INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Płock oferta pracy SPEC-REM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji odbiorowej kontroli jakości dla wykonywanych prac w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień w zakresie kontroli jakości związanej z realizowanymi remontami, modernizacjami i budową aparatury chemicznej.
Data publikacji: 2019-12-06
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: SPEC-REM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentacji odbiorowej kontroli jakości dla wykonywanych prac w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień w zakresie kontroli jakości związanej z realizowanymi remontami, modernizacjami i budową aparatury chemicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenieznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy: SPEC-REM SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 07.12.2019
Oferta pracy ważna do: 03.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db4255e115e352ca8c2f6f4cd5a2d97f
Podobne oferty pracy
obsługa formy wtryskowej, nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania tasmy produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Pabianice (łódzkie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa ubijaczek do przygotowania wszelkiego rodzaju mas biszkoptowych,mas biszkoptowo-tłuszczowych,kremów,napowietrzania tłuszczu,ubijaniu białek jaj kurzych
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Częstochowa (śląskie)
1) obsługa klientów z zakresu świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego i świadczenia dobry start oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia dobry start i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2019-01-23 - Kolbudy (pomorskie)
m.in. przygotowywanie kosztorysów inwestorskich branzy elektrycznej, udział w technicznych osbiorach robót budowlanych, wykonywanych sposobem zleconym i gospodarczym, nadzorowanie pracy maszyn, narzędzi i materiałów, nadzór nad prawidłowa technologia robót budowlanych oraz nad ich jakoscią, prowadzenie dziennika uszkodzeń i napraw w zakresie branzy elektrycznej, udział w prowadzeniu i uaktualnianiu książek obiektów budowlanych, nadzór nad zagospodarowaniem materiałów z demontazu, nadzór nad wykonywaniem sposobem zleconym pomiarów rezystancji oraz ochrony od porażeń instalacji elektrycznych, nadzór nad konserwacją i eksploatacja urzadzeń piorunochronnych, nadzór nad usuwaniem ustterek i awarii infrastruktury wojskowej branzy elektrycznej, wykonywanie zapotrzebowań na materiały i sprzet do prac konserwatorskich i remontowych branzy elektrycznej, prowadzenie i aktualizacja ewidencji eksploatacyjno- remontowej sieci i urzadzeń elektrycznych, rozliczanie robót elektrycznych, nadzór nad umowami serwisowymi dźwigów instalacji ppoż. , odczyty liczników energii elektrycznej
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego; dobra znajomość obsługi komputera i technik prac biurowych; dobra organizacja pracy; odporność na stres; dyspozycyjność; gotowość do pracy zmianowej; przyjmowanie i nadawanie pociągów, obsługa dokumentacji, kontakt z partnerami; ruch ciągły; miejsce pracy: Gliwice
PCC INTERMODAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
Nauczyciel edukacji dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Garbatówce - 2019-08-21 - Garbatówka (lubelskie)
PROGRAMOWANIE, PROJEKTOWANIE, OBSŁUGA APLIKACJI
Piotr Baliński Ad360 - 2018-01-12 - Dębica (podkarpackie)
- OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, - OBSŁUGA KLIENTA,- PRACE POMOCNICZE NA TERENIE SKLEPU (UKŁADANIE TOWARU ITP.)
