INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH Kolbudy oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1) obsługa klientów z zakresu świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego i świadczenia dobry start oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia dobry start i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start.
Data publikacji: 2019-01-23
Lokalizacja: Kolbudy (pomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) obsługa klientów z zakresu świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego i świadczenia dobry start oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego oraz świadczenia dobry start i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie tych świadczeń,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie świadczeń wychowawczych oraz świadczeń dobry start.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbudy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolbudy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym, 5) co najmniej 2 letni staż pracy,6) znajomość przepisów prawa, dot. wykonywania zadań na stanowisku inspektora ds. świadczeń wychowawczych,w szczególności:- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego - ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu Dobry start- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych 7) biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).Wymagania dodatkowe:1) sumienność, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność,2) umiejętność pracy w zespole,3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,4) umiejętność organizowania pracy własnej,5) wysoka kultura osobista,6) znajomość specyfiki pracy w OPS lub w innych jednostkach obsługujących świadczenia jw. Praca od pon. do pt w godzinach 7:30 - 17, 7:30 - 15:30, 7:30 - 15. Miejsce pracy: GOPS w Kolbudach. Kontakt telefoniczny: 58 691 05 42. Kontakt osobisty: ul. Staromłyńska 1, Kolbudy.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,6) kopie świadectw pracy dokumentujące staż pracy,7) oświadczenie :a. o korzystaniu w pełni z praw publicznych,b. o pełnej zdolności do czynności prawnych,c. o niekaralności,d. o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.8) Klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych/załącznik do ogłoszenia o pracę/.5. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kolbudach lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, w terminie do dnia 31.01.2019 r., z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. świadczeń wychowawczych".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Kolbudy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbudy
Ulica pracodawcy: Staromłyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.01.2019
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa traktora, odśnieżanie na terenie Centrum Handlowego Atrium Plejada w Bytomiu
Ever Cleaning Sp. z o. o. - 2019-01-21 - Bytom (śląskie)
Szwedzka firma leśna poszukuje osób do pracy przy ręcznym czyszczeniu młodego lasu i na sadzeniach. Praca odbywa się na terenie całej Szwecji i organizowana jest w 2-5 osobowych zespołach. Praca jest wymagająca fizycznie i bardzo ważne jest wprowadzanie zmienności zadań. Pracownicy mieszkają w wynajętym domku/mieszkaniu niedaleko miejsca pracy.
Svensk Skogsservice AB - 2018-01-04 - Szwecja (Szwecja)
smarowanie poszczególnych elementów cholewek, zawijanie pasków, wykonywanie innych prostych prac przy produkcji cholewek.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Frydrychowice (małopolskie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-13 - Knurów (śląskie)
Według stanowiska
Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych - 2018-12-03 - Kluczbork (opolskie)
-koordynowanie dziaąłń w zakresie bhp, doradztwo w zakresie organizacji oraz metod służby i pracy na stanowiskach, prowadzenie kontroli warunków służby i pracy, prowadzenei kontroli stanu pomieszczeń i wyposażenia technicznego, sporzadzanie okresowych analiz, informacji i ocen stanu bezpieczeństwa i hignieny służby i pracy, udział w dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego, udział w ustaniu okolicznosci i przyczyn wypadków pozostajacych w zwiazku z pełnieniem służby, prowadzenei szkoleń wstępnych w zakresie bhp, analizowanie potrzeb i składanie wniosków o odpowiednie planowanie środkó finansowych niezbędnych do realziacji zadań z zakresu bhp, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczacych bhp, opinowanie wniosków o refundację kosztów zakupu okularów korygujących wzrok
Zakład Karny w Braniewie - 2018-01-08 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie umów na sprzedaż ciepła, porozumień związanych z dostawą ciepła, aneksy, reklamacje.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2017-01-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
branża komputerowa
iCOM Systemy Komputerowe - 2016-12-27 - Gostyń (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
Organizacja transportu pojazdów do 3,5T DMC na terenie Unii Europejskiej.
NVC LOGISTICS SP. Z O. O. - 2016-01-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-11-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
SARMAT SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Marki (mazowieckie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów. Ogólne obowiązki w zakresie prowadzenia sekretariatu
Kancelaria Notarialna Tadeusz Celewicz - 2016-09-29 - Wieliczka (małopolskie)
-
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2016-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: kontrolę stanu bhp i ochrony przeciwpożarowej w podległych jednostkach firmy, sporządzanie raportów z kontroli, przeprowadzanie szkoleń, wykonywanie dokumentacji powypadkowej, opracowanie/aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego jednostki, przeprowadzanie pomiarów środowiska pracy.(Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą)
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Racibórz (śląskie)
pisanie pism na komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Góra (dolnośląskie)
czynny udział w utrzymaniu i eksploatacji wyposażenia mechanicznego obiektów, przyjmowanie, raportowanie i zgłaszanie awarii, organizacja prac i kierowanie brygadą, nadzór i kontrola firm zewnętrznych, wykonywanie ocen technicznych, instrukcji i analiz
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2016-06-23 - Jastrowie (wielkopolskie)
- aktualizacja tablic do kolejnego wydania Rocznika Statystycznego Rolnictwa- pomoc w bieżących działaniach wydziału w zakresie środków produkcji w rolnictwie
Główny Urząd Statystyczny - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie prac serwisu sprzatającego , utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
AMLUX - 2016-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie laboratoriów, biur, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów
PRIMA KOMPLET RAFAŁ KOZŁOWSKI - 2017-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzawdzanie stanu czystości pokojów, nadzór nad urządzeniami i materiałami, składanie zamówień. Praca jednozmianowa - godziny poranne. Około 168 godzin pracy miesięcznie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 661 992 795.
MR CLEAN AJT POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016
Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pomoc ślusarza
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe TERMSTAL Jarosław Szostak - 2016-04-28 - Dobieszów (opolskie)
- wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.- autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.- ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.- monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
132102
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
-
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)