INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 857 - 3 330 PLN

Zakres obowiązków: praca w księgowości

Data publikacji: 2016-11-03

Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca w księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 857 - 3 330 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 857 - 3 330 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w księgowości lub obszarze finansów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów księgowo - finansowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości oraz prawa podatkowego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu MS Office

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziany Certyfikat Księgowego Ministra Finansów

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
mile widziana znajomość zagadnień związanych z MSR/MSSF

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie firmy do 15.11.16 r.,informacja o ofercie jest również dostępna na stronie internetowej www.pgwir.pl

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Adres pracodawcy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie firmy do 15.11.16 r.,informacja o ofercie jest również dostępna na stronie internetowej www.pgwir.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Adres strony pracodawcy: www.pgwir.pl

Ulica pracodawcy: Chlebowa

Numer budynku pracodawcy: 22

Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 03.11.2016

Oferta pracy ważna do: 15.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. BHP (0,125 ETATU) - 420 - 500 PLN

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRAKTYKANT W DEPARTAMENCIE BADAŃ KLINICZNYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH - nieodpłatny

- zapoznanie się z pracą departamentu badań klinicznych i rejestracją badań klinicznych,- zapoznanie się z systemem pharmakovigilance dla badanych produktów leczniczych,- weryfikacja Raportów z Działań Niepożądanych Badanych Produktów Leczniczych,- weryfikacja Raportów Okresowych składanych w trakcie prowadzenia badań klinicznych,- archiwizacja dokumentacji z badań klinicznych.
URZĄD REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Żywiec (śląskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - do 2 300 PLN

-Obsługa klienta-Obsługa kasy i terminala
FullJob Polska - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W GOSPODARSTWIE SADOWNICZYM - od 925 PLN

Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie rolnym, pielęgnacja sadu i upraw owoców miękkich oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, ustawiczne dbanie o higienę stanowiska pracy, sadzenie drzewek i rozsad owoców miękkich.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Nowe Bieliny (mazowieckie)

INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOC KOSMETYCZKI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wągrowiec (wielkopolskie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 300 PLN

obsługa maszyn produkcyjnychpraca w systemie dwuzmianowym
Rado Sp. z o .o. - 2018-03-28 - Ławnica (podkarpackie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI/ OFERTA KONKURSOWA - od 2 900 PLN

Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-09-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - 14 - 15 PLN

liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BHP W PROKURATURZE OKRĘGOWEJ W SŁUPSKU - od 810 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: czuwanie nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, a nadto przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolowanie wykonania wniosków wynikających z dokonanych w tym zakresie ustaleń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych i podejrzewanych chorób zawodowych oraz w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, zapewnienie konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne działanie, wykonywanie innych zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 109, Poz. 704 z późn. zm.) oraz czynności zleconych przez kierownictwo Prokuratury Okręgowej.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 810 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

1.Przyjmowanie towaru do marketu,2.Kontrola ilościowa i jakościowa wydawanych towarów,3.Kontrola stanów magazynowych,4.Wykładanie i ekspozycja towarów oraz dbanie o czystość.
MILA S.A. ( dawniej MARKET - DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK KOMINIARZA - do 13 PLN

Pomoc w pracach kominiarskich. Nie jest wymagane doświadczenie.
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Jaworzno (śląskie)

SORTOWACZ ODPADÓW KOMUNALNYCH (N) - do 1 850 PLN

praca przy taśmie produkcyjnej, sortowanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (sortowanie butelek plastikowych, wybieranie kartonów i puszek); praca stojąca.
PPHU "Specjał" Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 050 PLN

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ SANITARIÓW
"ABC SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 000 PLN

odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH/ MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

Prowadzenie magazynu, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2017-07-24 - Gorzyce (śląskie)

INSPEKTOR TERENOWY - 5 000 - 7 000 PLN

Wykonywanie czynności kontrolnych w terenie na wcześniej zlokalizowanych działkach rolnych metodą pomiaru bezpośredniego (GPS) lub metodą FOTO (sporządzanie dokumentacji foyograficznej wraz z naniesieniem miejsc i kierunków wykonania fotografii na tablecie).
SIDCOM Mariusz Chodorek - 2017-06-26 - Opatów (świętokrzyskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

zgodny
STEK Sp. z o.o., Sp.k. - 2018-01-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Produkcja mebli biurowych i sklepowych oraz pozostała
P.U.P.H. ROLDRZEW Stanisław Czarnecki - 2017-08-25 - Ciechanowiec (podlaskie)

ZBROJARZ - od 20 PLN

Budowanie i montowanie zbrojenia oraz przygotowywanie i układanie mieszanki betonowej w szalunkach.
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "EDMUND LEŚ" - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)