INSPEKTOR DS.KADR I ADMINISTRACJI Mielno oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE
Stanowisko: INSPEKTOR DS.KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowdzenie kadr i sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie BIP
Data publikacji: 2017-11-29
Lokalizacja: Mielno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 1, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowdzenie kadr i sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, prowadzenie BIP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.). 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym lub ekonomicznym oraz minimum dwuletni staż pracy bądź wykształcenie średnie kierunkowe i czteroletni staż pracy. 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. 7. Znajomość przepisów ustaw: kodeks pracy, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o pomocy społecznej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz postanowienia innych regulacji z zakresu prawa pracy, zatrudnienia, ubezpieczeń społecznych, zasad wynagradzania pracowników samorządowych, ochrona danych osobowych- niezbędne do właściwego wykonywania powierzonych obowiązków służbowych. Wymagania dodatkowe: 1. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku. 2. Wiedza z zakresu praktycznego stosowania przepisów, o których mowa w ust. 3 pkt. 7. 3. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, sumienność, rzetelność. 4. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, w szczególności programów kadrowo- płacowych, Excel, Word. 5. Umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Spokojna 1, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://dps.mielno.ibip.plDodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Mielno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielno
Adres strony pracodawcy: www.dps.mielno.ibip.pl/
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.11.2017
Oferta pracy ważna do: 11.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie książek obiektów budowlanych, dokonywanie przeglądów technicznych budynków i mieszkań, dokonywanie przeglądów pod kątem zamieszkania, udział przy wprowadzaniu wykonawców na budowę nadzór terminu robót, uczestniczenie w komisjach odbioru budynków i lokali, uczestniczenie w typowaniu robót remontowych, ewidencjonowanie kosztów technicznych utrzymania budynku, wykonywanie pomiarów lokalu podglądających oczynszowaniu, przekazywanie najemcom lokali użytkowych i mieszkalnych, odbiór lokalu od zdającego, ustalanie bramek i usterek, spisywanie protokołów zdawczo-odbiorczego.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-12-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-07-30 - Chełm (lubelskie)
Kontrola jakości i ilości towaru przyjmowanego i wydawanego, rozmieszczenie towarów w magazynie, dokonywanie na bieżąco inwentaryzacji towaru. Kontakt z klientem rosyjsko i ukraińskojęzycznym.
CROCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Myślenice (małopolskie)
Praca w biurze jak również w ternie polegająca na zakupie żywca wieprzowego i wołowego
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-01-26 - Mościbrody (mazowieckie)
Mycie, wycieranie, suszenie powierzchni aut. Sprzątanie, odkurzanie, pranie tapicerki samochodowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie pomiarów pól elektromagnetycznych zgodnie z obowiązującymi procedurami, opracowywanie sprawozdań z przepracownych badań
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE "BIELASZKA" - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dbanie o właściwe funkcjonowanie sklepu internetowego, obsługa klientów przez internet, dbanie o sprzedaż na odpowiednim poziomie.
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-01-25 - Wawrów (lubuskie)
Tradycyjne i systemowe układanie szalunków. WYMAGANIAWykształcenie:Zawodowe, budowlaneDoświadczenie zawodowe: Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego. Doświadczenie w pracy na szalunkach betonowych mile widzianeKwalifikacje:Odpowiednie dyplomy/certyfikaty potwierdzające kwalifikacje w zawodzie. Brak formalnego wykształcenia można zastąpić co najmniej 4-letnim doświadczeniem.Znajomość języków: Język: angielski lub skandynawski- komunikatywnyInne:Odpowiedzialność i umiejętność samodzielnej pracy Wykonywanie pracy efektywnie z zachowaniem wysokiej jakościZnajomość obowiązujących przepisów BHPMile widziany – posiadanie własnego samochodu i prawa jazdy kat. B
Randstad Bergen AS - 2017-06-22 - Norwegia (Norwegia)
WYKONYWANIE PRAC PORZĄDKOWYCH, KONSERWACJA ZIELENI
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wińsko (dolnośląskie)
Kontakt z klientem bezpośrednim i telefonicznym, obsługa specjalistyczna klientów w poszczególnych działach sprzedaży, uzupełnianie asortymentu na podstawie produktów dostępnych w wewnętrznych magazynach firmy oraz dostępnością u dystrybutorów, koordynacja nad wprowadzaniem do oferty sklepu nowego asortymentu.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Tychy (śląskie)
planowanie i spawozdzwczość w zakresie remontów spółki, przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego, organizowanie wykonastwa remontów systemu ciepłowniczego, prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-08-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,ustawy - Kodeks postępowania administracyjnegoudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychi systemu zarządzania. Wymagane dokumenty i oświadzcenia: CV list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrpcławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadzcenie, kandydata o korystaniu z pełni praw publicznych, oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyłsne przestepstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki
Związek Artystów Wykonawców STOART - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie transportów krajowych i zagranicznych, optymalizacja kosztów transportu, sporządzanie analiz i raportów, negocjacje z przewoźnikami , obsługa systemu kasy ERP, wykszt. wyższe (logistyka / transport dośw. 1 rok dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne znajomość j. angielskiego.
Armatoora S.A. - 2017-04-03 - Nisko (podkarpackie)
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie,- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów, budynków, urządzeń,- prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2018-09-20 - Osowiec-Twierdza (podlaskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odzkodowań. Praca w terenie.
ARBITER S.A. - 2016-01-12 - Mikołów (śląskie)
dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-07-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Urząd Miejski - 2016-06-03 - Jaworzno (śląskie)
Praca na stanowisku nauczyciela wspomagającego z uczniem autystycznym, w wymiarze 1/2 etatu
Szkoła Podstawowa im.Tadeusza Kościuszki w Wykrotach - 2017-08-02 - Wykroty (dolnośląskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych
PROGRESSS ACTIVE Sp.z o.o. - 2016-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wynagrodzenie miesięczne brutto od 2880,00 do 3360,00 zł w zależności od wysługi lat.1) przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez, 2) planowanie rocznego kalendarza imprez, 3) współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka, 4) prowadzenie strony internetowej OSiR, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR do Urzędu Miasta Ustka, 5) obsługa Kompleksu Sportowego "Moje boisko ORLIK 2012", 6) pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-09-26 - Ustka (pomorskie)
tel. 77 554 50 21
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2016-06-17 - Gogolin (opolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku operatora wózka widłowego
Śląskie Centrum Lakierowania Proszkowego POLVO Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kobiór (śląskie)
Montaż i przygotowanie zbrojenia, praca przy szalunkach systemowych, wznoszenie budynków od podstaw.
"Grupa AGBUD" Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie magazynu, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2017-07-24 - Gorzyce (śląskie)
Sprzątanie klatek schodowych. Praca w godzinach porannych ( do uzgodnienie), w dni robocze. Zleceniobiorcy rozliczani za wykonana pracę, nienormowany czas pracy - praca 4-5 godzin dziennie. Umowa zlecenie + ZUS.Miejsce pracy: Krzyki .Kontakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) PRO-GREEN.PL, tel. 660537105.
P.W. PRO-GREEN Katarzyna Szkirpan - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie towaru do transportu - ręczne załodunki, dostarczanie towaru do odbiorcy zgodnie z dostarczonym dokumentem, dbałość o powierzone mienie
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Biała Podlaska (lubelskie)
dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wspieranie oraz nawiązywanie relacji z klientem, dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2016-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)