INSPEKTOR DS. REMONTÓW Świnoujście oferta pracy Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o
Stanowisko: INSPEKTOR DS. REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 790 PLN
Zakres obowiązków: planowanie i spawozdzwczość w zakresie remontów spółki, przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego, organizowanie wykonastwa remontów systemu ciepłowniczego, prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie i spawozdzwczość w zakresie remontów spółki, przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego, organizowanie wykonastwa remontów systemu ciepłowniczego, prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 790 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
stawka zasadnicza 3790 zł + premia relulaminowa 568 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 790 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 3-telnie doświadczenie w służbach technicznych, bardzo dobra znajomość prawa budowlanego
Nazwa pracodawcy: Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)
Prace w gospodarstwie rolnym.
Vreespol Sp. z o.o Gogolice - 2016-10-04 - Gogolice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki majątkiem Komendy, prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową i materiałową, sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie związanym z realizowanymi obowiązkami, prowadzenie kasy Komendy oraz spraw socjalno-bytowych pracowników, udział w postępowaniacvh o udzielenie zamówien publicznych.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łosicach - 2016-06-02 - Łosice (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Łążyn (warmińsko-mazurskie)
-Po szkoleniu i okresie próbnym umowa na czas nieokreślony,-Praca w Tczewie.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie posiłków kuchni polskiej, zarządzanie personelem, HACCP
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Krynica Morska (pomorskie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działań ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Nadzór nad przestrzeganiem zasad przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Polityki Bzpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym zapewniających ochronę przetwarzanych danych ososbowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i jednostkach obsługiwanych. Zapoznawanie osób upoważnionych do przetwarzania danych ososbowych z przepisami o ochronie danych ososbowych, w tym z dokumentacją obowiązującą w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia obowiązujących zasad i procedur ochrony danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego orza nadzorowanie działan ich przuygotowania w jednostkach obsługiwanych. Nadzorowanie przygotowania wniosków zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizacyjnych do Generalnego Inspektora Danych Osobowych zbiorów danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego oraz konsultowanie ich przygotowania w jednostkach obsługiwanych. Przygotowanie do podpisu przez Administratora Danych upoważnień do prztewarzania danych ososbowych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego i w jednostkach obsługiwanych oraz konsultowanie ich przygotowania. Opracowanie wykazu budynków, pomieszczeń lub części pomieszczeń, tworzących obszar, w którym przetwarzane są dane ososbowe oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Opracowanie wykazu zbiorów danych ososbowych wraz ze wskazaniem programów służących do ich przetwarzania oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego. Nadzorowanie przygotowania opisu struktur zbiorów danych ososbowych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązań między nimi w obrębie zbioru danych oraz jego aktualizacja w Centrum Usług Wsolnych Powiatu Płockiego oraz sprawdzenie w/w opisów w jednostkach obsługiwanych. Świadczenie konsultacji w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych w jednostkach obsługiwnych. Sprawdzenie stanu ochrony danych osobowych oraz przedstawienie uwag dla Administratorów Danych Osobowych w jednostkach obsługiwanych. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych Miasta,2) koordynacja prac związanych z przygotowywaniem do sezonu letniego oraz nadzorowanie jego przebiegu,3) przygotowywanie i obsługa imprez promocyjnych,4) organizowanie i przygotowywanie spotkań Burmistrza Miasta z Mieszkańcami oraz innych spotkań i uroczystości okolicznościowych,5) współpraca z Rzecznikiem Prasowym Miasta w zakresie realizacji zadań związanych z polityką informacyjną miasta i bieżąca aktualizacja strony internetowej,6) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,7) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza, Rady Miasta i innych podmiotów,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń i innych dokumentów na zajmowanym stanowisku. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Promocji. Wynagrodzenie zasadnicze mieszczące się w przedziale od 2800 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
Sortowanie śmieci, odpadów. Praca przy sortowaniu i srgregowaniu gruzu.
