, gospodarcze
Przedszkole Miejskie Nr 1 - 2018-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych,- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych,- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,- analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów,- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Małopolski - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjno - budowlanymi;opracowanie planów remontów okresowych i nadzór nad ich realizacją;nadzór nad funkcjonowaniem floty przedsiębiorstwa.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-08-07 - Wawrów (lubuskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych, opiniowanie dokumentacji projektowo- finansowej budowanych i remontowanych obiektów. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego. Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów.
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-02 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z/do magazynu, rozmieszanie, układanie, układanie i zabezpieczanie towarów na hali magazynowej, przygotowywanie i prowadzenie odpowiedniej dokumnetacji magazynowej, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, udział w inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Jankowice (śląskie)