INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA
Wynagrodzenie: od 2 550 PLN
Zakres obowiązków: współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto + premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - INFRASTRUKTURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata stażu pracy dla osób z wykształceniem wyższym, minimum 3 lata stażu pracy dla osób z wykształceniem średnim, biegła znajomość programu do kosztorysowania np. Norma Pro, znajomość regulacji prawnych: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administarcyjnego, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, doświadczenie w sprawowaniu nadzoru i koordynacji robót w branży sanitarnej, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych: gazowych, cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wykonawcze w branży sanitarnej, praca na jedną zmianę w godzinach: pon-czw 7:00-15:30 oraz pt 7:00-13:00
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy, poświadczenie uprawień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2019
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 06.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-techniczna obsługa terenu,-utrzymanie porządku i czystości na terenie posesji,-konserwacja maszyn i urządzeń,-naprawy bieżące maszyn i urządzeń,-naprawy konserwatorskie na terenie wynajmowanych pomieszczeń.
CNTI- Zbigniew Czajka - 2017-04-07 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
prace porządkowe na terenach administrowanych i zarządzanych przez ZGM Głogów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Głogów (dolnośląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, - Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, - Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, - Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, - Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, - Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, - Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, - Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, - Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo - płacowaKontakt z pracodawcą: ssawzdargo (at) dczp.wroclaw.pl lub 505247130sala E
Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanowisk pracy oraz archiwizowanie dokumentacji bhp, przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów bhp, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami , podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w jednostce
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2018-07-06 - Rozewie (pomorskie)
Praca z młodzieżą o charakterze dydaktycznym opiekuńczo- wychowawcza
Zespół Szkół Nr 1 im. M. Kopernika - 2016-08-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedawcastaż w godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Gorzyce (podkarpackie)
Administracja siecią.Monitoring produkcji, utrzymania ruchu.Rozliczanie czasu pracy i planowania produkcji.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-22 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców; dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót; dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów; przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 1800 do 2250 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30 według harmonogramu. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie zawodowe przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL. Znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej; przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpozarowej; opracowywanie i na bieżąco uaktualnianie dokumentacji przeciwpozarowej; kontrolowanie przestzregania przepisow przeciwpzarowych.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-02-11 - Zegrze (mazowieckie)
- bieżąca obsługa dostaw - załadunek, rozładunek,- wykonywanie prac zleconych przez przełożonego,- prace porządkowe na hali.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał i zarządzeńInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-04 - Ustka (pomorskie)
obsługa traktora, koszenie/odśnieżanie na terenie centrum handlowego w Bytomiu
Ever Cleaning Sp. z o. o. - 2016-08-17 - Bytom (śląskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-11-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprawowanie opieki nad grupą dzieci lub młodzieżykierowanie, organizowanie działań umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie kolonii zgodnie z obowiązującymi przepisami
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,- wystawiane zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,- ewidencjonowanie składek,- rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dziewięciokondygnacyjny z windą niedostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie potraw bengalskich
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Szycie odzieży męskiej- kurtki, marynarki, na maszynach typu YUKI.
kontakt przez PUP - 2015-10-22 - Częstochowa (śląskie)
montaż wyrobów z drewna
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Sarnia Góra (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie sali konsumpcyjnej do przyjmowania gości, podawanie potrwa i napojów, wydawanie rachunków gościom
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
praca z dziećmi z autyzmem
Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem "TĘCZA" - 2016-12-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1) wsparcie prac Działu Prawnego Referatu do Spraw Prawnych i Opieki Konsularnej,2) przygotowanie korespondencji z zakresu stanu cywilnego (śluby, transkrypcje),3) pomoc przy administracyjnej zmianie imienia i nazwiska,4) pomoc przy doręczeniach administracyjnych,5) udzielanie odpowiedzi na zapytania e-mailowe,6) pomoc przy wydobyciu dokumentów z Rzeczpospolitej Polskiej.
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów wychodzących w celu sprzedaży usług Orange.
PIKSELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Lublin (lubelskie)
Obsługa maszyn szlifierskich
Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR" - 2018-09-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn stolarskich, prace pomocnicze
"MEBLE MARZENIE" WĘGŁOWSKI I STRYJAKIEWICZ SP.J - 2019-02-26 - Opatów (wielkopolskie)
- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2019-01-07 - Szamotuły (wielkopolskie)
Mile widziane panie i panowie,Kompletacja produktów zgodnie z zamówieniem, kontrola jakościowa i ilościowa kompletowanych komponentów, dbałość o jakość powierzonych części, praca ze skanerem, dbanie o czystość i porządek w magazynie, udział w inwentaryzacjach,praca Września, wynagrodzenie 1850 - 2300 zł brutto,w pierwszym etapie produkcji praca na jedną zmianę, w późniejszych etapach produkcji dwie i trzy zmiany.
DHL Supply ChainPoland Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Września (wielkopolskie)