P.T.H.U. "JAGAN" Jacek Kalinowski - 2017-02-27 - Rumia (pomorskie)
obsługa klienta, dbałość o miejsce pracy, wykonywanie zadań florysty , dbałość o wizerunek firmy
Kwiaciarnia Zielony Raj Agata Zielonka - 2016-05-11 - Malbork (pomorskie)
m.in. przygotowywanie kosztorysów inwestorskich branzy elektrycznej, udział w technicznych osbiorach robót budowlanych, wykonywanych sposobem zleconym i gospodarczym, nadzorowanie pracy maszyn, narzędzi i materiałów, nadzór nad prawidłowa technologia robót budowlanych oraz nad ich jakoscią, prowadzenie dziennika uszkodzeń i napraw w zakresie branzy elektrycznej, udział w prowadzeniu i uaktualnianiu książek obiektów budowlanych, nadzór nad zagospodarowaniem materiałów z demontazu, nadzór nad wykonywaniem sposobem zleconym pomiarów rezystancji oraz ochrony od porażeń instalacji elektrycznych, nadzór nad konserwacją i eksploatacja urzadzeń piorunochronnych, nadzór nad usuwaniem ustterek i awarii infrastruktury wojskowej branzy elektrycznej, wykonywanie zapotrzebowań na materiały i sprzet do prac konserwatorskich i remontowych branzy elektrycznej, prowadzenie i aktualizacja ewidencji eksploatacyjno- remontowej sieci i urzadzeń elektrycznych, rozliczanie robót elektrycznych, nadzór nad umowami serwisowymi dźwigów instalacji ppoż. , odczyty liczników energii elektrycznej
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżyniersko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzegania przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w 25 WOG zgodnie z "Planem kontroli i nadzorów słuzbowych 25 WOG w 2016 r." i kolejnych latach,- informowanie Komendanta 25 WOG o stwierdzonych zagrożeniach pożarowych lub innych miejscowych zagrożeniach stwarzających niebezpieczeństwo dla ludzi lub mienia,- opracowywanie i aktualizację dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym "Planu ochrony przeciwpożarowej i działań ratowniczych dla Kompleksu Wojskowego Nr 8080 w Białymstoku",- opracowywanie nie rzadziej niż raz w roku analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 25 WOG,- opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpozarowej
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
Szycie odzieży roboczej - szycie ciężkie oraz szycie lekkie.Pracodawca poszukuje osób, które posiadają umiejętność szycia na maszynach szwalniczych. Kandydaci nie muszą posiadać wykształcenia w zawodzie szwaczki.
POLTEX Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Golenice (zachodniopomorskie)
wykształcenie zawodowe, karta kierowcy, prawo jazdy kat. C/E, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość j.rosyjskiego.prowadzenie pojazdu, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem. Kraje UE + kraje Europy Wschodniej (Kazachstan, Rumunia), współpraca z kontrahentami z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Siejew (wielkopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-10-31 - Ruda Śląska (śląskie)
fakturowanie, rozliczanie Vat, sprawozdania GUS, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów
HERBOST-NORD Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Wrześcienko (pomorskie)
-
HALE CARLO Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Krapkowice (opolskie)
Przyjmowanie towaru do magazynu, wydawanie towaru z magazynu.
Mars Dystrybucja Sp. z o.o. Zamość - 2017-09-29 - Biłgoraj (lubelskie)
przygotowanie surowców do montażu, szlifowanie, obróbka metali, transport uprzednio przygotowanych elementów do miejsca gdzie dokonywany będzie montaż balustrad na podstawie rysunku technicznego
Hektostal S.C. G. Babiarz, K. Babiarz - 2018-01-09 - Pieszyce (dolnośląskie)
Profilaktyka i leczenie zwierząt, wykonywanie zabiegów weterynaryjnych, wykonywanie badań wstępnych, nadzór nad stadem zwierząt
VET-LAB BRUDZEW dr PIOTR KWIECIŃSKI - 2017-12-07 - Brudzew (wielkopolskie)
tworzenie dokumentacji BHPtworzenie dokumentacji wypadkowejocena ryzyka zawodowegoprzeprowadzanie szkoleń BHP
HM System - 2016-09-29 - Białystok (podlaskie)
j.w
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Zabrze (śląskie)
SERWIS, REMONT I MODERNIZACJA MASZYN I URZĄDZEŃ, PRACE KONSTRUKCYJNE I KONSERWATORSKIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 2 LATA, PRACA W DELEGACJI
EGREEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Rozliczenia z US, ZUS. Rachunkowość, prawo podatkowe.
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-10 - Gdańsk (pomorskie)