INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU Wrocław oferta pracy Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zgodnie z załącznikiem dostepnym w sali E oraz na stronie sądu pod adresem:https://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/lista_ofert_pracy/konkurs_ZSRKSala E
Data publikacji: 2018-07-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyczna 4, 53-330 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zgodnie z załącznikiem dostepnym w sali E oraz na stronie sądu pod adresem:https://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/lista_ofert_pracy/konkurs_ZSRKSala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W ODDZIALE FINANSOWYM DS. UTRZYMANIA ZSRK W SĄDZIE APELACYJNYM WE WROCŁAWIU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: bibliotekoznastwo
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z załącznikiem dostepnym w sali E oraz na stronie sądu pod adresem:https://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/lista_ofert_pracy/konkurs_ZSRK
Nazwa pracodawcy: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z załącznikiem dostepnym w sali E oraz na stronie sądu pod adresem:https://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/lista_ofert_pracy/konkurs_ZSRK
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-74/08
Nazwisko osoby zgłaszającej: Beata Stankowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 26.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozostały pracownik obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obróbka elementów wołowych według potrzeb i specyfikacji pod klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Bargły (śląskie)
SZKOLENIA BHP, POUCZENIA OKRESOWE, WYPADKI W PRACY, KIEROWANIE OSÓB NA SZKOLENIA WSTĘPNE I OKRESOWE.
"PRZEWOZY REGIONALNE" SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Kruszewiec (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauczanie dzieci z wadami słuchu, nauczyciel wspomagający uczestniczenie w zajęciach i kształcenie specjalne
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Stefana Żeromskiego - 2018-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Nadzór nad eksploatacją urządzeń i ciągów technologicznych uzdatniania wody. Współpraca z Pionem Inwestycji w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na obiektach produkcyjnych i nadzór nad ich przebiegiem. Współpraca przy sporządzaniu wniosków do Zarządu Spółki, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych w bieżących sprawach wydziału. Udział w sporządzaniu zbiorczych zapotrzebowań oraz wniosków o uruchomienie procedur zakupowych. Bieżące sporządzanie i wysyłanie meldunków produkcyjnych. Prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO w Wydziale Produkcji. Przestrzeganie i nadzorowanie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań. Współpraca z innymi wydziałami Spółki.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięcy stażu w jednostkach prowadzących działalność produkcyjną. Wymagana znajomość zagadnień związanych z eksploatacją urządzeń i infrastruktury komunalnej, podstawowa znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem zamówień, podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska i Prawo zamówień publicznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
kosztorysowanie, sprawozadnie i odbiór techniczny robót, kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją,
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia należytego przestrzegania przepisów prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organów służby geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projektów wystąpień pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jakości wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydentów miast na prawach powiatu i starostów w zakresie tworzenia metadanych opisujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak również interoperacyjności prowadzonych zbiorów danych i umocowanych z nimi usług wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiotów posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- współdziałanie z Głównym Geodetą Kraju oraz organami kontroli państwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia należytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcjąMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,ustawy - Kodeks postępowania administracyjnegoudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychi systemu zarządzania. Wymagane dokumenty i oświadzcenia: CV list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrpcławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadzcenie, kandydata o korystaniu z pełni praw publicznych, oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyłsne przestepstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w zakładzie kosmetycznym
Sklep Chemiczno-Drogeryjny Studio Kosmetyki Pielęgnacyjnej Magdalena Podolska - 2017-01-25 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 12.00- 20.00
MAGMA Mariusz Schlotterer - 2017-02-14 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór BHP na budowie - praca Redzikowo - budowa Traczy Antyrakietowej oraz Datteln ( Niemcy) - rozbudowa Elektrociepłowni
SAFETY PREVENT - 2016-07-27 - Brzezie (wielkopolskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich, sprawowanie nadzoru nad wykonywcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycjizgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiającym, kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi, stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiązującym harmonogramem budowy, przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym, rozliczanie robót pod względem finansowym, udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi, sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami w danej branży, archiwizacja dokumentacji, bezpośrednia obsługa klientów.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-02-03 - Zamość (lubelskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE / WYŻSZE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452083 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
maolowanie elementów do zabudów
Libner Polska Sp. z o.o. Kutno - 2018-04-04 - Kutno (łódzkie)
-produkcja-pakowanie towarów-obsługa maszyn GOSS
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
-
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca 4 godziny raz w tygodniu; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
INLETTA Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Krzywań (pomorskie)
Prace porządkowe, remontowe, naprawcze dróg, prace gospodarcze, usuwanie skutków awarii sieci wodociągowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wymiarki (lubuskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-25 - Kartoszyno (pomorskie)
obsługa maszyn do produkcji teltury, załadunek i rozładunek
PPHU Tekto-Kartonaż 2 Piotr Poliszczuk - 2017-04-14 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
Prace fizyczne, malowanie, pakowanie wyrobów drewnianych
P.P.H.U. EL-KRYS Kamila Ciecierska-Mikołajczyk - 2017-06-22 - Kołoszyn (łódzkie)
Przygotowywanie potraw.
"A. M. TRADE" Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)
Przygotowanie sali do obsługi kelnerskiej, serwowanie zamówionych potraw, dbanie o porządek na sali.
Fundacja Wigry Pro - 2017-08-22 - Wigry (podlaskie)
kontrola jakości towarów, wykonywanie badań, raportowanie wyniku analiz, współpraca z innymi działami firmy
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)
- realizacja zadań wynikających z nadzoru nad paszami i ubocznymi produktami pochodzenia zw.- kontrola gospodarstw indywidualnych- kontrola obrotu paszami- kontrola wytwórni pasz- kontrola zakładów prod. karmę oraz hurtowni karm dla zwierząt- kontrola eksportu i i mportu oraz handlu paszami
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KONINIE - 2017-03-01 - Konin (wielkopolskie)
nadzór inwestorski nad robotami,rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
*obsługa rachunków i obsługa kasowa
BANK SPÓŁDZIELCZY W NAMYSŁOWIE - 2017-03-24 - Pokój (opolskie)
nadzór inwestorski nad robotami budowlano-montażowymi,rozliczenia rzeczowo-finansowe zadań,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
regularne przewozy osób zgodne z rozkładem jazdy na trasie Łęczna -Lublin-Łęczna
ŁĘCZ-TRANS - BLACHA SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Łęczna (lubelskie)