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Montaż produktów (obrazów) zgodnie z zamówieniem, kontrola wizualna gotowego produktu, przestrzeganie zasad BHP na stanowisku pracy.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Krakowska 168 h pracy w miesięcy, praca w godzinach 6-14, 14-22, 22-6Sala B
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów (ciepła, energii elektrycznej), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, nadzór w zakresie prac konserwacyjno-remontowych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-06-05 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Ochmanów (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych na terenie powiatu krośnieńskiego z zakresu działania organu nadzoru budowlanego, przygotowywanie pism, przyjmowanie interesantów.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KROŚNIE - 2018-04-20 - Krosno (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTÓW
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MEGA" Małgorzata Peszko - 2016-12-01 - Głubczyce (opolskie)
- Obsługa frezarki,- Czytanie rysunku technicznego,- Praca jednozmianowa 6-14,- Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą,- Kontakt telefoniczny 58-530-50-84, - Kontakt e-mail: m_p (at) pro.onet.pl
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2017-11-07 - Tczew (pomorskie)
1) gromadzenie danych potrzebnych do zatwierdzenia rocznych arkuszy organizacyjnych i aneksów publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i szkolnego Schroniska Młodzieżowego,2) bieżąca analiza zgodności pracy przedszkoli, szkół i Schroniska z zatwierdzonymi arkuszami organizacyjnymi,3) prowadzenie rejestru wykorzystania w przedszkolach, szkołach i Schronisku godzin dydaktycznych przeznaczonych na nauczanie indywidualne, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju i zgodności arkuszy z bazą SIO,4) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych w jednostkach oświatowych (weryfikacja nazwy placówki, daty przekazania do użytkowania),5) prowadzenie postępowań zamówień publicznych na rzecz Centrum,6) inicjowanie i wnioskowanie o środki pozabudżetowe na projekty edukacyjne dla Centrum, przedszkoli i Schroniska a także dla szkół zgodnie z odrębnymi pełnomocnictwami,7) opracowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza i zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie oświaty,8) prowadzenie konsultacji bieżących spraw oświatowych z Radcą Prawnym,9) opiniowanie spraw oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wnioskowanie sposobu ich załatwienia,10) przygotowywanie projektów odpowiedzi prowadzonych spraw oraz odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych w zakresie oświaty,11) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem wpisu do ewidencji przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów niepublicznych na terenie Gminy Cieszyn, wraz z prowadzeniem tej ewidencji i wydaniem decyzji administracyjnej w tych postępowaniach,12) prowadzenie postępowań związanych z zakładaniem przekształcaniem i likwidacją szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,13) przygotowanie i przeprowadzenie procedury konkursowej wyłaniającej kandydata na dyrektora jednostek obsługiwanych,14) prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli,15) w ramach posiadanych upoważnień pełnienie doraźnego zastępstwa Dyrektora Centrum podczas jego nieobecności,16) prowadzenie postępowań egzaminacyjnych na stopień nauczyciela mianowanego dla nauczycieli pracujących w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn,17) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum i jednostek obsługiwanych jako redaktor,18) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych (wg aneksu do zakresu obowiązków),19) Prowadzenie spraw dotyczących koordynacji procedur naboru kandydatów do przedszkoli i szkół,20) Opracowanie projektów zarządzeń Burmistrza Miasta dotyczących zatrudniania dyrektorów przedszkoli, szkół podstawowych i Schroniska,21) Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora Centrum.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2019-01-08 - Cieszyn (śląskie)
Pomocnik na stanowisku myjni do samochodów osobowych
EURO-MYJNIA sp. z o.o. - 2019-12-30 - Gdańsk (pomorskie)
uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielem prywatnym i organizacjami administracji publicznej, udział w negocjacjach z właścicielami nieruchomości, szacowanie szkód poprojektowychdodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc VievMiejsce wykonywania pracy: okolice Przemyśla oraz Bartoszyc
GEOFIZYKA TORUŃ S.A. - 2017-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pakowanie towarów do wysyłki, praca stojąca w porze nocnej, wynagrodzenie godzinowe brutto
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie prostych czynności ksiegowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS.
TAX-NT Kancelaria Doradcy Podatkowego Grzegorz Pietrzak - 2016-09-19 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Sprzątanie pokoi, praca w kuchni. Prace porządkowe.
Wynajem Pokoi Gościnnych Jerzy Miłosz - 2017-12-27 - Chałupy (pomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Sieradz (łódzkie)
Organizowanie i prowadzenie zajęć grupowych dla uczestników WTZ. Indywidualna teparia z uczestnikami.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Żary - 2017-03-14 - Żary (lubuskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie miernictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu zakładów górniczych w zakresie mierniczym, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Praca w systemie informatycznym. Generowanie pism windykacyjnych. Kompletowanie dokumentacji papierowej. Kontakt z klientem. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie badań mikrobiologicznych próbek materiału biologicznego oraz badań biologicznej kontroli skuteczności sterylizacji w celu wykrycia biologicznych czynników chorobotwórczych, opracowywanie wyników badań, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzanych badań oraz ich autoryzacja, współpraca z przedstawicielami PSSE woj. małopolskiego oraz klientami zewnętrznymi w zakresie pobierania i dostarczania próbek do badań oraz wykonywania badań, obsługa, sprawdzanie i nadzorowanie wyposażenia na stanowisko pracy, prowadzenie dokumentacji dot. wykonywanych badań oraz dok. systemową, udział w procesach walidacji, szacowania niepewności i sterowaniu jakością badań oraz wdrażanie nowych metod badawczych w oddziale laboratoryjnym w Tarnowie w obszarze mikrobiologii klinicznej
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie - 2017-04-18 - Tarnów (małopolskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz czystość na stoisku piekarniczym. Praca w godz. 8.00-21.00 (poniedziałek-niedziela) - według grafiku, w Bielsku-Białej.
KUPIEC GE-ES Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)