INSPEKTOR POWIATOWY W DZIALE FINANSOWYM Bolesławiec oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Stanowisko: INSPEKTOR POWIATOWY W DZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR POWIATOWY W DZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Niezbędne wymagania: Posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, ,mnimum 5 letni staż pracy.2. Dodatkowe wymagania: Doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) minimum 3 lata, doświadczenie w wykonywaniu zadań z zakresu tworzenia i realizowania projektów współfinansowanych ze środków EFS minimum 3 lata, znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, znajomość zagadnień z zakresu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i Regionalnego Programu Operacyjnego, kwalifikowalności wydatków i uczestników programu. Znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, biegła znajomość obsługi komputera pakiet MS Office oraz internet, odporność na stres, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność kreatywnego i analitycznego myślenia, komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.2. CV z aktualnym numerem telefonu. 3. Kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru. (Kwestionariusz dostępny na pup.boleslawiec.ibip.pl w zakładce ogłoszenia o konkursach)4. Kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie. 5. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzający staż pracy.6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.7. Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (jedn. tekst Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem. Termin i miejsce złożenia dokumentów:Dokumenty należy składać w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu ul. Obrońców Helu 10 pok. 204, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: inspektor powiatowy w Dziale Finansowym w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 maja 2016 r. do godz. 9.00. Informacje dodatkowe:Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach rekrutacji. Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej (http://pup.boleslawiec.ibip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10. Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania przyczyn.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni w wyniku rozstrzygnięcia procedury naboru będą mogły być odebrane osobiście w Dziale Organizacyjnym pok. 206 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu w terminie pięciu dni roboczych od dnia opublikowania wyników naboru w BIP.Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne ulegną zniszczeniu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Obrońców Helu
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2016
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 24.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obróbka stali,monterskie wykonywanie części do urządzeń,ogólne prace przy składaniu ,montowaniu urządzeń (taśmociągi)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE GN-KNIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych,Współpraca między komórkami organizacyjnymi Oddziału i Placówkami Terenowymi w zakresie uzgodnień sald kont funduszy,Wykonywanie czynności z wykorzystaniem bankowości elektronicznej,Sprawdzanie dowodów księgowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, współpraca z pocztą i bankami w zakresie rozliczeń finansowych,Przygotowanie danych do opracowania projektów planów finansowych poszczególnych funduszy,,Przygotowanie do archiwizowania dokumentacji księgowej,
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego ikartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisówdotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań, wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografiinaruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-02 - Siedlce (mazowieckie)
WG UMOWY
Gabinet Prywatny Specjalista Neurolog Z. Zieliński - 2018-07-06 - Słupca (wielkopolskie)
Pracownik obsługi biura
HELIKON OPERATOR Sp. z o.o. - 2017-05-02 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.25-15.00; wynagrodzenie brutto: 3000,00 zł. miesięcznie, plus dodatek stażowy, plus dodatek funkcyjny; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
demontaż i wymiana elementów nawierzchni kolejowej, tzn. szyn, podkładów i rozjazdów oraz utrzymanie i naprawa elementów nawierzchni
POLIMPEX TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-doradztwo w zakresie administracyjno-prawnych aspektów i procedur koniecznych do usuwania drzew.-przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie-organizowanie i przeprowadzanie akcji edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska-koordynacja zadań z zakresu ochrony wód na terenie miasta-koordynacja zadań z zakresu ochrony powietrza-współpraca przy realizacji Programu Ochrony Środowiska obowiązującym na terenie Miasta-prowadzenie spraw związanych ze zleceniem , koordynacją odbiorem i sprawozdaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej zieleni miejskiej
Urząd Miasta Szczecinek - 2018-07-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-10 - Knurów (śląskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności, ustawy o kontroli w administracji rządowej, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa sekretariatu Placówki,- obsługa urządzeń biurowych,- czynności kancelaryjne,- prowadzenie czynności z zakresu dyscypliny pracy,- prowadzeniu rejestru szkoleń,- prowadzenie ewidencji wniosków o realizację zamówień publicznych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających sie na wózkach inwalidzkich. Budynek jest szesciokondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje sie na trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-05-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy produkcji części samochodowych. Obsługa maszyn.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji,administracyjno magazynowej. Nadzór nad remontami,sprawy ochrony środowiskainwestycjami
Samodzielny Publiczny ZOZ Sanatorium"Bristol"Ministerstwa Spraw Wewn. i Admin. - 2016-08-09 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Pomoc formierzowi podczas formowania zgodnie z procesem technologicznym, pobranie oprzyrządowania odlewniczego z placu odkładczego "modele do produkcji" oraz zdanie na plac odkładczy "modele do wywozu" po zakończeniu serii
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie terapii fizjoterapeutycznej z małym dzieckiem w Ośrodku Wczesnej Interwencji.Wymagania: ukończone studia wyższe na kierunku fizjoterapia; ukończony kurs NDT-Bobath bądź PNF i PNF w pediatrii; doświadczenie w pracy z małym dzieckiem.Kontakt z pracodawcą: osobiście / r.ginter (at) jaroslaw.psouu.org.pl / 692 546 159
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W JAROSŁAWIU - 2016-05-24 - Jarosław (podkarpackie)
znajmość języka ukraińskiego, rosyjskiego, pozyskiwanie kontrahentów na terenie Ukrainy i UE, przewóz towarów po terenie UE
ERTRANS-LOGISTIC Mrowińska Ewelina - 2016-11-09 - Bielawa (dolnośląskie)
Sporządzanie projektów umów, przedkładanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zleceń robót budowlano-montażowych, prowadzenie korespondencji dotyczącej inwestycji i remontów, sporządzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie postępowań przetargowych oraz wniosków i kart projektowych dotyczących inwestycji mogących uzyskać dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywność i umiejętność języka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt osobisty z pracodawcą oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
praca w Dziale Analiz i Rozliczeń Świadczeń Medycznych - praca polegaląca na rozliczeniach świadczeń medycznych pomiędzy Szpitalem a NFZ
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego - 2018-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
pomiary geodezyjne w terenie, prace administracyjno- biurowe
Zakład Usług Geodezyjno-Kartograficznych Geopol w Lubinie - 2018-03-19 - Lubin (dolnośląskie)
Praca zgodna ze stanowiskiem asystenta spedytora I zmiana 8-16
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Operator maszyn i urządzeń paczkujących mąkę, dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy.
Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami i mostami gminnymi, małej architektury, oświetlania ulic i placów, wspierania inicjatyw lokalnych, załatwianie innych spraw zleconych przez naczelnika wydziału GKO
Miasto Malbork/Urząd Miasta Malborka - 2017-08-24 - Malbork (pomorskie)
Praca na magazynie
Centrum Motoryzacyjne Emilia Płotka - 2016-09-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowaniu farb do produkcji aerozoli
CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-02 - Połchowo (pomorskie)
malowanie pomieszczeń praca Kraków + teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa działu członkowsko-mieszkaniowego w spółdzielni mieszkaniowej. Wynagrodzenie: 1900 zł brutto + premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "JUTRZENKA" - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2018-04-05 - Łomża (podlaskie)
Nadzór nad działaniem sygnalizacji świetlnych drogowych, objazdy i kontrola stanu pracy sygnalizacji, weryfikacja pracy sygnalizacji. Praca jednozmianowa w godz. 6.30-14.30, na terenie powiatu bielskiego i cieszyńskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Bielsko-Biała (śląskie)