INSPEKTOR/REFERENT DS. ROZLICZEŃ Poznań oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Stanowisko: INSPEKTOR/REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: praca w Dziale Analiz i Rozliczeń Świadczeń Medycznych - praca polegaląca na rozliczeniach świadczeń medycznych pomiędzy Szpitalem a NFZ
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DOJAZD 34, 60-631 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w Dziale Analiz i Rozliczeń Świadczeń Medycznych - praca polegaląca na rozliczeniach świadczeń medycznych pomiędzy Szpitalem a NFZ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
DOJAZD 34, 60-631 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: DOJAZD
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 02.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu BHP, prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy, analiza i dokumentowanie wypadkó przy pracy, monitorowanie zmian w przepisach BHP w celu zapewnienia zgodności z przepisami, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi.
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Tarnów (małopolskie)
Praca fizyczna na produkcji - nalewanie chemii gospodarczej.
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2017-06-21 - Wiązowna (mazowieckie)
jw.
Komfort SA - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie interesantów, udzielanie ogólnych informacji, korespondencja, obsługa fax, telefonu, kserokopiarki.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie technicznym, praca biurowa i w terenie
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Legnica (dolnośląskie)
Nadzór nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomości obsługiwanych przez pracodawcę. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów i sporządzanie kosztorysów. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości. Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomości.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddział Giżycko - 2017-09-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie w czystości pomieszczeń hotelowych,pokoje,korytarze,biura,kladki schodowe,pomieszczenia publicznetoalety,tarasy-zgodnie z standardamu hotelu czterogwiazdkowego,przestrzeganie procedur,dbanie o dobry wizerunek hotelu,świadczenie wysokiej jakości usług,przestrzeganie zasad bhp.
Hotel Courtyard by Marriott - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
praca przy klejeniu i montażu plandek i namiotów, odporność organizmu na prace przy klejach oraz na wolnym powietrzu, dobra kondycja fizyczna, montaz plandek na samochodach ciężarowych i dostawczych, przygotowywanie odpadów do wywozu- dyspozycyjność ( konieczność zamieszkania w miejscu pracy)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Tarczyn (mazowieckie)
laminowanie elementówobróbka elementówbudowa form
NORPOL PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Opieka nad osobami starszymi i chorymi, pomoc przy czynnościach codziennych, higiena, pomoc w żywieniu, pomoc w poruszaniu się. Praca stacjonarna w systemie zmianowym 12/24 godz. Pracodawca jest otwarty również na nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenia. Sposób aplikowania: telefonicznie 601-65-34-90 lub mailowo: ds-zw (at) wp.pl. Miejsce wykonywania pracy Dom Seniora Zielone Wzgórze.
A.M.C. Michał Markowski - 2017-08-28 - Dąbrówka Wielka (pomorskie)
weryfikacja jakości produktów gotowych zgodnie z wytycznymi, z pomocą wskazanych urządzeń pomiarowych, weryfikacja jakości materiału przychodzącego zgodnie z istniejacymi standardami kontroli i wskazana próbką, z uwzględnieniem testu montażu przy uzyciu wskazanych urzadzeń pomiarowych, nadzór nad przeprowadzanymi selekcjami produktu gotowego, raportowanie rezultatów, 100% kontroli produktów na linii produkcyjnej ( inspekcja wizualna na obecnośc wszystkich komponentów, uszkodzenia mechaniczne)
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Bielawa (dolnośląskie)
W ZAWODZIE
PIEKARSTWO OSZCZEPALSCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje: 1) rozliczanie projektów unijnych realizowanych przez Powiat, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,2) przyjmowanie dokumentacji finansowej do działu finansowo księgowego i dokonywanie wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; c) kontroli pod względem formalno rachunkowym;3) dekretacja i księgowanie przyjętych dowodów finansowych;4) współpraca z Głównym księgowym, Skarbnikiem powiatu, w zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu;5) archiwizacja akt i przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2017-09-12 - Wołów (dolnośląskie)
- Szkolenie na stanowisku BHP- Utrzymywanie porządku i czystości w hotelu- Utrzymywanie porządku i czystości w magazynie z pościelą- Utrzymanie czystości w WC
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Chlastawa (lubuskie)
Monter sieci wodnych i kanalizacyjnych
Z-D ŚLUSARSKO-INSTALACYJNY OGÓLNOBUDOWLANY R.KUKIEL - 2016-03-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; rozładunek dostaw; dbanie o czystosć sklepu: II zmiany od 6.00- 14.00, 14.00-22.00, praca także w soboty, niedziele
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2017-11-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)
biurowa, kontrolna . praca 1/2 etatu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-02-01 - Lębork (pomorskie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Indeksowanie otrzymanych mailem, faxem bądź listownie dokumentów bankowych klientow francuskich. Osoba na stanowisku inspektora ds. Indeksingu musi poprawnie odnaleźć klienta, przeanalizować dokument, określić jego kategorię aby następnie przesłać go do właściwego systemu.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy produkcji
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Golina (wielkopolskie)
Obsługa serwisu.Zamawianie części.Rozliczanie szkód komunikacyjnych
ASO Harasimowicz s.c. Malbork - 2018-06-22 - Malbork (pomorskie)
Brak danych
SAKAR SŁAWOMIR KARCZMARCZYK - 2016-08-08 - Łódź (łódzkie)
pakowanie kosmetyków w pudełka, uzupełnianie mas kosmetycznych
HRO Personnel Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Piaseczno (mazowieckie)
PROJEKTOWANIE W AUTOCAD, RYSOWANIE DETALI MASZYN, OPRACOWYWANIE, DRUKOWANIE DOKUMENTACJI WARSZTATOWEJ, DOKUMENTACJI MASZYN, LINII PRODUKCJI.
SFAMASZ JAN DZIEDZIC - 2017-07-19 - Bełchów (łódzkie)
Prace introligatorskie manualne. Mile widziane doświadczenie. Istnieje możliwość przyuczenia. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrola przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych- kontrola realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - kontrola pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniemWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane - wykończeniowe na terenie woj. śląskiego. Wynagrodzenie 12 zł/godz. netto.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe PROTON Edward Malczewski - 2016-05-13 - Zabrze (śląskie)