INSPEKTOR DS KADR I PŁAC Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowo - płacowaKontakt z pracodawcą: ssawzdargo (at) dczp.wroclaw.pl lub 505247130sala E
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowo - płacowaKontakt z pracodawcą: ssawzdargo (at) dczp.wroclaw.pl lub 505247130sala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DYSPOZYCYJNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOŚWIADCZENIE W KSIĘGOWOŚCI LUB KADRACH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, staż pracy 3 lata, bardzo dobra obsługa komputera, doświadczenie w księgowości lub kadrach, dyspozycyjność, Godzina zakończenia pracy: 15:00, Praca na okres próbny: docelowo umowa na czas nieokreślony
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Korzeniowskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.10.2017
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów; prowadzenie szkoleń; sporządzanie analiz stanu NHP; bieżące informowanie starszego inspektora nt. wniosków dot. wymagań BHP oraz wprowadzanie nowych; wnioski dot. Ergonomii pracy; prowadzenie rejestrów, komplementowanie, przechowywanie dokumentów;
Regionalne Centrum Informatyki Kraków (35 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
Prace konserwacyjne i naprawcze samochodów ciężarowych i ich zespołów; kontrola stanu technicznego zespołów i układów samochodów ciężarowych oraz regulacja i sprawdzanie działania pojazdów specjalnych i ich zespołów, np: wciągarek, napedów żurawi samochodowych, siłowników hydraulicznych i pomp hydraulicznych koparek i ładowarek za pomocą urządzeń diagnostycznych na stanowiskach obsługowo-naprawczych, z użyciem narzędzi monterskich, pmiarowych, ślusarskich itp.
Firma Wanicki Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Tychy (śląskie)
Prowdzenie kadr i sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie BIP
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE - 2017-11-29 - Mielno (zachodniopomorskie)
obróbka mechaniczna podzespołó do kompresorów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w oddziałach przedszkolnych, pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Radom (mazowieckie)
Kontrolowanie poprawności w funkcjonowaniu maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz instalacji wewnątrz zakładowych tj. elektrycznej, sprężonego powietrza i innych. Lokalizacja i usuwanie usterek mechanicznych, awarii elektrycznych, elektronicznych, sterowniczych występujących w maszynach, urządzeniach będących częścią instalacji: elektrycznej, sprężonego powietrza, wody chłodniczej i ciepłowniczej. Programowanie sterowników PLC, S5, S7, serwonapędów, modyfikowanie oprogramowań. Przeprowadzanie czynności konserwacyjnych maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w zakładzie procedurami i dokumentacją techniczno-ruchową.
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-08-12 - Tychy (śląskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, wystawianie faktur, odbieranie telefonów, przyjmowanie elektronarzędzi do naprawy, przyjmowanie dostaw, przygotowanie towarów do wysyłki, składanie narzędzi do sprzedaży, wypisywanie i przedłużanie gwarancji, wydawanie towarów z magazynu, obsługa wypożyczalni.
BOSCH CENTRUM AGARES Sp.J - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie inwestycji do realizacji, opracowanie dokumentacji projektowych, koordynacja inwestycji i sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Męcinka (dolnośląskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
WYNAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW SIŁOWNI OKRĘTOWEJ, KONSTRUKCJI KADŁUBA STATKU I ZASAD WYTWARZANIA SPAWANYCH KONSTRUKCJI STALOWYCH ORAZ SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ OKRĘTÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI TACHIMETRU I NIWELATORA; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:andrzej.olczyk (at) msgryfia.pl
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór i kontrola nad pracami budowlanymi. Prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, znajomość procedur w administracji.
Zarząd Dróg i Zieleni - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zagadnień zw. z przygotowywaniem i realizacją inwestycji oraz remontów Prok. Regionalnej, nadzór nad jednostkami organizacyjnymi regionu gdańskiego w zakresie spraw zw. z przygotowaniem oraz realizacją inwestycji i remontów.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie się z budową i technologią produkcji wyrobów, obsługa sys. komputerowego, wycena wyrobów na podstawie cennika, weryfikacja reklamiacji od klientów. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce stażu - Vertex S.A. w Czechowicach-Dziedziacch.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Prowadzenie akt pracowniczych; przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, ewidencja czasu pracy i urlopów oraz badaniami okresowymi i L-4; naliczanie i sporządzanie list płac; obsługa programu kadrowo-płacowego; współpraca z urzędami (U.S., ZUS); ewidencja zobowiązań finansowych; dokonywanie rozliczeń finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej komputerowo; analiza wydatków i monitorowanie realizacji planów finansowych; rozliczanie kart drogowych z użytkowania samochodu służbowego; sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych; przygotowywanie miesięcznych informacji dot. wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych w celu ustalenia odpłatności przez gminy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY - 2017-04-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Dokumentowanie awarii, odbiory pustych robót, własny transport (zwrot w/g stawki km)
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Żagań (lubuskie)
- Opracowywanie i uzgadnianie z naczelnikiem wydziału projektów planów tematycznych kontroli problemowych ikompleksowych organów administracji architektoniczno - budowlanych oraz powiatowych inspektorów nadzorubudowlanego.- Wykonywanie tematycznych kontroli w zakresie działania: a) powiatowych organów administracji architektonicznobudowlanejb) powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego.- Wykonywanie kontroli doraźnych organów wymienionych w pkt.1 w zakresie określonym przez WojewódzkiegoInspektora.- Opracowywanie wniosków i zaleceń wynikających z działalności kontrolnej w organach AAB i PINB.- Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymywania obiektów budowlanych.- Prowadzenie spraw związanych ze skargami i ponagleniami dotyczącymi działań organu nadzoru budowlanego i instancji, udział w oględzinach oraz przygotowywanie projektów pism w tym zakresie.- Prowadzenie innych tematycznych spraw wynikających z instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt dlazespolonej administracji rządowej w województwie będących w zakresie obowiązków Wydziału Inspekcji i Kontroli.- Sporządzanie okresowej sprawozdawczości z zakresu wykonywanych obowiązków służbowych oraz prowadzenieewidencji, rejestrów i spisów spraw.- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-08-02 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny do produkcji pierogów
KONSORCJUM MIĘSNE OKRASA Grupa Południe Sp.z o.o. - 2016-05-02 - Pilica (śląskie)
Sprawdzanie dokumentacji bhp-inspekcje i sporządzanie raportów na terenie budowy.
SAFETY TIME - 2016-02-26 - Żabno (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie spraw związanych ze skargami i interwencjami, przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-31 - Siedlce (mazowieckie)
Montaż i prefabrykacja instalacji siłowej na jachcie.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprawna obsługa gości
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Zakopane (małopolskie)
prace spawalnicze, spawacz elektryczny, gazowy, uniwersalny
REMECH Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Chorzów (śląskie)
Wyrób i wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Podwilk (małopolskie)
Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Kartoszyno (pomorskie)
analiza i opracowywanie ewidencji związanej z czasem pracy kierowców w programie 4 TRANS, przygotowywanie zestawien i raportów, utrzymywanie stałych relacji z klientami, bieżace doradztwo z zakresu czasu pracy kierowców, stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowej realizacji powierzonych zadań
Robert Konieczny Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KORMEX" - 2015-12-03 - Kościan (wielkopolskie)