INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 857 - 3 330 PLN
Zakres obowiązków: praca w księgowości
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 857 - 3 330 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 857 - 3 330 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w księgowości lub obszarze finansów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów księgowo - finansowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości oraz prawa podatkowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziany Certyfikat Księgowego Ministra Finansów
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
mile widziana znajomość zagadnień związanych z MSR/MSSF
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie firmy do 15.11.16 r.,informacja o ofercie jest również dostępna na stronie internetowej www.pgwir.pl
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie firmy do 15.11.16 r.,informacja o ofercie jest również dostępna na stronie internetowej www.pgwir.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.pgwir.pl
Ulica pracodawcy: Chlebowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Rogóźno (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z pracą departamentu badań klinicznych i rejestracją badań klinicznych,- zapoznanie się z systemem pharmakovigilance dla badanych produktów leczniczych,- weryfikacja Raportów z Działań Niepożądanych Badanych Produktów Leczniczych,- weryfikacja Raportów Okresowych składanych w trakcie prowadzenia badań klinicznych,- archiwizacja dokumentacji z badań klinicznych.
URZĄD REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROLMEX Andrzej Pruszkowski - 2017-07-05 - Kulesze Kościelne (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Żywiec (śląskie)
praca na linii produkcyjnej
BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa klienta-Obsługa kasy i terminala
FullJob Polska - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zadaniowe wykonywanie prac w gospodarstwie rolnym, pielęgnacja sadu i upraw owoców miękkich oraz przygotowanie owoców do sprzedaży, ustawiczne dbanie o higienę stanowiska pracy, sadzenie drzewek i rozsad owoców miękkich.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Nowe Bieliny (mazowieckie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Międzybrodzie Bialskie (śląskie)
Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wągrowiec (wielkopolskie)
obsługa maszyn produkcyjnychpraca w systemie dwuzmianowym
Rado Sp. z o .o. - 2018-03-28 - Ławnica (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa "Pionier" - 2017-05-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-09-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: czuwanie nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, a nadto przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrolowanie wykonania wniosków wynikających z dokonanych w tym zakresie ustaleń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, stwierdzonych i podejrzewanych chorób zawodowych oraz w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, zapewnienie konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne działanie, wykonywanie innych zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 109, Poz. 704 z późn. zm.) oraz czynności zleconych przez kierownictwo Prokuratury Okręgowej.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 810 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
1.Przyjmowanie towaru do marketu,2.Kontrola ilościowa i jakościowa wydawanych towarów,3.Kontrola stanów magazynowych,4.Wykładanie i ekspozycja towarów oraz dbanie o czystość.
MILA S.A. ( dawniej MARKET - DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-06 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w pracach kominiarskich. Nie jest wymagane doświadczenie.
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Jaworzno (śląskie)
praca przy taśmie produkcyjnej, sortowanie odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (sortowanie butelek plastikowych, wybieranie kartonów i puszek); praca stojąca.
PPHU "Specjał" Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Tarnów (małopolskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ SANITARIÓW
"ABC SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Polkowice (dolnośląskie)
odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prowadzenie magazynu, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2017-07-24 - Gorzyce (śląskie)
Wykonywanie czynności kontrolnych w terenie na wcześniej zlokalizowanych działkach rolnych metodą pomiaru bezpośredniego (GPS) lub metodą FOTO (sporządzanie dokumentacji foyograficznej wraz z naniesieniem miejsc i kierunków wykonania fotografii na tablecie).
SIDCOM Mariusz Chodorek - 2017-06-26 - Opatów (świętokrzyskie)
Obsługa klienta
Zakład Usług Pogrzebowych "CONCORDIA" Sp. J. - 2017-02-01 - Częstochowa (śląskie)
zgodny
STEK Sp. z o.o., Sp.k. - 2018-01-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja mebli biurowych i sklepowych oraz pozostała
P.U.P.H. ROLDRZEW Stanisław Czarnecki - 2017-08-25 - Ciechanowiec (podlaskie)
Budowanie i montowanie zbrojenia oraz przygotowywanie i układanie mieszanki betonowej w szalunkach.
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "EDMUND LEŚ" - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)